Bruger du deals på rejser?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Bruger du deals på rejser?

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. maj 2016, 08:14

Skal med søn nr. 2 til London om 1½ års tid.
Ville egentlig bare lige undersøge med Harry Potter World, da det er GRUNDEN til at vi overhoved skal til London :D

En søgning på google, og første hit er et site der sælger billetter til forskellige attraktioner, i diverse kombinationer.
Umiddelbart attraktivt, tænker jeg, at købe et sæt billetter til forskellige attraktioner man helt sikkert gerne vil se og opleve.

Men deraf søgte jeg så på London og deals, - og har bl.a. kigget på groupon, hvor det vælter med muligheder i kategorien "things to do"
Der er michelinerestaurenter, afternoontea på fancy hoteller o.a. med kæmpe store besparelser.

Er det noget du/i benytter når der rejses til udlandet??
På sin vis fastlægger man jo sin rejse rimelig meget ifht. hvor og hvornår man ønsker at spise, se, opleve.
Men man kan også få nogle oplevelser ud over det sædvanlige, fordi man kan få noget mere for de samme penge.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Mittemis
Indlæg: 133
Tilmeldt: 4. jan 2016, 07:20
Kort karma: 27
Likede indlæg: 95

Re: Bruger du deals på rejser?

Indlægaf Mittemis » 17. maj 2016, 08:29

Jeg har brugt travelbird til en tur til london. Det var rigtig billigt, og så fik vi en middag med mener jeg. Jeg synes det er meget smart med de der deals fordi det hele er ordnet for en.

Men man skal selv lige have øjnene åbne, for nogen gange kan man gøre det til samme pris selv og få bedre billetter til fx fly/hotel eller bedre billetter til den ekstra oplevelse man får med fx. Tror de der deal sites får nogle af de billige billetter til nogle ting som de så kan "lokke" lidt med.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Bruger du deals på rejser?

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. maj 2016, 08:50

Mittemis skrev:Jeg har brugt travelbird til en tur til london. Det var rigtig billigt, og så fik vi en middag med mener jeg. Jeg synes det er meget smart med de der deals fordi det hele er ordnet for en.

Men man skal selv lige have øjnene åbne, for nogen gange kan man gøre det til samme pris selv og få bedre billetter til fx fly/hotel eller bedre billetter til den ekstra oplevelse man får med fx. Tror de der deal sites får nogle af de billige billetter til nogle ting som de så kan "lokke" lidt med.



Det var nu ikke den slags deals jeg tænkte på :) - men dem er der også plads til :)

Tænkte mest på lokale deals, altså at man køber en oplevelse, en middag, en guidet rundtur i bus, en spa-behandling etc. på ens destination.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Bruger du deals på rejser?

Indlægaf Annione » 17. maj 2016, 09:56

Jeg bruger skyauction.com en del. Jeg har kun brugt det til hoteller, men min veninde har brugt det til at købe spa og middage.
1
TomKah
Indlæg: 4189
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Bruger du deals på rejser?

Indlægaf TomKah » 17. maj 2016, 12:29

Jeg gør ikke. Jeg har slet ikke overskud til at ligge og surfe så meget rundt for at finde noget. Hvis vi skulle i Legoland eller noget andet i udlandet ville jeg dog prøve at finde en rabatkode.

Vi har lige været i Harry Potter her i weekenden og jeg bookede det på hjemmesiden. De har familiebilletter som også udløser en rabat der.
0

Tilbage til "Rejser"