Senge/plads i USA og omegn

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Mette
Indlæg: 1285
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1847

Senge/plads i USA og omegn

Indlægaf Mette » 7. jun 2022, 18:31

:genert:

Far, mor, 2 børn (7 og 9). Alle hotelværelser skriver "2 dobbeltsenge eller 1 kingsize"
Men vi kan umuligt ligge 4 mennesker i en kingsize. Jeg får spat ved tanken. Og 2 værelser er jo temmelig dyrt.

Hvad gør folk?

De steder i Europa vk har været, har der altid været ekstra opredning til børn i sofa/sovesofa.
0
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Senge/plads i USA og omegn

Indlægaf Fræksak » 7. jun 2022, 18:35

Mette skrev::genert:

Far, mor, 2 børn (7 og 9). Alle hotelværelser skriver "2 dobbeltsenge eller 1 kingsize"
Men vi kan umuligt ligge 4 mennesker i en kingsize. Jeg får spat ved tanken. Og 2 værelser er jo temmelig dyrt.

Hvad gør folk?

De steder i Europa vk har været, har der altid været ekstra opredning til børn i sofa/sovesofa.


Vi skal tre uger til USA til sommer og har, for at spare, valgt to dobbeltsenge i ét værelse alle steder. Hvorfor tænker du den mulighed er udelukket? (måske misforstår jeg dit oplæg?)
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Senge/plads i USA og omegn

Indlægaf paint » 7. jun 2022, 19:15

To dobbeltsenge i et rum, er meget brugt i USA. Amerikanerne, klager tit over, at det ikke er så udbredt i Europa.

Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Senge/plads i USA og omegn

Indlægaf MOGA » 7. jun 2022, 19:25

Min erfaring er, at hvis der ikke direkte står, at det kun er kingsize, så er det generelt altid muligt at få to queensizes, det er standarden. Værelserne har typisk en størrelse, så man godt kan være fire. Vi rejste to voksne og to børn for nogle år siden og gjorde netop det.
1
Mette
Indlæg: 1285
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1847

Re: Senge/plads i USA og omegn

Indlægaf Mette » 7. jun 2022, 20:55

:banan2:
Fræksak skrev:
Mette skrev::genert:

Far, mor, 2 børn (7 og 9). Alle hotelværelser skriver "2 dobbeltsenge eller 1 kingsize"
Men vi kan umuligt ligge 4 mennesker i en kingsize. Jeg får spat ved tanken. Og 2 værelser er jo temmelig dyrt.

Hvad gør folk?

De steder i Europa vk har været, har der altid været ekstra opredning til børn i sofa/sovesofa.


Vi skal tre uger til USA til sommer og har, for at spare, valgt to dobbeltsenge i ét værelse alle steder. Hvorfor tænker du den mulighed er udelukket? (måske misforstår jeg dit oplæg?)

Jeg tænkte, at det ikke var muligt at vælge selv, men at det bare var enten det ene eller det andet. Hvis man selv kan vælge, så er alt jo fint :D
1

Tilbage til "Rejser"