Rejse i julen

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Rejse i julen

Indlægaf Little_Woman » 10. feb 2018, 15:00

godtnavn skrev:


Det har vi snakket om, okay mere drømt om :lol: Priserne er lige til den høje side, og min søster siger de laver dårlig mad, hvilket trækker en del ned :P Men vi har snakket om at vente til efter brylluppet (juni) og se hvor mange penge vi har brændt af på det og om der er penge til en rejse dertil :)


Jeg har været der i december for nogle år siden. Det kan blæse psykopat-meget dernede, vi badede kun i havet enkelte gange pga bølgernes størrelse.

Det er ikke et sted jeg er vild efter at komme igen.
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Rejse i julen

Indlægaf godtnavn » 10. feb 2018, 15:28

Little_Woman skrev:
godtnavn skrev:


Det har vi snakket om, okay mere drømt om :lol: Priserne er lige til den høje side, og min søster siger de laver dårlig mad, hvilket trækker en del ned :P Men vi har snakket om at vente til efter brylluppet (juni) og se hvor mange penge vi har brændt af på det og om der er penge til en rejse dertil :)


Jeg har været der i december for nogle år siden. Det kan blæse psykopat-meget dernede, vi badede kun i havet enkelte gange pga bølgernes størrelse.

Det er ikke et sted jeg er vild efter at komme igen.


Øv :( Så har min søster nok bare været heædig da hunv ar der (mener det var julen '16) eneste problem de havde var de strandede der grundet nogle sandstorme der gjorde at flyene ikke kunne lette, så de fik lige et par dages længere ferie :)
0

Tilbage til "Rejser"