Problemerne med lønudbetallingerne fra Nationalbanken

Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1287
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21507

Re: Problemerne med lønudbetallingerne fra Nationalbanken

Indlægaf LadyFox » 31. aug 2018, 17:42

Jeg er virkelig glad for at pengene var gået ind i morges da jeg vågnede, så jeg ikke var blandt dem på mit hold der har brugt dagen på at værre irriteret over at der ikke var kommet penge ind.
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1497

Indlægaf Artem » 31. aug 2018, 17:58

Mani skrev:
Artem skrev:Jo har fået løn.
Problemet gælder vil kun for staten?

Hvor i al verden har du den ide fra. Det er bestemt ikke kun staten. Men udover løn er det også SU mv der er problemer med.

Grunden til at jeg troede det var noget med staten at gøre, var at der netop var tale om pension, SU og løn. Hvor dem som feks havde skrevet her i tråden og havde problemer, efter det jeg ved er ansat i staten.
Mens jeg som kommunal ansat ingen problemer havde, og har heller ikke hørt nogle på job tale om det.

Men Wizzze er kommet med forklaringen på hvordan det hænger sammen. Havde bare ikke læst det andre steder.
Senest rettet af Artem 31. aug 2018, 18:20, rettet i alt 1 gang.
0
Fra bybo til thybo
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 293
Likede indlæg: 3334

Indlægaf Mani » 31. aug 2018, 18:03

Artem skrev:
Mani skrev:
Artem skrev:Jo har fået løn.
Problemet gælder vil kun for staten?

Hvor i al verden har du den ide fra. Det er bestemt ikke kun staten. Men udover løn er det også SU mv der er problemer med.

Grunden til at jeg troede det var noget med staten at gøre, var at der netop var tale om pension, SU og løn. Hvor dem som feks havde skrevet her i tråden og havde problemer, efter det jeg ved er ansat i staten.
Mens jeg som kommunal ansat ingen problemer havde, og har eller ikke hørt nogle på job tale om det.

Men Wizzze er kommet med forklaringen på hvordan det hænger sammen. Havde bare ikke læst det andre steder.

Det giver mening. Jeg har rodet med medarbejdere, som manglede løn hele dagen - og er i en mindre privat virksomhed - så derfor har jeg jo været meget opmærksom på det.
Sendte første info mail til medarbejderne ud kl. 7.10 :træt: :kaffe:
0
'We must bring our own light to the darkness'
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1497

Indlægaf Artem » 31. aug 2018, 18:25

Mani skrev:Det giver mening. Jeg har rodet med medarbejdere, som manglede løn hele dagen - og er i en mindre privat virksomhed - så derfor har jeg jo været meget opmærksom på det.
Sendte første info mail til medarbejderne ud kl. 7.10 :træt: :kaffe:

Ja ok så har du jo været en del mere påvirket af det.
Jeg hørte bare om det i radioen til morgen, tjekkede min netbank som viste der var løn til mig, og da det ikke har været et emne på job, har jeg ikke tænkt mere over det før jeg så tråden her.
0
Fra bybo til thybo
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4066

Indlægaf Confucius » 31. aug 2018, 19:46

Da jeg kiggede kl. 05 i morges, var de gået ind. Et par timer senere fik jeg så breaking news om at folk mangler at få løn.
0
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.

Tilbage til "Privatøkonomi"