Hvor skal du hen næste gang?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf dykkersild » 25. apr 2018, 08:38

Hamburg, Canada og Norge - og lur mig om der ikke kommer en smuttur et-eller-andet-sted i efteråret.
1
MissB
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 252
Likede indlæg: 2117

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf MissB » 26. apr 2018, 04:30

Kreta :love:
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Annione » 26. apr 2018, 04:56

Zinde skrev:
Det er jo for 5 mennesker, så synes jeg ikke, det er galt.


Nørrebro er så hyggelig! Det er mit nye hood.

Hvor skal I bo henne?
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59497

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. apr 2018, 05:19

Til det med Airbnb og priser.
Min veninde bookede en lejlighed midt i Paris med Louvre og Palais-Royal som nogle af de tætteste naboer. Det var i påsken, og hun gav 500 kr. pr. nat.
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Lurende Peber » 26. apr 2018, 05:24

På MC over diverse pas i Alperne. Splügenpass - Lago Como - Passo di Gavia - Passo dello Stelvio ..... måske Plzen og Berlin på vej nordover. Alternativt små tyske middelalderbyer op til Kassel.
5
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Annione » 26. apr 2018, 09:33

Zinde skrev:
Annione skrev:
Zinde skrev:
Det er jo for 5 mennesker, så synes jeg ikke, det er galt.


Nørrebro er så hyggelig! Det er mit nye hood.

Hvor skal I bo henne?

Udbygade. Er det tæt på dig?
Vi glæder os også meget!


Det ved jeg ikke engang hvor er :-D
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Aima » 28. apr 2018, 03:22

En uge i Istanbul på et lille, lækkert hotel om en måneds tid, og en måned i Sydafrika til september.

Og så forærer jeg min mor et lille getaway i mors dag-gave. Jeg forestiller mig nogle dage i enten London, Rom, Paris eller hvad hun nu kunne tænke sig. Håber vi begge kan finde tid i juli.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Bad Samaritan
Indlæg: 481
Tilmeldt: 1. maj 2017, 19:17
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3089

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Bad Samaritan » 28. apr 2018, 16:18

Maldiverne igen igen engang i midten af Juni, for at tage et rescue diver-kursus - og så en hurtig tur til DK i Juli. Min sidste ferie og afspadsering, inden afslutning af min kontrakt, har jeg tænkt mig at brænde af enten på Bali eller Seychellerne sidst i August...
1
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Tricolette » 30. apr 2018, 07:35

Kom hjem i går efter 5 dage i Rom :dåne:

Sidst i juli går turen så til Barcelona med en veninde. Glæder mig til sol, strand, storby og shopping. :sol:

Og i september skal jeg en tur til Mallorca - ikke så spændende, da de 4 dage går med 10 timers efteruddannelse hver dag
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59497

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. apr 2018, 16:30

I hvert fald ikke til Malmø. Der er jo ellers dejligt, men da vi så prisen på 2 x Øresundsbroen (365- pr- tur), droppede vi øjeblikkelig den destination :8:
Min mor er meget dårligt gående for tiden pga. strålebehandling, så vi skal kunne have bil med.

Men ud i det blå (kun med klipklapper på) skal vi i hvert fald, og heldigvis havde et hotel i Nordsjælland, som min fagforening har en god aftale med, et ledigt værelse den ønskede dato.
ET værelse. Så nu bliver det noget med en opredning. Jeg har ikke sovet på samme hotelværelse som mine forældre i maaange år, men det skal nok blive festligt :lol: Jeg skal i Matas efter snorke-strips, så jeg ikke vækker min mor. Jeg snorker temmelig meget :genert:
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Spjaerten » 30. apr 2018, 16:36

DetSorteCirkus skrev:I hvert fald ikke til Malmø. Der er jo ellers dejligt, men da vi så prisen på 2 x Øresundsbroen (365- pr- tur), droppede vi øjeblikkelig den destination :8:
Min mor er meget dårligt gående for tiden pga. strålebehandling, så vi skal kunne have bil med.

