Computerspilstråden

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15720
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21130

Computerspilstråden

Indlægaf 2SHY » 29. jul 2023, 19:18

Jeg har måske overset det hvis der er en i forvejen :genert: Men da jeg har købt en Nintendo Switch for nyligt og er ved at udforske forskellige spil, tænkte jeg at det måske kunne være fint med en tråd om computerspil. Ikke kun til Switchen men andre platforme, så man kan blive inspireret af hinanden.

De spil jeg har været ved at snuse til er:
- Hollow Knight
- Animal Crossing
- Ori and the Blind Forest
- Let’s Get Fit (jeg har nogle faglige kameler at sluge her)
- Kirby’s Return to Dreamland Deluxe
- Typoman
- Spiritfarer (fuck jeg elsker det spil! Også selvom man kommer sådan til at tude af det)
- RingFit Adventure (shit man kommer til at svede af det, men umiddelbart foregår der for meget på skærmen til at jeg kan følge helt med kognitivt)
- Fran Bow
- Kitten Island (spar pengene og skip det her)

Fra X-Box kender jeg Limbo men har også hentet det ned til Switchen. Det samme gør sig gældende for Little Misfortune, som jeg har spillet på mobilen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1604
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 207
Likede indlæg: 2942

Re: Computerspilstråden

Indlægaf Kilix » 30. jul 2023, 14:04

Stardew Valley er virkeligt et hyggeligt spil, som jeg varmt kan anbefale til både Switch og PC.
1
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4992
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 290
Likede indlæg: 8009

Re: Computerspilstråden

Indlægaf Nicolait » 30. jul 2023, 14:18

2SHY skrev:Jeg har måske overset det hvis der er en i forvejen :genert: Men da jeg har købt en Nintendo Switch for nyligt og er ved at udforske forskellige spil, tænkte jeg at det måske kunne være fint med en tråd om computerspil. Ikke kun til Switchen men andre platforme, så man kan blive inspireret af hinanden.

De spil jeg har været ved at snuse til er:
- Hollow Knight
- Animal Crossing
- Ori and the Blind Forest
- Let’s Get Fit (jeg har nogle faglige kameler at sluge her)
- Kirby’s Return to Dreamland Deluxe
- Typoman
- Spiritfarer (fuck jeg elsker det spil! Også selvom man kommer sådan til at tude af det)
- RingFit Adventure (shit man kommer til at svede af det, men umiddelbart foregår der for meget på skærmen til at jeg kan følge helt med kognitivt)
- Fran Bow
- Kitten Island (spar pengene og skip det her)

Fra X-Box kender jeg Limbo men har også hentet det ned til Switchen. Det samme gør sig gældende for Little Misfortune, som jeg har spillet på mobilen


Til switch synes jeg du skulle prøve breathe of the wild og tears of the kingdom, når det en gang udkommer.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
AFK
Indlæg: 3121
Tilmeldt: 6. maj 2022, 10:54
Kort karma: 43
Likede indlæg: 5365

Re: Computerspilstråden

Indlægaf AFK » 30. jul 2023, 14:57

2SHY skrev:Jeg har måske overset det hvis der er en i forvejen :genert: Men da jeg har købt en Nintendo Switch for nyligt og er ved at udforske forskellige spil, tænkte jeg at det måske kunne være fint med en tråd om computerspil. Ikke kun til Switchen men andre platforme, så man kan blive inspireret af hinanden.

De spil jeg har været ved at snuse til er:
- Hollow Knight
- Animal Crossing
- Ori and the Blind Forest
- Let’s Get Fit (jeg har nogle faglige kameler at sluge her)
- Kirby’s Return to Dreamland Deluxe
- Typoman
- Spiritfarer (fuck jeg elsker det spil! Også selvom man kommer sådan til at tude af det)
- RingFit Adventure (shit man kommer til at svede af det, men umiddelbart foregår der for meget på skærmen til at jeg kan følge helt med kognitivt)
- Fran Bow
- Kitten Island (spar pengene og skip det her)

Fra X-Box kender jeg Limbo men har også hentet det ned til Switchen. Det samme gør sig gældende for Little Misfortune, som jeg har spillet på mobilen


Har aldrig spillet på en Switch. Jeg er klart mest til pc.

Især spil som:

Red dead redemption 2
GTA-serien
Battlefield-serien
Call of dury-serien
Fallout-serien
World of warcraft - men har ikke spillet i et par år.

Forskellige typer af simulatorspil såsom Euro trucker, farming simulator, car mechanic simulator, osv..
1
You can't truly call yourself "peaceful" unless you're capable of great violence. If you're not capable of violence, you're not peaceful. You're harmless.

Important distinction.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15720
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21130

Re: Computerspilstråden

Indlægaf 2SHY » 30. jul 2023, 15:02

Nicolait skrev:
Til switch synes jeg du skulle prøve breathe of the wild og tears of the kingdom, når det en gang udkommer.

Åh jeg ved godt at Zelda er populært og jeg kan også godt se at spillene er visuelt virkelig flotte… men det er bare slet ikke mig :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4992
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 290
Likede indlæg: 8009

Re: Computerspilstråden

Indlægaf Nicolait » 30. jul 2023, 15:33

2SHY skrev:
Nicolait skrev:
Til switch synes jeg du skulle prøve breathe of the wild og tears of the kingdom, når det en gang udkommer.

Åh jeg ved godt at Zelda er populært og jeg kan også godt se at spillene er visuelt virkelig flotte… men det er bare slet ikke mig :genert:


Så var det nok ikke et godt foreslag. :lol2:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15720
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21130

Re: Computerspilstråden

Indlægaf 2SHY » 30. jul 2023, 16:27

Nicolait skrev:
2SHY skrev:
Nicolait skrev:
Til switch synes jeg du skulle prøve breathe of the wild og tears of the kingdom, når det en gang udkommer.

Åh jeg ved godt at Zelda er populært og jeg kan også godt se at spillene er visuelt virkelig flotte… men det er bare slet ikke mig :genert:


Så var det nok ikke et godt foreslag. :lol2:

Jo men det kunne det jo godt have været :) Det er jo forskelligt hvad man er til, når det gælder spil :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Computere, spil og internet"