YOUTUBE og Google Analytics

Dianadelrey
Kort karma: 0

YOUTUBE og Google Analytics

Indlægaf Dianadelrey » 21. sep 2017, 19:58

hej alle
min eks kæreste hjalp mig igang med at lave en youtube kanal, det endte så med vi skændtes
og måtte slå op.

efter vi slog op ændret jeg min youtube kanal's kode. Men har lagt mærke til min views er faldet en del især efter vi slog op

og i dag fandt jeg ud af han stadig er admin på min google analytics som er linket til youtube kanalen via et domæne/link

kan han have påvirket min youtube kanal / views på den måde? :mellow:

jeg håber i kan hjælpe mig.
Og hvad er det han kan se og gøre via google analytics?
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 372
Likede indlæg: 6509

Re: YOUTUBE og Google Analytics

Indlægaf Juki » 21. sep 2017, 20:10

0
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Aragorn
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1917

Indlægaf Aragorn » 21. sep 2017, 20:14

Det er ikke rigtigt stedet at spørge her, tror jeg. Du skulle måske finde et sted der handler om de ting, så tror jeg du får et bedre svar. Start med at skifte koden og tjek din log.

Derefter ind på Googles egne fora, der sidder tusindvis af mennesker klar til at svare - det er godt nok på engelsk, men mon ikke det går.
0
Mistakes are, after all, the foundations of truth, and if a man does not know what a thing is, it is at least an increase in knowledge if he knows what it is not.
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 318
Likede indlæg: 5874

Indlægaf eks-Maupassant » 21. sep 2017, 23:21

Jeg tror ikke google analytics påvirker views, så vidt jeg ved kan man kun bruge den til at finde info om sin trafik.

Så jeg tænker det er noget andet der gør trafikken falder.
0
I wish the left would learn to love objectivity, reason, science, and evolutionary theory. They are very useful tools. - Keith Frankish

Tilbage til "Computere, spil og internet"