Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf Wizzze » 30. apr 2019, 05:41

Fakta er i krise, danskerne gider ikke bruge 5min mere, de gider slet ikke komme i Fakta, med faldende omsætning og lukkede butikker til følge.

Nu har de så planer, som skal få dig til at vælge Fakta
https://www.bt.dk/forbrug/fakta-bloeder ... i-butikken

Men spørgsmålet er om det vil virke?

Personligt, så har vi droppet Fakta, de har aldrig de tilbud de reklamerer med, butikkerne er et kaos, og personalet er mest unge, der ikke virker som om de gider være i butikken. Før de får styr på de ting, så tror jeg ikke de får succes med deres nye tiltag, hvordan skal man tro på at kan håndtere fancy ekstra ting, når der ikke er styr på basis? :gruble:

Men hvad med jer, vil de nye tiltag få dig til at handle mere i Fakta?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 30. apr 2019, 05:47

Fakta er en skodbutik. Af samme årsag er samtlige af dem der var i min by lukket. Var de forblevet åbne og der så kom det tiltag, ville jeg stadig undgå dem. Jeg tror at det er en dødssejler
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf Sangius » 30. apr 2019, 05:50

Vores lokale Fakta er gammel, rodet og med smalle, uoverskuelige gange. Vi handler der kun i helligdage, hvor alt andet er lukket.
Så for mig skal der en modernisering til, før jeg gider.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf Rapfisk » 30. apr 2019, 05:58

Jeg savner min Fakta Q.

Vores almindelige Fakta er ok, men længere væk end Føtex, Rema, Irma og Brugsen.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf Sophies-mor » 30. apr 2019, 06:04

Det er sjovt, her i byen er Fakta langt bedre end Netto.
Især det med de ansatte, der i dén grad ikke virker, som om de gider arbejde i Netto, hvor man i Fakta kan få svar, hvis man spørger om noget. Men Netto ligger tættere på dog.
:gruble:

Jeg handler dog sjældent i nogle af dem, handler enten i SuperBrugsen, eller Rema1000. Og fravælger glad og fro gerne Salling Group/ Dansk Supermarked, hvis jeg kan.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf Daine » 30. apr 2019, 06:08

Der er en fin Fakta i min by, jeg handler der ofte. Og jeg synes tiltagene er ok, specielt det med at udskifte visse varegrupper til Coops egne. Om jeg kommer til at benytte mig af et større udbud af færdiglavet mad kommer an på kvalitet og pris.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf Persnikedy » 30. apr 2019, 06:56

Personalet i min fakta er super rare, men som dig ser jeg aldrig det de reklamere med og deres udvalg af friske vare er simpelthen for dårlige (jeg er et par gange kommet hjem med en pose kartofler som så stank så snart jeg åbnede den).

Der er 3 andre supermarkeder i mit lokale center så jeg holder mig til dem
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf DenBruneMunk » 30. apr 2019, 07:00

Jeg har Fakta i nærheden, og synes butikken er pæn og slet ikke som oprindelig set i netto butikker, hvor bure vare bare var proppet på hylder uåbnet, og uoverskuelig at finde vare i.

Synes ikke det er så synligt her, at de har problemer, kun med kunder som ikke bruger apps eller coop kort. og især det nye app betaling og indkøb, den løsning synes ikke at virke, jeg har ikke gide bruge tid på den.

Jeg ville da være ked af og skulle køre 20km for at handle hvis Fakta lukkede, det er godt nok langt for dagligvare indkøb.
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 190
Likede indlæg: 6471

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf Stars » 30. apr 2019, 07:10

Flere Coop-varer betyder flere varer, hvor Fakta dropper discount-udgaven - det taler klart for, at jeg handler der om muligt endnu mindre end nu.

Foodtruck/ varme retter kunne være et interessant alternativ til pizzeriaet.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf Spjaerten » 30. apr 2019, 07:23

Butik i nærheden (efter afstand)

Netto
Irma
Rema1000
Føtex
SuperBrugsen
Fakta
Kvickly
Bilka

Så nej med så langt nede på listen, kan de ikke lokke mig.
Handler der dog engang imellem når jeg besøger en veninde der bor klods op af en.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf LadyFox » 30. apr 2019, 07:46

I arbejdstiden kunne mobilbetaling godt få mig mere i fakta, da jeg altid glemmer mit bankkort, og derfor køber frokost i Rema når der er sådan en. Men ellers nej. Bryder mig ikke om Fakta og der er andre supermarkeder tættere på eller i samme afstand jeg hellere vil bruge.
0
...
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17190
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41797

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf LaMariposa » 30. apr 2019, 07:56

Det tror jeg ikke. Vil hellere have, at de fokuserer på at have almindelige varer (i vores gamle Fakta manglede der ofte basisvarer). Og så blev jeg så træt af, at personalet bare virkede så lade. Det virkede ikke som om, at der var nogen, der rigtigt gad arbejde der.
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf LaScrooge » 30. apr 2019, 08:05

Jeg vidste ikke, at der var en anti-Fakta-stemning i landet, men jeg handler der på den anden side heller aldrig.
Umiddelbart lyder det som et meget spændende tiltag og som en totalforandring af konceptet. Fra discount-butik til upscale fastfood-, specialøl- og økologiske-grøntsager-butik. Et sted hvor de mere velhavende, travle og kvalitetsbevidste forbrugere kan komme (med mere velhavende mener jeg blot dem, som har råd til at købe kvalitetsfærdigretter hver dag; Irma-typerne).

Men det er noget af en satsning. Det er svært at levere varm færdigmad som tilfredsstiller de mange forskellige præferencer og behov, forbrugere har i dag, og dét i skarp konkurrence med alle de andre leverandører, som i forvejen gør det godt. Både spisesteder og ordninger som fx Aarstiderne, som pt leverer en kasse, hvor det tager 10 minutter at samle et måltid. Jo flere retter der tilbydes, des større omkostninger, og jo færre des større risiko for ikke at sælge nok. Jeg tror de forsøger at træne ind på et marked, som allerede er mættet og med et dårligt ry, får de svært ved det.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf computermus » 30. apr 2019, 08:41

Jeg handler meget i Fakta. Der er pænt og ryddeligt , god betjening af det personale ,der arbejder der og det virker som de sætter en ære i at butikken er pæn og nydelig.
Dertil skal så siges at i byen her,er der kun 2 dagligvarebutikker ,så hvis der er noget man ikke kan få hos Fakta, så kan det fåes hos Meny, der ligger lige over for Fakta.
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Vil det få dig til at handle mere i Fakta?

Indlægaf Vixen » 30. apr 2019, 08:45

Jeg associerer Fakta med halvdårligt udvalg og lidt semi-snusket. Jeg foretrækker de andre butikker, helst Rema1000.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?

Tilbage til "Privatøkonomi"