Hvad kan du ikke styre?

1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Hvad kan du ikke styre?

Indlægaf 1234 » 16. sep 2018, 18:52

Selma156 skrev:Det kan da godt være! Jeg har i hvert fald bidt mærke i, at vi har ret meget samme grad af udlængsel :D



Det er i hvert fald sandt og har også en mistanke om vi er lige gamle :fløjt:
1
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad kan du ikke styre?

Indlægaf girl_beat » 16. sep 2018, 19:49

fisken80 skrev:Jamen du har sikkert ret. Jeg opfatter egentlig ikke mig selv som noget nærigt menneske, men jeg har nok alligevel en rem af noget, for lige præcis i den slags butikker køber jeg aldrig andet end det jeg kom derind efter. Og det samme gælder nonfood i supermarkederne. Men samtidig er jeg jo også klar over, at jeg er ret alene om at have det sådan, ellers ville butikker som Tiger og Søstrene Grene slet ikke kunne eksistere. Og supermarkederne ville droppe nonfood-varer.
Jeg plejer ret let at kunne sætte mig ind i, hvad det er der gør, at folk handler forskelligt. Men lige når det drejer sig om at bruge penge på helt unødvendige ting, der kommer jeg til kort. Men det er nok på grund af mit nærigheds-syndrom eller hvad man nu skal kalde det.

Jeg har det på samme måde og smider derfor yderst sjældent ‘penge ud af vinduet’. Jeg kan faktisk blive i helt dårligt humør, hvis jeg føler, der er blevet brændt for mange penge af :genert:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Hvad kan du ikke styre?

Indlægaf godtnavn » 17. sep 2018, 17:42

Tøj til min datter :genert: Men har den regl at jeg 90% af det jeg køber til min datter skal være på udsalg, var det ikke fordi man nogle gange akut mangler noget så ville jeg nok gå efter 100% men selv på tilbud bruger vi nok lige rigeligt på hende :genert:
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvad kan du ikke styre?

Indlægaf Minionine » 17. sep 2018, 19:58

Helt sikkert tøj til min datter! Jeg erkender blankt at hun fra start af har været min lille pyntedukke. Der er så meget fiiiint til sådan en lille størrelse :love:
Min eneste regel har været at det skal være behageligt for hende at have på, trods alt.
Nu er hun blevet 2 år, og er begyndt at have lidt mening om tingene. Heldigvis er vi enige om at kjoler bare er fine :D

Jeg køber sjældent til fuld pris. Diverse børnetøjssider smider om sig med rabatkoder, og så skal man jo :cool:
0
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1592
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2899

Re: Hvad kan du ikke styre?

Indlægaf Kilix » 17. sep 2018, 21:19

Ting, man kan putte ting ind i... Kasser, bokse, glas med laag, Hvis det kan fyldes med noget og lukkes igen, saa er det bare lige mig. Det samme med diverse fancy chokolader; Hvis det kommer i en fin metal aeske, saa kan jeg simpelthen ikke styre mig. En overgang havde jeg sygeligt meget te fordi der var tilbud paa loes te i metaldaaser i et supermarked i Frankrig... :genert:

Og notesboeger og skrive redskaber. Jeg er faktisk altid paa jagt efter den perfekte kuglepen, og den helt rigtige notesbog.
3
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad kan du ikke styre?

Indlægaf vibbsen » 28. sep 2018, 15:50

Jeg har åbenbart et seriøst problem at at styre mit behov for krea-artikler :blush: :tie: :tie:

Dette er et problem som hænger rigtig dårligt sammen med at panduro i denne weekend har 50 % i rabat på alt. Både i butikkerne og på netshoppen...
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Privatøkonomi"