Hvor ofte tjekker du dit kontoudtog?

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1321
Likede indlæg: 21101

Re: Hvor ofte tjekker du dit kontoudtog?

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. jan 2018, 16:37

Når jeg får en dårlig fornemmelse.
2
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2343

Indlægaf Velvet-Goldmine » 4. jan 2018, 22:55

Meget sjældent!
Jeg har stort set ingen abonnementer, men tjekker hvis jeg ved at jeg har lavet ændringer i hos feks. Netflix, HBO og Viaplay som jeg skifter lidt imellem, eller har opsagt et fitnessabonnement (det sker som regel indenfor et år efter de er oprettet :-D ) , og ellers kigger jeg kun lige kontoen igennem hvis jeg synes at der står færre eller flere penge end jeg havde regnet med.
Der plejer at være styr på det... tror jeg.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 15
Likede indlæg: 387

Indlægaf DenBruneMunk » 4. jan 2018, 23:19

Velvet-Goldmine skrev:Meget sjældent!
Jeg har stort set ingen abonnementer, men tjekker hvis jeg ved at jeg har lavet ændringer i hos feks. Netflix, HBO og Viaplay som jeg skifter lidt imellem
Så har du flere end mig :)

Elsker du skriver , stort set ingen ,
så følger div. streaming tjenester, du bruger nok også el, måske en licens og telefon :) Så lidt af dem må du have.

Bare en sjov lille observation :blomst:
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2343

Indlægaf Velvet-Goldmine » 4. jan 2018, 23:33

DenBruneMunk skrev: Så har du flere end mig :)

Elsker du skriver , stort set ingen ,
så følger div. streaming tjenester, du bruger nok også el, måske en licens og telefon :) Så lidt af dem må du have.

Bare en sjov lille observation :blomst:

Jojo, de helt 'normale' abonnementer som el, vand, varme og licens har jeg selvklart selv om jeg ikke ser dem som abonnementer eftersom jeg ikke selv kan til- eller fravælge dem :lol: Telefonen bliver aldrig brugt over abonnementet, så der tjekker jeg kun hvis jeg har været udenlands (og faktisk heller ikke altid her)
Jeg har en af de tre streamingtjenester på vilkårligt skift, men jeg har ingen andre abonnementer eller afbetalingsordninger, så det er ret faste udgifter der ligger i min netbank/budgetkonto, og jeg er vist bare sådan ret sikker på at tingene passer og gider ikke kontrollere den slags 'ligegyldigheder' :genert:
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3797
Kontakt:

Indlægaf Annione » 5. jan 2018, 01:39

En gang eller 2 om måneden. Mest for at tjekke saldoen, og derfor tjekker jeg også for, hvor meget jeg er blevet røvet - ind til jeg kommer i tanke om, at den jo egentlig var god nok.... fordi jeg, nårh ja, kom til at spendere kassen i Magasin eller sådan noget fjolleri :-D
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 548
Likede indlæg: 10546

Indlægaf Animi » 5. jan 2018, 07:45

I hvert fald én gang om ugen
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Privatøkonomi"