Pokemon Go! Go!

Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Purple Haze » 20. jul 2016, 10:26

Mi55y skrev:
Purple Haze skrev:
Marioneta skrev: Sønnike plager om gymkampe, men har fortalt ham, at det slet ikke nytter noget endnu.


Hvorfor ikke bare gå i gang?
I mister jo ikke pokemonen, de skal godt nok hele, men så får i øvet (synes det er lidt svært).


Man tjener da vist også XP på at overtage gyms...


Men det kræver jo man vinder ;)
Jeg regner ikke med at vinde noget som helst foreløbig. Har vundet en enkelt kamp, men tabte resten. Men fik øvet mine kamp-skills.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Purple Haze » 20. jul 2016, 10:28

Overvejer i øvrigt at tilmelde mig et Pokemon LARP (live act role play).

Det kunne være så sjovt, at rende rundt og smide bolde i hovedet på "folk" eller selv være pokemon :p
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Viskelæder » 20. jul 2016, 15:30

Jeg er Team Mystic (blå). De ejer Aalborg :D
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Hunkat » 20. jul 2016, 15:44

Team Instinct, ved et uheld. Appen crashed mens jeg overvejede :D

Men teams har reelt ingen betydning endnu andet end om du skal hjælpe et gym eller kæmpe mod det. That's it. Og gym skifter hænder med få timers mellemrum, så selv det er der ikke den store betydning.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf lillebjoern » 20. jul 2016, 15:57

Fandt en Haunter med 604 i CP. Så crashede appen. Det er gået op for mig HVOR vred sådan noget kan gøre mig. :cuss:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46288

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf LadyFox » 20. jul 2016, 16:17

Marioneta skrev:Hvis man smider en incense, får man så kun pokemons, som er almindelige i området eller kommer der også nogle, som er mindre almindelige? Jeg har læst, at det er bedst at gå imens, så overvejer en gåtur til Fakta om lidt.

Jeg har fået nogle det ikke er typiske i området med den slået til.
0
...
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf De Suspekte Bryster » 20. jul 2016, 16:21

Jeg får stadig kun lov at være på i korte perioder :cuss:
0
Brugeravatar
selfie
Indlæg: 57
Tilmeldt: 21. dec 2015, 18:07
Kort karma: 0
Likede indlæg: 32

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf selfie » 20. jul 2016, 16:38

Jeg fangede en del i dag, da jeg var på stranden. Blandt andet en Tentacruel, en Nidoran, en Poliwag og en Drowzee :)
1
:fløjt:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf POCKETKITTEN » 20. jul 2016, 16:41

Jeg har fanget Clefairy og Horsea i dag. Jeg glæder mig til at kunne udvikle min Eevee, men jeg har kun fanget to indtil videre, så der er lang vej igen.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Juliet
Indlæg: 341
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:07
Kort karma: 44
Likede indlæg: 298

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Juliet » 20. jul 2016, 16:54

POCKETKITTEN skrev:Jeg har fanget Clefairy og Horsea i dag. Jeg glæder mig til at kunne udvikle min Eevee, men jeg har kun fanget to indtil videre, så der er lang vej igen.


Jeg så en på youtube der fortalte at man, ved at navngive dem, selv kunne vælge i hvilken retning Eevee udvikles. Bare hvis du har en særlig en du synes særlig godt om.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf POCKETKITTEN » 20. jul 2016, 17:04

Juliet skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg har fanget Clefairy og Horsea i dag. Jeg glæder mig til at kunne udvikle min Eevee, men jeg har kun fanget to indtil videre, så der er lang vej igen.


Jeg så en på youtube der fortalte at man, ved at navngive dem, selv kunne vælge i hvilken retning Eevee udvikles. Bare hvis du har en særlig en du synes særlig godt om.


