Dine data på nettet

Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2823
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Dine data på nettet

Indlægaf Torn » 29. okt 2016, 10:02

Hvordan forholder du dig til dine data på internettet? Undgår du facebook og får du slettet din søgehistorik på Google? Eller er du komplet ligeglad? Hvordan med login - er de ens til alle platforme eller får du dem skiftet ud jævnligt? Bekymrer det dig, at meget at dit liv og person ligger (næsten) frit tilgængeligt for andre?

Jeg googlede mig selv fornyligt og opdagede, hvor meget interessant og kedeligt, der kommer frem. Jeg har overhovedet ikke beskyttet mine data på nettet og jeg er sikker på, at man meget nemt kunne finde cirka alt om mig, hvis man gad. Og det generer mig lidt, men ikke nok til at jeg får gjort noget ved det. Men hvad med jer?


https://taenk.dk/test-og-forbrugerliv/digitale-tjenester/blog-mine-data-flyder-rundt-paa-nettet-og-hvad-saa
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Dine data på nettet

Indlægaf Slettet bruger » 29. okt 2016, 10:34

Jeg bryder mig ikke om Facebook. Jeg har intet oplyst derinde, men alligevel kan de gætte sig til folk jeg kender ret langt ude og ikke har fælles bekendte med. Det er grænseoverskridende for mig, og jeg har mest profilen af nød, det ville gøre nogle ting besværlige for mig at slette den.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Dine data på nettet

Indlægaf girl_beat » 29. okt 2016, 12:54

Dikus skrev:Jeg er ubekymret. Jeg lægger kun ting ud, som jeg kan tåle, alle ved. Når jeg ind i mellem skifter mening, så går jeg ind og sletter.

This...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Dine data på nettet

Indlægaf Aspargsen » 31. okt 2016, 15:00

Er ganske ubekymret, man kan alligevel ikke finde noget udover en forladt LinkedIn profil, gider ikke gå ind og rette og slette ting, den gang jeg skrev der var det min mening
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:

Tilbage til "Computere, spil og internet"