Pokemon Go! Go!

Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 394
Likede indlæg: 6011

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Lemonella » 28. jul 2017, 16:17

Er der ingen der er på Pokémon raids lige nu? :)
Vi har været til et par stykker og i dag snuppede vi begge to en af de store bosser der var på et gym. Det var en Lugia.
Der var 20 mennesker med på raidet, men kun 4 fik den fanget efter vi havde fået den ned. Det var ret sjovt. :D
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 495
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 5577

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. jul 2017, 16:58

Mine drenge er begyndt at spille igen, se kunne ikke huske deres login så de oprettede begge nye profiler.

Vi tog et smut forbi lalandia i Rødby og der var der god bonus inden for lille radius
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 232
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 6839

Indlægaf Hunkat » 28. jul 2017, 17:04

Jeg spiller stadig men jeg må indrømme at jeg bliver til stadighed irriteret over hvor dårlig information der følger med opdateringer. Den anden dag opdagede jeg f.eks. at jeg fik dobbelt EX for at fange og besøge pokestops. Der er ingen forklaring på hvorfor det er sådan, ikke noget om et event eller noget andet. Det er total random. Det er et gennemgående problem og det går mig på nerverne.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 28. jul 2017, 17:06

Hunkat skrev:Jeg spiller stadig men jeg må indrømme at jeg bliver til stadighed irriteret over hvor dårlig information der følger med opdateringer. Den anden dag opdagede jeg f.eks. at jeg fik dobbelt EX for at fange og besøge pokestops. Der er ingen forklaring på hvorfor det er sådan, ikke noget om et event eller noget andet. Det er total random. Det er et gennemgående problem og det går mig på nerverne.

Vi har tilmeldt os en gruppe her i byen og der er der en del hardcore-spillere, der er rigtig søde til, at informere eller svare på spørgsmål. Det er ret godt. :)

Ellers har du ret, der er ikke rigtig nogen ordentlige forklaringer fra Niantic. Det kan de kun blive bedre til. :)
0
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1538

Indlægaf Marioneta » 29. jul 2017, 19:25

Jeg er medlem af nogle grupper på Facebook. De opdaterer altid derinde og så finder vi også folk, som vi kan deltage i raids med. Min søn fik en Articuno i hans første raid og en Lugia i hans andet raid. Mor her har absolut ingen fanget :wacko: Articuno stopper i løbet af d. 31/7 og så kommer en af de andre tre fugle, så skal jo nok afsted igen i morgen og overmorgen for at få den blå fugl.
1
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 263
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4456

Indlægaf Mi55y » 31. jul 2017, 11:40

Jeg er stadig med på hyggeplan. Har fået mig en Lugia, men går ellers ikke så meget op i det. Er pt. nået op i level 28.

Er ret godt tilfreds med, at det gym vi kan nå fra lejligheden nu også kan bruges til at tanke op på bolde og deslige. Der var ellers en articuno den anden dag, men det så ikke umiddelbart ud til, at der dukkede andre op. Og så vidt jeg kan forstå, så er det vist sidste udkald mht. articuno, da den erstattes af en anden legendary.
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 31. jul 2017, 12:04

Vi har også fået et Pokéstop, vi kan nå fra lejligheden. :)
Kæresten er med i en gruppe der spiller Ingress og der er han med til, at bestemme, hvilke Ingressportaler der må oprettes i de forskellige byer. Disse portaler, kan så blive til Pokéstops og for et godt stykke tid siden sendte han et forslag om en figur ved blokken ved siden af vores, men da han skulle sende billedet og location, gik noget galt og nu står det Pokéstop nede på vores græsplæne istedet for ovre ved naboblokken. Altså, jeg klager ikke. :D

Vil man med på raids af de store legendary, kan man måske finde en lokal Pokémongruppe i ens by på Facebook. Vi er med i sådan en gruppe og får besked, når der er en af de store, hvor man helst skal være en 15-20 personer med for, at få den ned inden tiden udløber.
De legendarys er fra lvl 1-5 og de 2 små kan man måske godt klare alene eller i hvert fald med 2 personer.
1
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 31
Likede indlæg: 345

Indlægaf Julie » 31. jul 2017, 14:54

Nå, siden jeg sidst opdaterede herinde, er jeg blevet level 40. Så spillet er absolut ikke dødt for mig :lol:
2
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 232
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 6839

Indlægaf Hunkat » 31. jul 2017, 16:09

Jeg løb ind i et raid ved et tilfælde og så hoppede jeg jo på, det skulle prøves.
Så nu har jeg meldt mig ind i en af de der grupper. Der giver jo mega meget ex :lol:
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1538

Indlægaf Marioneta » 31. jul 2017, 17:19

Jeg har fået to Articuno, men ikke Lugia endnu. Men umiddelbart stopper Lugia ikke endnu, det er kun Articuno og så kommer Moltres i en uge og derefter Zaptos. Intet nyt om Ho-Oh, som er den anden legendariske fugle pokemon i Generation 2 sammen med Lugia.
1

Tilbage til "Computere, spil og internet"