London - My Little Pony - legetøjsmarkeder

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
mufle
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13. jun 2016, 13:45
Kort karma: 4
Likede indlæg: 28

London - My Little Pony - legetøjsmarkeder

Indlægaf mufle » 3. mar 2018, 19:09

Jeg har besluttet mig for at give min datter en tur til London i konfirmationsgave.

Hun er meget stor fan af My Little Pony, så jeg tænkte at det kunne være, nogen herinde har en idé til, om der er nogle gode steder at tage hende hen? Er der nogen steder hvor My Little Pony filmen måske stadig går i biografen, eller er der events, legetøjsbutikker hvor der er en hel masse MLP eller er der legetøjsmarkeder med brugt legetøj nogen steder - eller andet? :)
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: London - My Little Pony - legetøjsmarkeder

Indlægaf Ficus » 3. mar 2018, 19:15

Jeg tror ikke du finder nogen biograf der viser den, så skal det nok være en særforestilling. Kiggede lige hos Vue, en biografkæde, de viser den ikke længere, men kunne se den havde premiere 20. oktober, så det ville også være ualmindelig længe den kørte tænker jeg.

Den største alm legetøjsforretning i London er Hamley’s på Regent Street, 6 etager med forskellige temaer udi legetøj. Var der forleden og bemærkede ikke lige et område med MLP, men der kan sagtens være et som jeg ikke har set.
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: London - My Little Pony - legetøjsmarkeder

Indlægaf Ficus » 3. mar 2018, 19:20

Er hun glad for heste generelt os? Eller er det mest legetøj/MLP?

Og hvad er hun ellers til? Så kan jeg i hvert fald nok godt finde på nogle spændende ting i London.
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: London - My Little Pony - legetøjsmarkeder

Indlægaf Lulu » 3. mar 2018, 19:37

Det er noget med at mlp kan ses ved hasbro der ligger lidt nordligt for london.
Ved ikke så meget om det, men min søster er mlp samler og på messer etc flere gange om året.
Jeg vil også gerne høre hende om der er noget i uk når I er der. Så skal jeg bare have lidt mere info.
0
mufle
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13. jun 2016, 13:45
Kort karma: 4
Likede indlæg: 28

Re: London - My Little Pony - legetøjsmarkeder

Indlægaf mufle » 3. mar 2018, 19:46

Ficus skrev:Er hun glad for heste generelt os? Eller er det mest legetøj/MLP?

Og hvad er hun ellers til? Så kan jeg i hvert fald nok godt finde på nogle spændende ting i London.


Ficus: Hun er ligeglad med heste som sådan, det er MLP verdenen, der tiltrækker hende - hun samler på figurerne, ser episoderne/filmen, synger sangene, tegner dem, laver møbler til dem osv. Hun er teenager, men hun elsker bare det univers :D Det er hele hendes liv lige nu, så alt der har med MLP at gøre vil være et hit :-)
0
mufle
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13. jun 2016, 13:45
Kort karma: 4
Likede indlæg: 28

Re: London - My Little Pony - legetøjsmarkeder

Indlægaf mufle » 3. mar 2018, 19:47

Lulu skrev:Det er noget med at mlp kan ses ved hasbro der ligger lidt nordligt for london.
Ved ikke så meget om det, men min søster er mlp samler og på messer etc flere gange om året.
Jeg vil også gerne høre hende om der er noget i uk når I er der. Så skal jeg bare have lidt mere info.


Lulu - det lyder godt med Hasbro, det vil jeg lige kigge ind i.

Det vil være super, hvis du vil spørge din søster. Vi skal være der fra 17. juli til og med 20. juli begge dage inklusive, så det er selvfølgelig ikke så lang tid, men jeg håber der er ét eller andet :-)
0
mufle
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13. jun 2016, 13:45
Kort karma: 4
Likede indlæg: 28

Re: London - My Little Pony - legetøjsmarkeder

Indlægaf mufle » 3. mar 2018, 19:52

Ficus skrev:Jeg tror ikke du finder nogen biograf der viser den, så skal det nok være en særforestilling. Kiggede lige hos Vue, en biografkæde, de viser den ikke længere, men kunne se den havde premiere 20. oktober, så det ville også være ualmindelig længe den kørte tænker jeg.

Den største alm legetøjsforretning i London er Hamley’s på Regent Street, 6 etager med forskellige temaer udi legetøj. Var der forleden og bemærkede ikke lige et område med MLP, men der kan sagtens være et som jeg ikke har set.


Jeg tænkte også på Hamley's, som jeg selv har været i engang - det vil i hvert fald være et forsøg værd :-)
0
mufle
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13. jun 2016, 13:45
Kort karma: 4
Likede indlæg: 28

Re: London - My Little Pony - legetøjsmarkeder

Indlægaf mufle » 6. mar 2018, 09:59

mufle skrev:
Lulu skrev:Det er noget med at mlp kan ses ved hasbro der ligger lidt nordligt for london.
Ved ikke så meget om det, men min søster er mlp samler og på messer etc flere gange om året.
Jeg vil også gerne høre hende om der er noget i uk når I er der. Så skal jeg bare have lidt mere info.


Lulu - det lyder godt med Hasbro, det vil jeg lige kigge ind i.

Det vil være super, hvis du vil spørge din søster. Vi skal være der fra 17. juli til og med 20. juli begge dage inklusive, så det er selvfølgelig ikke så lang tid, men jeg håber der er ét eller andet :-)


Nu har jeg spurgt Hasbro, og det kender de desværre ikke noget til. Så den er streget fra listen :-)

Jeg har fundet noget der hedder Pony Convention UK, men de har ikke 2018 datoer på endnu. Det ville ellers være noget at gå efter, hvis jeg kan få det til at passe :-)
0

Tilbage til "Rejser"