Et par dage i Århus, hvad skal man opleve?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Et par dage i Århus, hvad skal man opleve?

Indlægaf Daine » 20. jun 2018, 15:25

DetSorteCirkus skrev:
Daine skrev:Jeg hiver lige denne op igen!

Det bliver ikke til flere samlede dage i Århus som først planlagt, men jeg satser på flere enkeltture i stedet. Det kan bedst betale sig, Arriva OneDay i flere dage er billigere end én overnatning. Og jeg vil hellere bruge mit sommerbudget på oplevelser end overnatning :)

Så hvis nogen kunne have lyst til noget get-together i perioden 1/7-12/8 så sig til! Om det er museum/mad/gåtur eller en kombination er underordnet, jeg har kun haft begrænsede oplevelser i Århus tidligere, så alt er nyt. Og det kunne være superhyggeligt med selskab i løbet af dagen :blush2:


Hvis jeg skal på sommerhusferie med mine forældre, hvilket afhænger af min mors helbred, kommer jeg nok forbi Århus på ud- eller hjemturen, da jeg plejer at tage tog eller bus den ene vej, og det vil være engang i sidste halvdel af juli :)

Giv endelig lyd fra dig, hvis du får mulighed for at gøre et pitstop i Århus! :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Et par dage i Århus, hvad skal man opleve?

Indlægaf sigge » 21. jun 2018, 10:50

Jeg har ferie uden planer d. 14.-18. juli og 24.-31. juli, så jeg vil også gerne mødes med dig en dag - evt. til den tur i Den Gamle By, hvis du har lyst til det.

Jeg ærgrer mig lidt over, at jeg ikke har fri d. 9.-11., jeg gad ellers godt med på Kartoffelpizzas rundvisning i Skejby. :)
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Et par dage i Århus, hvad skal man opleve?

Indlægaf Daine » 21. jun 2018, 11:06

sigge skrev:Jeg har ferie uden planer d. 14.-18. juli og 24.-31. juli, så jeg vil også gerne mødes med dig en dag - evt. til den tur i Den Gamle By, hvis du har lyst til det.

Jeg ærgrer mig lidt over, at jeg ikke har fri d. 9.-11., jeg gad ellers godt med på Kartoffelpizzas rundvisning i Skejby. :)


Jeg kan fornemme - og nu må du ikke blive forskrækket, det er en evne jeg har - at du den 10. juli får kriller i halsen og hovedpine. Faktisk så slemt at du er nødt til at blive hjemme fra arbejde. Og alle ved jo, at det eneste der kan få tankerne væk fra hovedpine og kriller, er luft og søde menneskers selskab! ;) :D

Spøg til side. Jeg har selv ferie i nogenlunde de tidsrum du har, så en tur i Den Gamle By er jeg helt klart med på! Jeg har aldrig været der, en mangel i min opdragelse :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Rejser"