Inspireret af at jeg længe har overvejet sådan en tråd og Danseprinsessen nævnt, at hun gerne ville have sådan en oversigt.
SÅ her er tråden! Anbefal de bedste rastepladser du har prøvet rundt om både i Danmark og resten af Verden.
Den der har et spisested der er lidt bedre og mere interessant end Mcdonalds eller har en god udsigt eller en legeplads, som er et hvert barns drøm efter flere timer i en bil. Gerne med en placering på google maps, hvis du kan finde det
Anbefal en rasteplads
Re: Anbefal en rasteplads
Kildebjerg nord er altid stoppet fra Kbh til Jylland
Fordi Q8 med starbucks, pæne toiletter og præcis midt på min vanlige rute
Burger King i Nyborg (dog ikke rasteplads) laver den bedste crispy chicken burger jeg til dag har smagt
Fordi Q8 med starbucks, pæne toiletter og præcis midt på min vanlige rute
Burger King i Nyborg (dog ikke rasteplads) laver den bedste crispy chicken burger jeg til dag har smagt
1
Tryk på *
Den første rasteplads når man ankommer til Fyn fra Sjælland. Knudshoved måske.
Stor legeplads. Forskellige madsteder, ikke noget specielt. Men en lille strand der ligger i fuldstændig læ lige bag ved Monarch og legepladsen..
Der har vi godt nok brugt mange timer med børnene.
Stor legeplads. Forskellige madsteder, ikke noget specielt. Men en lille strand der ligger i fuldstændig læ lige bag ved Monarch og legepladsen..
Der har vi godt nok brugt mange timer med børnene.
1
Omvendt når man kommer fra Fyn til Sjælland. Et stykke tid efter. Måske omkring Slagelse. Rasteplads med lækkert skovområde, hvis man lige vil strække benene eller har hund med der skal luftes.
0
Er der nogen som måske kan spæde til en forslag til Autohof i Tyskland?
Tyske rastepladser langs motorvejen er efterhånden blevet standardiseret i en grad, så det er samme jammerlige lortemad som findes alle steder.
Faktisk er McD eller Burgerking det bedste bud på tålelig mad, resten skulle næsten forbydes at blive serveret.
Jeg tror Autohof stadigvæk er lidt uafhængige, og der faktisk kan findes hæderlige steder med rigtigt køkken og ordentlige udenomsarealer.
Tyske rastepladser langs motorvejen er efterhånden blevet standardiseret i en grad, så det er samme jammerlige lortemad som findes alle steder.
Faktisk er McD eller Burgerking det bedste bud på tålelig mad, resten skulle næsten forbydes at blive serveret.
Jeg tror Autohof stadigvæk er lidt uafhængige, og der faktisk kan findes hæderlige steder med rigtigt køkken og ordentlige udenomsarealer.
0
Ned gennem Europa kigger vi altid efter Sanisfair når vi skal på toilettet. Så er der rent. Blød musik, lyst og pænt. Kan godt være det koster 50cent eller noget i den stil. Det er det værd.
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
- PaleSeptember
- Kort karma: 967
- Likede indlæg: 19969
BlueBunny skrev:Ned gennem Europa kigger vi altid efter Sanisfair når vi skal på toilettet. Så er der rent. Blød musik, lyst og pænt. Kan godt være det koster 50cent eller noget i den stil. Det er det værd.
Det koster 1 euro nu.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
PaleSeptember skrev:BlueBunny skrev:Ned gennem Europa kigger vi altid efter Sanisfair når vi skal på toilettet. Så er der rent. Blød musik, lyst og pænt. Kan godt være det koster 50cent eller noget i den stil. Det er det værd.
Det koster 1 euro nu.
Ja det er vist rigtigt. Men man får en kupon til samme værdi som man kan købe for i deres butik.
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne