Thai vs Singapore

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Thai vs Singapore

Indlægaf FormerlyKnownAs » 11. sep 2018, 05:22

Er der nogle der har fløjet med hhv thai og Singapore for nyligt?

Vi flyver ellers altid med Thai herud til Asien og jeg er glad for deres service, men jeg er mega træt af hvor lidt plads der er og dårlig komfort. Eller også er jeg forvænt fordi vi i 4 år altid fløj med Emirates og der er rigtig god plads, komfort og service i top. Vi skal med Singapore til DK i november og overvejer om vi skal tage dem retur fra DK i januar også. Men hvis ikke pladsen er bedre er det ligegyldigt.

Anyone?
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Thai vs Singapore

Indlægaf sigge » 11. sep 2018, 08:10

Jeg kender ikke Thai, men jeg fløj med Singapore Airlines for et par år siden. Jeg synes, pladsen var ganske standard ift. andre flyselskaber. Hverken mere eller mindre plads eller komfort. Jeg var lidt spændt på at prøve at flyve med deres A380, men der var nu heller ikke mere plads. Varmesystemet kunne så åbenbart kun reguleres mellem koldt og bagende varmt, så jeg sad og tog tæppe af og på ca. hver halve time på hele turen fra Singapore til Auckland. Jeg synes til gengæld, at servicen ombord var rigtigt god.
0
You can't spell awesome without me.
MitBrugernavnHer
Indlæg: 47
Tilmeldt: 26. aug 2015, 12:22
Kort karma: 0
Likede indlæg: 32

Re: Thai vs Singapore

Indlægaf MitBrugernavnHer » 11. sep 2018, 08:44

Singapore har jo altid haft et rygte for at skulle være rigtig godt. Jeg var nu ikke specielt imponeret.

Blev allerede lidt irriteret i Singapore lufthavn. Jeg bliver altid vildt tørstig af den tørre luft i flyveren, og køber derfor altid nogle drikkevarer med ombord fra lufthavnen. Men i Singapore er security check lige før hver enkelt gate, så du har ikke mulighed for at købe drikkevarer i lufthavnen, da du ikke må tage væske gennem security.

Vi fløj sent om aftenen, så lige så snart vi var kommet i luften, blev lyset slukket, og så så vi ikke stewardesserne før 7-8 timer senere. Der blev intet serveret hele natten.

Plads og komfort føler jeg var nogenlunde som Thai.

Hvis det er den rute der passer bedst, eller prisen er god, så flyver jeg nok med Singapore igen. Men det er ikke noget jeg bevidst vil gå efter, i forventning om at det skulle være bedre end Thai eller SAS.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Thai vs Singapore

Indlægaf FormerlyKnownAs » 11. sep 2018, 10:08

Tak for input.

Opdagede efter jwg skrev at ruten er ret dårlig fra Dk herud. Den anden vej er ganske fin. Men så er det sådan. Må nok leve med thai :(
0

Tilbage til "Rejser"