Venindeferie

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16018
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29811

Re: Venindeferie

Indlægaf TinaW » 18. maj 2018, 07:12

TakeAChanceOnMe skrev:Sardinien er et godt bud, hvis det kan gøres for 5000 kr max :)

Kunne være vi skulle genoverveje Tyrkiet. Det var egentlig min veninde der sagde nej der, fordi hendes opfattelse var at det var druk-turister der tog dertil.


Tænker at det mest er i Alanya at der er den slags. men selv der, er det i hvert fald ikke dem, der har været i overtal.
Jeg vil klart anbefale Bodrum halvøen. Der er smukt og jeg har været der i slutningen af oktober, hvor der stadig var omkring de 20 grader.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8916
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18046

Re: Venindeferie

Indlægaf Mi55y » 18. maj 2018, 09:17

Jeg har været i Calella tæt på Barcelona i uge 42. Der havde vi fint varmt vejr og havvandet var virkelig lækkert! Det er en hyggelig by med en meget lang gågade med cafeer, barer, restauranter og masser af shopping. Barcelona ligger en togtur på omkring en time væk.

Vi skal derned nu her i 2. halvdel af juni, hvor vi flyver fra Aalborg for 1.400,- og har en ferielejlighed med privat tagterasse til 6.000,- for 10 nætter.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Venindeferie

Indlægaf LaMariposa » 19. maj 2018, 07:01

Mi55y skrev:Jeg har været i Calella tæt på Barcelona i uge 42. Der havde vi fint varmt vejr og havvandet var virkelig lækkert! Det er en hyggelig by med en meget lang gågade med cafeer, barer, restauranter og masser af shopping. Barcelona ligger en togtur på omkring en time væk.

Vi skal derned nu her i 2. halvdel af juni, hvor vi flyver fra Aalborg for 1.400,- og har en ferielejlighed med privat tagterasse til 6.000,- for 10 nætter.


Det et sjovt, at du nævner Calella. Var der på bustur med min kusine for mange år siden (i første g), og jeg husker det som sådan en miniudgave af Magaluf :D Men det lyder lækkert, når du beskriver det, så måske skulle man tage derned igen.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8916
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18046

Re: Venindeferie

Indlægaf Mi55y » 19. maj 2018, 13:25

LaMariposa skrev:
Mi55y skrev:Jeg har været i Calella tæt på Barcelona i uge 42. Der havde vi fint varmt vejr og havvandet var virkelig lækkert! Det er en hyggelig by med en meget lang gågade med cafeer, barer, restauranter og masser af shopping. Barcelona ligger en togtur på omkring en time væk.

Vi skal derned nu her i 2. halvdel af juni, hvor vi flyver fra Aalborg for 1.400,- og har en ferielejlighed med privat tagterasse til 6.000,- for 10 nætter.


Det et sjovt, at du nævner Calella. Var der på bustur med min kusine for mange år siden (i første g), og jeg husker det som sådan en miniudgave af Magaluf :D Men det lyder lækkert, når du beskriver det, så måske skulle man tage derned igen.


Byen besluttede på et tidspunkt, at de ikke længere ville tage gæster gennem ung rejs og lignende bureauer. Så nu er det bare et helt almindeligt feriested - og mange spaniere kommer også dertil i weekender og ferier.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Venindeferie

Indlægaf LaMariposa » 19. maj 2018, 13:35

Mi55y skrev:
LaMariposa skrev:
Mi55y skrev:Jeg har været i Calella tæt på Barcelona i uge 42. Der havde vi fint varmt vejr og havvandet var virkelig lækkert! Det er en hyggelig by med en meget lang gågade med cafeer, barer, restauranter og masser af shopping. Barcelona ligger en togtur på omkring en time væk.

Vi skal derned nu her i 2. halvdel af juni, hvor vi flyver fra Aalborg for 1.400,- og har en ferielejlighed med privat tagterasse til 6.000,- for 10 nætter.


Det et sjovt, at du nævner Calella. Var der på bustur med min kusine for mange år siden (i første g), og jeg husker det som sådan en miniudgave af Magaluf :D Men det lyder lækkert, når du beskriver det, så måske skulle man tage derned igen.


Byen besluttede på et tidspunkt, at de ikke længere ville tage gæster gennem ung rejs og lignende bureauer. Så nu er det bare et helt almindeligt feriested - og mange spaniere kommer også dertil i weekender og ferier.


Det vidste jeg ikke, men jeg husker egentlig også byen som ret hyggelig. Den skal klart på listen over fremtidige rejsemål :)
1
:lun: Be brave

Tilbage til "Rejser"