Jep, jeg har allerede navngivet min Eevee! :D Jeg skal dog fange fem mere for at afprøve det, og de er ikke ret almindelige, hvor jeg bor.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Juliet
Indlæg: 341
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:07
Kort karma: 44
Likede indlæg: 298

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Juliet » 20. jul 2016, 17:34

POCKETKITTEN skrev:
Juliet skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg har fanget Clefairy og Horsea i dag. Jeg glæder mig til at kunne udvikle min Eevee, men jeg har kun fanget to indtil videre, så der er lang vej igen.


Jeg så en på youtube der fortalte at man, ved at navngive dem, selv kunne vælge i hvilken retning Eevee udvikles. Bare hvis du har en særlig en du synes særlig godt om.


Jep, jeg har allerede navngivet min Eevee! :D Jeg skal dog fange fem mere for at afprøve det, og de er ikke ret almindelige, hvor jeg bor.


Det er den her jeg har set, der kalder han dem noget andet end Eevee.

Edit: jeg er en klovn der glemte linket :genert: https://www.youtube.com/watch?v=NpJrdB6kOSM
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf POCKETKITTEN » 20. jul 2016, 17:36

Juliet skrev:
POCKETKITTEN skrev:
Juliet skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg har fanget Clefairy og Horsea i dag. Jeg glæder mig til at kunne udvikle min Eevee, men jeg har kun fanget to indtil videre, så der er lang vej igen.


Jeg så en på youtube der fortalte at man, ved at navngive dem, selv kunne vælge i hvilken retning Eevee udvikles. Bare hvis du har en særlig en du synes særlig godt om.


Jep, jeg har allerede navngivet min Eevee! :D Jeg skal dog fange fem mere for at afprøve det, og de er ikke ret almindelige, hvor jeg bor.


Det er den her jeg har set, der kalder han dem noget andet end Eevee.


I know, Pyro (Flareon), Rainer (Vaporeon) og Sparky (Jolteon). :slem:
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Juliet
Indlæg: 341
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:07
Kort karma: 44
Likede indlæg: 298

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Juliet » 20. jul 2016, 17:38

POCKETKITTEN skrev:
Juliet skrev:
POCKETKITTEN skrev:
Juliet skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg har fanget Clefairy og Horsea i dag. Jeg glæder mig til at kunne udvikle min Eevee, men jeg har kun fanget to indtil videre, så der er lang vej igen.


Jeg så en på youtube der fortalte at man, ved at navngive dem, selv kunne vælge i hvilken retning Eevee udvikles. Bare hvis du har en særlig en du synes særlig godt om.


Jep, jeg har allerede navngivet min Eevee! :D Jeg skal dog fange fem mere for at afprøve det, og de er ikke ret almindelige, hvor jeg bor.


Det er den her jeg har set, der kalder han dem noget andet end Eevee.


I know, Pyro (Flareon), Rainer (Vaporeon) og Sparky (Jolteon). :slem:


Arh i get i now. Jeg troede du mente du havde navngivet den "Eevee". Jeg er vist træt i dag. Sorry :genert:
1
Juliet
Indlæg: 341
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:07
Kort karma: 44
Likede indlæg: 298

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Juliet » 20. jul 2016, 17:40

Marioneta skrev:Nu har jeg prøvet at udvikle min pidgey med cp 110, så sønnike kunne se hvad det gik ud på. Blev pidgeotto med cp 209, som nu er den højeste jeg har. Jeg kan godt mærke at jeg er lidt begrænset i mit spil som enlig mor, for min dreng gider ikke rigtigt at gå så langt, så det er begrænset hvad vi får samlet ind, når vi er afsted. I dag var vi i Aalborg tårnet, hvor der var nul og niks at komme efter. Fandt et par stops med lures lidt derfra, men han har ikke tålmodighed til at vente ved dem.


Har i overvejet at cykle så i kommer lidt længere rundt? Jeg har gjort det med fin succes, så længe jeg ikke cykler hurtigt virker det stadig på mine æg, jeg kan nemlig også blive lidt træt af at gå uden der sker så meget.
2

Tilbage til "Computere, spil og internet"