Ryanair og håndbagage

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Bella
Indlæg: 330
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Ryanair og håndbagage

Indlægaf Bella » 22. aug 2023, 17:18

vi skal flyve med Ryanair lige om lidt og vil prøve kun med en lille taske, eller en personlig taske, eller hvad de kalder den. Jeg har fundet en lille sports agtig taske som passer i målene, men tænker om jeg kan nøjes med mit Day net. Ved godt at størrelses mæssigt kan jeg ikke fylde den op, men vil de tillade den, også hvis jeg kan krølle den sammen så den kan passe under sædet?
Er der nogen der har prøvet at flyve med den taske? Gider næsten ikke ud og bruge flere penge hvis jeg kan nøjes med noget jeg har
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Cbas
Indlæg: 542
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 224

Re: Ryanair og håndbagage

Indlægaf Cbas » 23. aug 2023, 06:37

Det tænker jeg, sagtens du kan
0
Bergen
Indlæg: 7367
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 472
Likede indlæg: 12019

Re: Ryanair og håndbagage

Indlægaf Bergen » 23. aug 2023, 06:52

Kan du sagtens. Den er jo mindre end målene for håndbagage
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 191
Likede indlæg: 6553

Re: Ryanair og håndbagage

Indlægaf Stars » 23. aug 2023, 06:53

Hvad siger målene på den ift. Ryanairs tilladte mål?
For jeg tænker, de er ret firkantede med at overholde målene (dels fordi mange kun flyver med håndbagage og pladsen derfor er knap, dels fordi de gerne vil skrabe mest muligt tillægskøb ind)
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7844
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 601
Likede indlæg: 11620

Re: Ryanair og håndbagage

Indlægaf Kerrigan » 23. aug 2023, 07:03

Hvis den passer i målene, så burde det ikke være et problem.
Jeg har haft min Fjällräven Kånken til en 15" bærbar med.
Den er faktisk ret stor, men den passede ned i deres boks. Fordi den netop er indenfor målene (ish, lidt længere på den ene led og lidt kortere på den anden, så den kunne foldes ned og passe).
De var rundt og måle alles tasker i Rīgas lufthavn som så store ud.

Jeg kan selvfølgelig have været heldig, men som udgangspunkt, hvis tasken er indenfor målene og ikke kan udvides helt vildt, så burde den være fin.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?

Tilbage til "Rejser"