Stjålet NEM-ID

Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5889
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Stjålet NEM-ID

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 19. aug 2017, 22:59

Jeg så denne tråd og tænkte åh gud, jeg må hellere lige tjekke.

Min adresse er ikke blevet ændret efter flytning. I det jeg gør det ryger jeg under 20 nøgler og der genbestilles automatisk nyt nøglekort. Som de selvfølgelig har valgt at sende til min gamle adresse. Jeg ændrede folkeregister adresse for snart et år siden og er noget uforstående overfor at de ikke har opdateret den. Nu er der så et nyt nøglekort på vej til min gamle adresse, som jeg ikke aner hvem bor på mere. Skønt :nej: :shock: :cuss:

Fandt dog også hvor jeg kunne ændre min adgangskode - så tak TS :gogo:
0
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Stjålet NEM-ID

Indlægaf Buller » 24. aug 2017, 06:06

Selv tak.

Det er dog ikke helt slut her. Jeg har netop modtaget en opkrævning fra telenor, på 3 iphones og 4 abonnementer.

Så måtte jeg lige rykke politiet efter et anmeldelsesnummer som jeg kan henvise til når jeg skriver til telenor og afviser at betale deres opkrævning. Så langt var politiet desværre ikke kommet, og hende gåsen jeg talte med kom med verdens bedste råd. "Du må jo hellere betale den og så se om ikke du kan få dine penge tilbage fra din forsikring".... øh hvad, NEJ det skal jeg da ikke!. var mit svar, så blev hun helt hidsig og sagde at så kom jeg jo i Ribers og det var min egen skyld. Helt surrealistisk.

For det første kan jeg da, så vidt jeg ved, ikke komme i Ribers på en skyld jeg ikke vedkender mig, og for det andet så ville jeg da netop vedkende mig skylden ved at begynde at betale, og så kommer jeg da aldrig fri af den regning nogensinde.

Så jeg skrev en vred mail med min tidligere korrespondance vedhæftet, og denne gang fik jeg så at vide at den var blevet sendt videre til afdelingen for økonomisk kriminalitet. Efter kun 1 måned. fedt.

Gad vide hvad der ellers kommer væltende til mig.
0

Tilbage til "Privatøkonomi"