Verdens længste flyrute

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Verdens længste flyrute

Indlægaf zembra1986 » 28. apr 2018, 12:31

Max 10-11 timer af gangen er min smertegrænse. Alt over de 10-11 timer er intet land eller destination værd efter min mening.

Har været i Miami 2 gange og der tager det 10 timer derover og 11 timer hjem (fra Frankfurt, det tager vel længere Kastrup lufthavn) og specielt de sidste 3 timer er VIRKELIG hårde synes jeg, der sidder jeg som på pinde i mit sæde og vender og drejer mig og bliver mere og mere frustreret pga. ondt i ryggen og andre steder i kroppen :genert: Jeg ville have fortrukket en mellemlanding mere, helt klart, men det er lidt svært på den destination.

Jeg kan desværre ikke sove på et fly lige meget hvor træt jeg er, så det er virkelig hårdt at sidde 10 timer i et lille sæde og skulle underholde sig selv og blive mere og mere stiv i kroppen, ja, man kan rejse sig og strække benene en gang imellem, men det er begrænset hvor meget man kan bevæge sig op og ned af gangene, når stewardesser også skal igennem med vogne og jeg ved ikke hvad....plus alle glor på en når man bevæger sig og ned af gangene, det gider jeg ikke.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Verdens længste flyrute

Indlægaf zembra1986 » 28. apr 2018, 13:20

FormerlyKnownAs skrev:
abcd skrev:
lillebjoern skrev:19 timer ville jeg ikke syntes var sjovt, selv på business class, men det er mest fordi jeg er bange for at flyve, og så er 19 timer lang tid at sidde som et nervevrag. Derudover har jeg meget svært ved at sove på fly, netop fordi jeg er bange, så er nervøs for om jeg ville sidde vågen i samtlige 19 timer.


Men på business class er der vist fri druk, så om ikke andet kan man vel drikke sig i søvn.


Det er der også ofte på monkey. Vi flyver som regel med Thai, Singapore, Emirates og Quatar. Der er det altid med i prisen.


Ved ikke om det er sådan længere, men da vi fløj til Miami i hhv. år 2004 og 2010 var der også fri bar og snacks på flyet. Vi fløj economy med Lufthansa.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Verdens længste flyrute

Indlægaf FruKuk » 28. apr 2018, 14:39

Det ville være fjong med mig, hvis et af to var opfyldt;
- Jeg rejste uden børn
- Der var velfungerende wifi
0

Tilbage til "Rejser"