Spa i nærheden af Kbh.?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Hewlett » 15. mar 2019, 07:42

Øbrohallen har en spaafdeling i kælderen med jacuzzi, dampbad, romersk dampbad, infrarød sauna, alm. sauna (oppe i stuen), varmestole, føle/sanse-fodbassiner og så adgang til svømmehallen som er med i prisen. Der er desuden massører der har lejet lokaler samme sted, så det kan kombineres :)
2
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Primerose » 15. mar 2019, 11:05

Kruspersille skrev:
Akehurst2 skrev:Ni'mat har også en afdeling i på Hotel Clarion ved lufthavnen - det ser i hvert fald lækkert ud på billederne. Og der er jo metro derud :)

Ja, den har jeg også overvejet. Måske er der lækrere end i den i Kbh. :gruble:



Jeg skal derud i næste uge :)
Så vidt jeg ved er Ni’mats afdeling i kbh k helt lukket, og faciliteterne på Claridon er nye og lækre.
2
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 682
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 770

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Kruspersille » 15. mar 2019, 14:29

Primerose skrev:
Kruspersille skrev:
Akehurst2 skrev:Ni'mat har også en afdeling i på Hotel Clarion ved lufthavnen - det ser i hvert fald lækkert ud på billederne. Og der er jo metro derud :)

Ja, den har jeg også overvejet. Måske er der lækrere end i den i Kbh. :gruble:



Jeg skal derud i næste uge :)
Så vidt jeg ved er Ni’mats afdeling i kbh k helt lukket, og faciliteterne på Claridon er nye og lækre.

Ok, det vidste jeg ikke. Du må meget gerne melde tilbage i tråden om, hvordan der er :)

Jeg er lidt fristet af Marienlyst strandhotel i Helsingør, det ser ret fedt ud: https://www.marienlyst.dk/pleasure/
0
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40744

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Akehurst2 » 15. mar 2019, 14:58

Marienlyst er superdejligt! Stort spaområde og saunagus med havdyp - skønt :love:

Men selvfølgelig lidt længere fra København.
1

Tilbage til "Rejser"