Finde gamle udlandsrejser

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Finde gamle udlandsrejser

Indlægaf Hunkat » 11. feb 2018, 15:00

Jeg sidder og skal udfylde et visum hvor et af spørgsmålene er: Har du nogensinde være længere end 30 dage i andre lande end visumland og hjemland?

Og det har jeg, for små 10 år siden. Men problemet er at det var udenfor EU og alle stemplerne sidder i mit gamle, ugyldige pas som er væk. Jeg har prøvet min profil på det flyselskab jeg ved jeg brugte dengang men de har ikke data så langt tilbage. Jeg kan måske sjusse mig frem til et svar med en margin på +/-2 måneder men de vil gerne have datoer og det kan jeg simpelthen ikke. Jeg aner det ikke.

Hvad fanden gør en klog? Skriver nej og håber det bedste? Gætter og så kan jeg til gengæld overhovedet ikke bakke det op senere?
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Finde gamle udlandsrejser

Indlægaf Annione » 11. feb 2018, 15:39

Hvor skal du hen? Hvis det er USA kunne de måske godt være krakilske.

Kunne du ikke have informationen liggende på din mail, sådan i form af flybilletter?
Hvad med billeder fra rejsen?
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Finde gamle udlandsrejser

Indlægaf Hunkat » 11. feb 2018, 15:43

Annione skrev:Hvor skal du hen? Hvis det er USA kunne de måske godt være krakilske.

Kunne du ikke have informationen liggende på din mail, sådan i form af flybilletter?
Hvad med billeder fra rejsen?


Ja det også min frygt, at det virkelig ikke er en god ide at hverken lyve eller ikke kunne huske det.
Mail har jeg prøvet, det er slettet for længst desværre. Og jeg har aldrig været selfie-typen så billeder har jeg heller ikke mange af. Der er lidt fra 2011 og start 2012 hvor jeg tog hjem for sidste gang, så meget kunne jeg også gætte mig til men jeg har meget svært ved at komme det nærmere.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Finde gamle udlandsrejser

Indlægaf Slettet bruger » 11. feb 2018, 17:11

Jeg ville skrive nogle cirkadatoer og forvente at jeg overhovedet ikke er interessant nok til at nogen vil bruge ret meget energi på at finde de rigtige datoer. Hvis de så imod al forventning fandt de rigtige datoer, ville jeg bare sige at hov jeg må have husket forkert. Det sker der næppe noget ved.
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Finde gamle udlandsrejser

Indlægaf Hunkat » 11. feb 2018, 17:45

abcd skrev:Jeg ville skrive nogle cirkadatoer og forvente at jeg overhovedet ikke er interessant nok til at nogen vil bruge ret meget energi på at finde de rigtige datoer. Hvis de så imod al forventning fandt de rigtige datoer, ville jeg bare sige at hov jeg må have husket forkert. Det sker der næppe noget ved.


Hehe, ja det har du nok ret i. Med lidt pokerfjæs kunne jeg sikkert også slippe afsted med at krydse nej af og så bare satse på at no one gives a fuck.
Jeg må sjusse mig lidt frem og så bare sige "I kan ikke bevise en skid mere end jeg kan"
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Brok
Indlæg: 670
Tilmeldt: 10. okt 2017, 16:05
Kort karma: 11
Likede indlæg: 374

Re: Finde gamle udlandsrejser

Indlægaf Brok » 11. feb 2018, 18:12

Det dummesre er at lyve, uanset hvor man har været og hvor man skal rejse til.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Finde gamle udlandsrejser

Indlægaf Hunkat » 11. feb 2018, 18:18

Brok skrev:Det dummesre er at lyve, uanset hvor man har været og hvor man skal rejse til.


Jeg går ud fra at du også læste sætning nr. 2?
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Finde gamle udlandsrejser

Indlægaf Flora » 11. feb 2018, 18:18

Jeg ville også bare skrive cirkadatoer på. Hvis du kan huske det rigtige årstal, er det nok ikke så væsentligt, om det var i maj eller august. Og hvis du ikke selv kan finde frem til det, hvordan skulle de så kunne?

Jeg ville dog ikke skrive nej. Det er jo direkte at lyve og det tænker jeg har en større konsekvens, hvis det bliver opdaget, end at have ramt et par måneder forkert.
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Finde gamle udlandsrejser

Indlægaf Delfin » 11. feb 2018, 18:34

Er der et kommentarfelt, hvor man kan skrive ekstra oplysninger? Hvis ja, kan du jo sjusse dig frem til datoer og så skrive som kommentar, at dato er usikker.
0
14 11 14
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Finde gamle udlandsrejser

Indlægaf Hunkat » 11. feb 2018, 18:43

Delfin skrev:Er der et kommentarfelt, hvor man kan skrive ekstra oplysninger? Hvis ja, kan du jo sjusse dig frem til datoer og så skrive som kommentar, at dato er usikker.


Nej desværre, man kan ikke kommenterer. Og de beder direkte om formattet dd-mm-åå og det må jeg jo så se lidt stort på og forklarer mig når jeg afleverer.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Finde gamle udlandsrejser

Indlægaf Delfin » 11. feb 2018, 18:51

Hunkat skrev:
Delfin skrev:Er der et kommentarfelt, hvor man kan skrive ekstra oplysninger? Hvis ja, kan du jo sjusse dig frem til datoer og så skrive som kommentar, at dato er usikker.


Nej desværre, man kan ikke kommenterer. Og de beder direkte om formattet dd-mm-åå og det må jeg jo så se lidt stort på og forklarer mig når jeg afleverer.


Ja så er der nok ikke andet at gøre.
0
14 11 14

Tilbage til "Rejser"