Hotel i Miami - South Beach

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Jungletiger
Indlæg: 621
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:54
Kort karma: 66
Geografisk sted: Søborg
Likede indlæg: 607

Hotel i Miami - South Beach

Indlægaf Jungletiger » 1. sep 2018, 08:50

Den bedre halvdel og undertegnede skal på cruise fra Miami næste sommer. Vi har tænkt os at tage et par overnatninger før cruiset og det samme efter cruiset.

Vi har været i Miami før og boet på Ocean Drive, men har ikke været så heldige med hotelvalg, de sidste par gange, så derfor kunne jeg godt bruge nogle anbefalinger :)

Krav:
1. I gå afstand til Ocean Drive dvs. ikke nogle af de store resorts, der ligger langt fra Ocean Drive/Collins Ave.
2. Det skal være til at sove om natten, uden selskab af en stor bas fra gaden
3. Der behøver ikke være morgenmad inkluderet - det klarer vi på News Café :D

Hvis der ellers er nogen, der ligger inde med restaurant tips, så hit me :D Eksempelvis vil en god mexikansk restaurant ikke være at fornægte ;)
0
tjustrup
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26. aug 2017, 20:54
Kort karma: 0

Re: Hotel i Miami - South Beach

Indlægaf tjustrup » 1. sep 2018, 09:35

Hej Jeg kan klart anbefale Crest hotel suites, som ligger lige i nærheden af Lincoln road (uden at være for tæt på), 2 blokke fra stranden så tæt på den og i gå afstand til Oceon drive.
Selve hotellet er et ældre hotel, men alt er rent og hyggeligt.
servicen kunne der heller ikke sættes en finger på reception var altid klar til at hjælpe og i morgenmadscafe var de altid søde og glade.
Værelserne var af ok størrelse og med et godt walk in closet.
Herudover er der i resort feed (som alle hoteller tager) inkluderet 2 solstole & parasol (som på stranden nemt koster 25$ for hver ting) og god morgenmad i forhold til US standart.

Vi var der i Januar sidste år og besøgte Miami igen her i maj hvor vi boede på Oceon drive og ærgrede os over at vi ikke havde taget Crest hotel

Angående restauranter har jeg to faste jeg begge gang har været på: Fogo de chao (Brasiliansk churasco) & Yardbird southern table (sydstats mad) rigtig god mad. Med hensyn til mexikansk var der nogle hæderlige men ikke uovertrufne på Lincoln road. og en rigtig god mexikansk frokost sted Taquiza hvor de solgte hjemmelavde bønnetacos - helt uovertruffen og med mange kunder. Men den er vidst lukket midlertidig pga. at de skal have et nyt sted. De har dog et andet sted på North beach og planlægger at åbne et sted i nærheden af den gamle i slutningen af 2018
0

Tilbage til "Rejser"