Er Norwegian så skidt?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1197
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9667

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf FrøkenM » 15. maj 2016, 21:08

Jeg har fløjet med dem indenfor Europa en del gange og aldrig haft problemer. Da vi skulle til USA valgte vi dog at gå en stor bue udenom dem, da de, som mange andre skriver, har haft store problemer på de oversøiske ruter.

Jeg ville ikke tøve med at vælge en rejse med dem en anden gang :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf OberstNasig » 15. maj 2016, 21:11

kidkomb skrev:OberstNasig: Ja, vi er på Mallorca. Jeg fulgte lidt med i forsinkelser inden vi rejste og jeg så nogle forsinkelser til og fra Madrid. Ja og så de oversøiske. Se evt på Cph hjemmeside.
Jeg lod mig også fortælle at det oftest er de sene eftermiddag og aftensflyvninger der er ramt.



Den vi har kig på er lige netop i det tidsrum. Jeg har ikke helt kunnet snuse mig frem til årsagen, andet end at de skulle have mindre tid til rengøring, men det var ikke nødvendigvis troværdige oplysninger.
Aha, jamen må jeg spørge til, hvordan temperaturen er dernede nu? :lol2:
Vi har Mallorca som plan B, men ifølge vejrudsigten ser det noget ustadigt ud. Ihvertfald den vi tjekkede. Og vi skal bare have sol, sol og atter sol :D
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15368
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25724

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf Delfin » 15. maj 2016, 21:11

Jeg skal også flyve med dem i min ferie, og det ser da lovende ud. :gogo:
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf kidkomb » 15. maj 2016, 21:24

OberstNasig skrev:
kidkomb skrev:OberstNasig: Ja, vi er på Mallorca. Jeg fulgte lidt med i forsinkelser inden vi rejste og jeg så nogle forsinkelser til og fra Madrid. Ja og så de oversøiske. Se evt på Cph hjemmeside.
Jeg lod mig også fortælle at det oftest er de sene eftermiddag og aftensflyvninger der er ramt.



Den vi har kig på er lige netop i det tidsrum. Jeg har ikke helt kunnet snuse mig frem til årsagen, andet end at de skulle have mindre tid til rengøring, men det var ikke nødvendigvis troværdige oplysninger.
Aha, jamen må jeg spørge til, hvordan temperaturen er dernede nu? :lol2:
Vi har Mallorca som plan B, men ifølge vejrudsigten ser det noget ustadigt ud. Ihvertfald den vi tjekkede. Og vi skal bare have sol, sol og atter sol :D

Vi har haft dårligt vejr hele ugen. Og det ser ud til at fortsætte. Ydermere er havet først ved at komme i nærheden af badetemperatur, fordi hele foråret har været koldt. Kan I holde Grækenland ud ville jeg vælge det. Kreta feks. Eller Rhodos.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf kidkomb » 15. maj 2016, 21:25

Vi har haft under 20 grader for det meste :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf OberstNasig » 15. maj 2016, 22:22

kidkomb skrev:
OberstNasig skrev:
kidkomb skrev:OberstNasig: Ja, vi er på Mallorca. Jeg fulgte lidt med i forsinkelser inden vi rejste og jeg så nogle forsinkelser til og fra Madrid. Ja og så de oversøiske. Se evt på Cph hjemmeside.
Jeg lod mig også fortælle at det oftest er de sene eftermiddag og aftensflyvninger der er ramt.



Den vi har kig på er lige netop i det tidsrum. Jeg har ikke helt kunnet snuse mig frem til årsagen, andet end at de skulle have mindre tid til rengøring, men det var ikke nødvendigvis troværdige oplysninger.
Aha, jamen må jeg spørge til, hvordan temperaturen er dernede nu? :lol2:
Vi har Mallorca som plan B, men ifølge vejrudsigten ser det noget ustadigt ud. Ihvertfald den vi tjekkede. Og vi skal bare have sol, sol og atter sol :D

Vi har haft dårligt vejr hele ugen. Og det ser ud til at fortsætte. Ydermere er havet først ved at komme i nærheden af badetemperatur, fordi hele foråret har været koldt. Kan I holde Grækenland ud ville jeg vælge det. Kreta feks. Eller Rhodos.


Ej, hvor skod! :( Det er jo ikke just derfor, man rejser derned. Kreta har virkelig høje temperaturer og samme har Alicante. Men du bekræfter bare min tanke om at vi stryger Mallorca.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf Annione » 16. maj 2016, 05:02

Jeg har ikke haft nogen dårlige oplevelser med Norwegian. Har fløjet med dem en del gange. Heller ikke noget problem Oslo-Bangkok tur/retur med Dreamlineren. At vi så ikke kunne komme fra Oslo og hjem var ikke deres skyld - der var snestorm i Evenes og vi fik med det samme et lufthavns hotel og aftensmad. Det var super service.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf Fru Sunshine » 16. maj 2016, 09:42

Jeg flyver aldrig med Norwegian igen.
Så længe det bare glider, er alt jo fint, men når de ikke engang gider hjælpe, når det er dem, der skaber problemer, så kan de rende mig.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25606

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 16. maj 2016, 09:57

Har fløjet med dem et par gange, europæiske destinationer, og har aldrig oplevet problemer.
10-30 minutters forsinkelse anser jeg som helt normalt inden for flyrejser, så det medregnes ikke.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf kidkomb » 16. maj 2016, 10:00

Jeg ved i øvrigt ikke hvordan det er skredet frem med den aftale de ville lave med Ryan Air om at fylde hinandens fly op.
Så flyver jeg ikke med dem nemlig.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf Fru Sunshine » 16. maj 2016, 10:02

Der er flest problemer, når man er i transit. De beregner ikke nok tid mellem deres egne afgange, så den mindste forsinkelse kan resultere i, at man misser næste afgang.
Jeg har oplevet, at de begyndte at boarde afgangen til Norge, inden afgangen Aalborg-Kbh. var landet, så der var 5 minutter til at spæne gennem Kastrup lufthavn for at nå det.

Og der var absolut ingen hjælp at hente.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25606

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 16. maj 2016, 10:03

kidkomb skrev:Jeg ved i øvrigt ikke hvordan det er skredet frem med den aftale de ville lave med Ryan Air om at fylde hinandens fly op.
Så flyver jeg ikke med dem nemlig.


Nej, det trækker da i den grad ned :(
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33983

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf JoyNips » 16. maj 2016, 10:23

Nej, de er ikke så slemme. Selvfølgelig sker der fejl, men altså... Jeg behandler bl.a klager over flyrejser og booker gerne med norwegian, når jeg selv rejser. De fleste klager skyldes folks egne fejl, som de kunne have opdaget ved lige at nærlæse egne indtastninger og vilkår inden de trykker bestil og så ting, som ikke kan bebrejdes norwegian.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf kidkomb » 16. maj 2016, 10:28

Cool med insider-viden, Joynips! :banan:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Er Norwegian så skidt?

Indlægaf Muddi » 16. maj 2016, 10:39

IrmaPigen skrev:Har præcis samme opfattelse som Wizzze.

Europa, no probs.

Oversøiske destinationer, hvor de flyver med Dreamliner, bør undgås.



Hvorfor? Jeg fløj med dem til Los Angeles sidste forår, og der oplevede jeg ingen problemer. Og skal med dem til New York til sommer.
0

Tilbage til "Rejser"