Black friday tråden.

IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Black friday tråden.

Indlægaf IrmaPigen » 24. nov 2018, 08:01

Jeg køber af princip ikke noget på Black Friday.

Jeg synes det er et skørt trick opfundet af detailhandlen. Og så lyver de om tilbuddene.

Fanme nej, om jeg gider det gedemarked.
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Black friday tråden.

Indlægaf Filipai » 24. nov 2018, 08:30

Wizzze skrev:
Filipai skrev:Jeg har shoppet (omtrent) alle julegaver med mellem 20 og 50%, det var noget nemmere dengang man var studerende og havde fri om fredagen.. Powershopping er kombineret med et rigtigt job mega hårdt :P

Til mig selv har jeg snoldet lidt dullegrej, bluser og strømpebukser, alt sammen med 40%.


Når jeg hører om frk W´s dag, så lyder det nærmest som om alle på kontoret har siddet ved deres computer og shoppet :lol: Når nogen så har fundet et godt tilbud/sted, spreder det sig straks til alle de andre, det må være den digitale version af at skubbe og mase ude i indkøbscentrene :-D

Gad vide hvor meget produktiviteten her til lands er faldet i dag :gruble:


Jeg tog i Bilka inden jeg mødte , trykkede en enkelt julegave hjem da jeg trådte ind ad døren, og så vidst en enkelt i løbet af dagen da jeg havde fået link tilsendt, men ingen shopping rundt på nettet eller noget i løbet af dagen :engel:
Men da klokken ramte 14 var kontoret nærmest tomt, alle skulle ud og shoppe (men som nyansat blev jeg selvfølgelig og arbejdede længere, skal jo vise mig fra min gode side :P )
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Black friday tråden.

Indlægaf Fru Sunshine » 25. nov 2018, 12:14

Jeg har købt to julegaver. En frakke og en plakat.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Black friday tråden.

Indlægaf ExCoastal » 27. nov 2018, 05:26

Hele Black Friday ideen er så malplaceret udenfor USA. Fredag efter Thanksgiving er en dag, hvor rigtigt mange mennesker har fri fra arbejde, og har derfor mulighed for at shoppe tidligt for at få de gode tilbud, eller måske stå i kø hele natten.

Black Friday er vanvittige tilbud, ikke 20% rabat. Jo, der skal stadig være gode tilbud, når først de vilde tilbud er væk, men det andet er bare fesent.

Walmart Black Friday er når en stor flok mennesker vælter en forretning, kommer op at slås for at få fingre i tilbuddene og får det hele til at ligne en krigszone :lol:
1

Tilbage til "Privatøkonomi"