Men ud i det blå (kun med klipklapper på) skal vi i hvert fald, og heldigvis havde et hotel i Nordsjælland, som min fagforening har en god aftale med, et ledigt værelse den ønskede dato.
ET værelse. Så nu bliver det noget med en opredning. Jeg har ikke sovet på samme hotelværelse som mine forældre i maaange år, men det skal nok blive festligt :lol: Jeg skal i Matas efter snorke-strips, så jeg ikke vækker min mor. Jeg snorker temmelig meget :genert:

Man kan købe familie billet med DSB og det gælder også selvom man kun er 2 voksne. Prisen er noget lign 90kr Per mand, for en retur. (Var det ihvertfald i 2017).
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59497

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. apr 2018, 16:38

Spjaerten skrev:
DetSorteCirkus skrev:I hvert fald ikke til Malmø. Der er jo ellers dejligt, men da vi så prisen på 2 x Øresundsbroen (365- pr- tur), droppede vi øjeblikkelig den destination :8:
Min mor er meget dårligt gående for tiden pga. strålebehandling, så vi skal kunne have bil med.

Men ud i det blå (kun med klipklapper på) skal vi i hvert fald, og heldigvis havde et hotel i Nordsjælland, som min fagforening har en god aftale med, et ledigt værelse den ønskede dato.
ET værelse. Så nu bliver det noget med en opredning. Jeg har ikke sovet på samme hotelværelse som mine forældre i maaange år, men det skal nok blive festligt :lol: Jeg skal i Matas efter snorke-strips, så jeg ikke vækker min mor. Jeg snorker temmelig meget :genert:

Man kan købe familie billet med DSB og det gælder også selvom man kun er 2 voksne. Prisen er noget lign 90kr Per mand, for en retur. (Var det ihvertfald i 2017).


Det går ikke, når bil er et must :)
Jeg tager altid toget til Malmø, så jeg var slet ikke klar over, at broen var så dyr. Det kan ikke betale sig for én overnatning.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Spjaerten » 30. apr 2018, 16:41

DetSorteCirkus skrev:
Spjaerten skrev:
DetSorteCirkus skrev:I hvert fald ikke til Malmø. Der er jo ellers dejligt, men da vi så prisen på 2 x Øresundsbroen (365- pr- tur), droppede vi øjeblikkelig den destination :8:
Min mor er meget dårligt gående for tiden pga. strålebehandling, så vi skal kunne have bil med.

Men ud i det blå (kun med klipklapper på) skal vi i hvert fald, og heldigvis havde et hotel i Nordsjælland, som min fagforening har en god aftale med, et ledigt værelse den ønskede dato.
ET værelse. Så nu bliver det noget med en opredning. Jeg har ikke sovet på samme hotelværelse som mine forældre i maaange år, men det skal nok blive festligt :lol: Jeg skal i Matas efter snorke-strips, så jeg ikke vækker min mor. Jeg snorker temmelig meget :genert:

Man kan købe familie billet med DSB og det gælder også selvom man kun er 2 voksne. Prisen er noget lign 90kr Per mand, for en retur. (Var det ihvertfald i 2017).


Det går ikke, når bil er et must :)
Jeg tager altid toget til Malmø, så jeg var slet ikke klar over, at broen var så dyr. Det kan ikke betale sig for én overnatning.


Ja sorry så det først efter jeg havde skrevet.
Og crazy det skal være så dyrt?
Noget at hente med en BroBizz mon?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59497

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. apr 2018, 16:43

Spjaerten skrev:Ja sorry så det først efter jeg havde skrevet.
Og crazy det skal være så dyrt?
Noget at hente med en BroBizz mon?


Jeg regnede på det, og det var ganske lidt, når man ellers ikke kører over broen.

730 kr! Jeg har lige givet 990- for fly og tre overnatninger i Berlin.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf sigge » 30. apr 2018, 19:07

Min kusine og jeg har lige booket sommerferie på Læsø i juli. Vi var der for 5 år siden, og det var den bedste ferie - bortset fra, at jeg ikke kunne komme saltkurbad, fordi jeg var nyopereret. Så det vil jeg tage revanche for denne gang.
1
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Rejser"