Airbnb/CS - tips, tricks og erfaringer :)

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Trappestige
Kort karma: 7
Likede indlæg: 86

Airbnb/CS - tips, tricks og erfaringer :)

Indlægaf Trappestige » 5. jul 2018, 20:38

Inspireret af indlæggene om couchsurfing i en anden tråd, blev jeg lidt lun på idéen om at udlåne min lejlighed som airbnb, når jeg selv skal ud og rejse om lidt. Jeg vil også prøve at være CS vært på sigt. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig gode tips til hvordan jeg forbereder mig- og ikke mindst lejligheden på det. Tråden må selvfølgelig også bruges af andre. :)
Jeg har ikke selv gjort mig i hverken det ene eller det andet, så jeg ved ikke hvad der forventes af mig.
Mht. Airbnb er jeg jo selvsagt ikke hjemme mens gæsten er her. Jeg er enormt øm overfor mine ting og tanken om at nogle roder i mine skuffer giver mig lidt the creeps. Jeg har tænkt mig at støvsuge hjemmet for alle private papirer og andre ting der ikke behøver at blive set på af fremmede og låse det ind i mit skur. Men hvad hvis de ødelægger ting herhjemme, hvilken forsikring dækker så? Min egen gør vel ikke.
Hvad har I været glade for som gæster og hvad har I andre, som eventuelt selv har været værter, af gode tips til mig?
0

Tilbage til "Rejser"