Søgning på hoteller med opvarmet udendørs pool

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
hejdi
Indlæg: 228
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 88

Søgning på hoteller med opvarmet udendørs pool

Indlægaf hejdi » 3. maj 2018, 19:25

Jeg bruger altid Booking.com til at finde hoteller når vi rejser, men det irriterer os at man kun kan søge på om der er pool, og ikke om den er opvarmet (vi kan godt lide udendørs opvarmet pool, da vi nogle gange rejser enten lidt tidligt eller sent på året :) )

Er der nogen af jer der kender til andre sider hvor man kan søge på dette kriterie?
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Søgning på hoteller med opvarmet udendørs pool

Indlægaf ExCoastal » 3. maj 2018, 19:41

hejdi skrev:Jeg bruger altid Booking.com til at finde hoteller når vi rejser, men det irriterer os at man kun kan søge på om der er pool, og ikke om den er opvarmet (vi kan godt lide udendørs opvarmet pool, da vi nogle gange rejser enten lidt tidligt eller sent på året :) )

Er der nogen af jer der kender til andre sider hvor man kan søge på dette kriterie?


Jeg kigger som regel på hotellets egen hjemmeside for at sikre mig, at poolen er opvarmet. Det er ikke altid, at det er nævnt, men chancen er pænt stor.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
hejdi
Indlæg: 228
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 88

Re: Søgning på hoteller med opvarmet udendørs pool

Indlægaf hejdi » 4. maj 2018, 03:56

ExCoastal skrev:
hejdi skrev:Jeg bruger altid Booking.com til at finde hoteller når vi rejser, men det irriterer os at man kun kan søge på om der er pool, og ikke om den er opvarmet (vi kan godt lide udendørs opvarmet pool, da vi nogle gange rejser enten lidt tidligt eller sent på året :) )

Er der nogen af jer der kender til andre sider hvor man kan søge på dette kriterie?


Jeg kigger som regel på hotellets egen hjemmeside for at sikre mig, at poolen er opvarmet. Det er ikke altid, at det er nævnt, men chancen er pænt stor.


Det var bare det jeg gerne ville undgå - vi bor som regel på flere forskellige hoteller når vi er på ferie da vi kører rundt, og det tager for lang tid at skulle tjekke hver enkelt hotels egen side, hver gang vi søger et nyt sted at bo. Derfor jeg synes det kunne være rart med et sted hvor man kunne søge på det som kriterie ;)
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59497

Re: Søgning på hoteller med opvarmet udendørs pool

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. maj 2018, 04:54

Jeg ville prøve at google navnet på området sammen med "hotel" og "heated pool" bare for at forsøge at afgrænse lidt.
Derefter kan du bruge søgesiderne til at finde konkrete tilbud og priser på de pågældende hoteller.
0
hejdi
Indlæg: 228
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 88

Re: Søgning på hoteller med opvarmet udendørs pool

Indlægaf hejdi » 6. maj 2018, 15:40

DetSorteCirkus skrev:Jeg ville prøve at google navnet på området sammen med "hotel" og "heated pool" bare for at forsøge at afgrænse lidt.
Derefter kan du bruge søgesiderne til at finde konkrete tilbud og priser på de pågældende hoteller.


Det er også lidt det vi gør nu - men var ude efter om der fandtes en søge/booking-tjeneste, hvor man kunne søge på det som kriterie sammen med de andre ting man har brug fro - ligesom man kan søge bare på "Pool" på Booking.com.
Men kan godt se der ikke er meget der tyder på det findes - kan være jeg skal foreslå det til Booking :)
0

Tilbage til "Rejser"