Besøg af assurandør, forsikringstilbud

HerErJeg
Indlæg: 4232
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5038

Besøg af assurandør, forsikringstilbud

Indlægaf HerErJeg » 11. dec 2019, 06:51

Vi blev ringet op af Alm. Brand som er helt syge efter af give et tilbud.
Vi er i et selskab, hvor de fleste andre ellers bakker ud, og siger at de kan ikke matche nuværende pris.
Lad os sige at Alm. Brand smider et brag af en pris for at få os som kunde, kan vi så være sikre på at der ikke kommer dryssende uforholdsvis store prisstigninger i de første år, for at udligne forskellen, så det ender med at koste det samme eller mere end før?

Og jeg skal ikke skyde efter Alm. Brand, nu er det bare dem som kommer forbi.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Besøg af assurandør, forsikringstilbud

Indlægaf Madam Pomfrey » 11. dec 2019, 07:29

Jeg er også i et af de selskaber hvor de øvrige ikke rigtigt kan matche på hverken pris eller vilkår - og vilkårene er lige så vigtige at se på!!
Min eksmand og jeg skiftede selskab på bankens opfordring, i en handel, og hold nu kæft noget lort, både i dækning, selvrisiko, underleverandørerer, kontakt og kommunikaton etc. Jeg var meget hurtig retur i det gamle selskab, og der bliver jeg.

Jeg har aldrig hørt nogen fortælle om at deres priser bare sådan er steget, - andet end præmieforhøjelse som følge af skader, eller almen markedsregulering, ikke nogle ublu priser efter at ha været kunde i et år eller sådan.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Privatøkonomi"