Gardasøen med to halvstore piger

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Gardasøen med to halvstore piger

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 19. jan 2018, 11:34

Vi vil gerne til Gardasøen til sommer med vores piger på 11 og 13 men mangler input til hvilke steder der kan anbefales og om der er steder vi skal undgå. Vi vil ikke bo på campingplads.
Anybody?
0
Mariajensen83
Indlæg: 301
Tilmeldt: 2. nov 2015, 21:03
Kort karma: 17
Likede indlæg: 165

Re: Gardasøen med to halvstore piger

Indlægaf Mariajensen83 » 19. jan 2018, 17:56

Vi var i Malcesine sidste år, som klart var en af de smukkeste byer ved Gardasøen med den vildeste udsigt over bjergene og søen. Byen er rigtig hyggelig.
Den eneste ulempe er, at det ligger et stykke oppe, og alle forlystelser ligger i bunden af søen, så vi brugte en del tid på at køre. Vi var så også uheldige, at det var regn hver dag, så vi kunne ikke bade, så vi var nødt til at fonde på noget anden end at ligge ved poolen.
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Gardasøen med to halvstore piger

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 19. jan 2018, 20:22

Mariajensen83 skrev:Vi var i Malcesine sidste år, som klart var en af de smukkeste byer ved Gardasøen med den vildeste udsigt over bjergene og søen. Byen er rigtig hyggelig.
Den eneste ulempe er, at det ligger et stykke oppe, og alle forlystelser ligger i bunden af søen, så vi brugte en del tid på at køre. Vi var så også uheldige, at det var regn hver dag, så vi kunne ikke bade, så vi var nødt til at fonde på noget anden end at ligge ved poolen.

Hvad fandt I så på?
0
Mariajensen83
Indlæg: 301
Tilmeldt: 2. nov 2015, 21:03
Kort karma: 17
Likede indlæg: 165

Re: Gardasøen med to halvstore piger

Indlægaf Mariajensen83 » 20. jan 2018, 18:32

Vi var i Gardaland og en safaripark/zoo som jeg ikke lige kan huske navnet på. Vi var også på svævebanetur op i bjergene i Malcesine. Det syntes min søn og mand var rigtig sjovt, men jeg synes det var scary. Og så fik vi spillet en masse UNO på værelset :-D og gået ture i byen
1

Tilbage til "Rejser"