Den perfekte fødselsdagsflyvning

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Den perfekte fødselsdagsflyvning

Indlægaf 1234 » 1. apr 2018, 15:07

Sagen er den, at jeg har brug for jeres hjælp og kreativitet. Min kæreste og jeg skal flyve på min kærestes fødselsdag i år. En rigtig lang tur på 15 timer med en mellemlanding i Qatar. Jeg har så tænkt mig, at Spicy flyveturen så meget op som muligt, hvilket jeg tænkt I ville være rigtig gode til at hjælpe med. Vi flyver med Qatar Airlines og har vidst 2 timer i lufthavnen.

Om aften lander vi i Singapore og skal tjekke ind på hotellet. Jeg er også ved at overveje, hvordan vi skal slutte dagen af på en god måde. Gerne med noget fantastisk mad, hvilket jeg tænker der sikkert er nogle af jer der kan hjælpe med.

Så nogle tips til hvad jeg kan gøre, så flyveturen kan gøres federe og mere behageligt?

Ideer:
- at pakke en taske med at hvad man behøver for gøre en flyvetur bedre. Nakkepudde, tæppe, gode høretelefoner til at se film, nogle lækre snacks, ørepropper
- en fødselsdagsgave, der kan bruges på flyveturen fx en god bog
- tjek hvilket muligheder der er hos flyselskabet.
-finde perfekt spisesteder i nærheden af hotellet.
- en lækker afslappende oplevelse ved ankomsten fx massage
- total styr på alt logistiker omkring rejsen, så min kæreste intet skal tænke på.
0
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2204
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3221

Re: Den perfekte fødselsdagsflyvning

Indlægaf flicka » 1. apr 2018, 19:37

Qatar Airlines plejer at sende mail ud med tilbud om opgradering for 2-3000 ekstra pr. person ca. 1 uge før afrejse.

Det er meget billigere end at købe pladser på business class fra starten. Så måske kunne det være en mulighed? Og ellers kan man vel altid prøve at smile sødt i skranken og nævne at han har fødselsdag - og håbe på en gratis opgradering, hvis man er heldig ;)
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Re: Den perfekte fødselsdagsflyvning

Indlægaf 1234 » 2. apr 2018, 14:42

flicka skrev:Qatar Airlines plejer at sende mail ud med tilbud om opgradering for 2-3000 ekstra pr. person ca. 1 uge før afrejse.

Det er meget billigere end at købe pladser på business class fra starten. Så måske kunne det være en mulighed? Og ellers kan man vel altid prøve at smile sødt i skranken og nævne at han har fødselsdag - og håbe på en gratis opgradering, hvis man er heldig ;)

Jeg har lidt overvejet det, men ved ikke helt om det er pengene værd :lol: men jeg vil klart holde øje med det!

Jeg har også overvejet at se om vi kan smile os til en opgradering, men vi flyver meget sent dagen før fødselsdagen, så ved ikke hvor store chancen er.
Nogen der har erfaringer med den slags?
0

Tilbage til "Rejser"