Se blokerede beskeder på iPhone

Grissebassen
Indlæg: 1991
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3438

Se blokerede beskeder på iPhone

Indlægaf Grissebassen » 28. aug 2023, 12:41

Jeg har søgt på nettet, men bliver ikke rigtigt klogere. Er der en måde, man kan se beskeder, der tidligere er forsøgt sendt, hvis man fjerner blokeringen fra et nummer?
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7512
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1580
Likede indlæg: 23715

Re: Se blokerede beskeder på iPhone

Indlægaf Aragorn » 21. sep 2023, 20:10

Grissebassen skrev:Jeg har søgt på nettet, men bliver ikke rigtigt klogere. Er der en måde, man kan se beskeder, der tidligere er forsøgt sendt, hvis man fjerner blokeringen fra et nummer?


Se beskeder forsøgt afsendt til et blokeret nummer fra den der har blokeret, eller beskeder afsendt fra det blokerede nummer til den der har lagt blokaden?

Du er nærig med detaljerne.

Der er flere ubekendte. Jeg ved ikke hvordan Apple behandler den slags mellem to iMessage forbindelser men gætter på de ikke afleverer beskederne.

SMS kan man ikke blokere på netværksniveau, man kan højest fortælle sin telefon at man ikke vil vide de kommer og så sletter telefonen beskederne.

Med RCS er det igen op til Google hvordan de behandler beskederne mellem de to endpoints. RCS bliver konverteret til SMS når den afsendes til en iOS enhed fordi iMessage og RCS ikke er kompatible med hinanden.

Måske har en iPhone et sted man kan se beskeder der er drønet i en skraldespand fordi de var ignoreret, det er det bedste bud på at få dem at se.

Mit bedste bud er at den form for beskeder er logget et sted men at brugerne ikke kan få dem udleveret.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.

Tilbage til "Computere, spil og internet"