Hvor skal du hen næste gang?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf MissHindenburg » 3. dec 2017, 12:56

Rotterdam, I det Nye år. Formentlig Februar/marts. Jeg glæder mig super meget. Vi regner med at køre derned selv og lige tage et stop med overnatning, begge veje, så det ikke bliver alt for voldsomt for min kæreste, han har lidt dårlig ryg så alt for mange timer I en bil er ikke super optimalt.
Vi regner med at skal bo på B&B ude I Hoek van Holland, min kæreste kender stedet.
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf didas » 5. dec 2017, 13:19

Jeg skal til Nicaragua :banan: Vi er inviteret til bryllup i februar. Satser på, at det bliver en trip of a lifetime, og noget helt andet, end hvad vi lige havde regnet med, at vi skulle. Men nu gør vi det :-D
5
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf TomKah » 5. dec 2017, 19:38

didas skrev:Jeg skal til Nicaragua :banan: Vi er inviteret til bryllup i februar. Satser på, at det bliver en trip of a lifetime, og noget helt andet, end hvad vi lige havde regnet med, at vi skulle. Men nu gør vi det :-D


Hvis I får tid til at være der lidt for jer selv kan jeg anbefale Playa el Coco.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Annione » 8. dec 2017, 16:20

Jeg boarder flyet til Ålborg lige om lidt.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf PaleSeptember » 9. dec 2017, 15:21

Tæller det, at vi tager til Prag næste weekend med 2 katte på katteudstilling? Vi skal bo på 4 stjernet hotel med spa og wellness, og udstillingen er på hotellet, så det kan ikke blive nemmere. Men vi skal hygge og spise godt :love2:
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Annione » 11. dec 2017, 19:30

Om 2 uger sidder jeg i Colombia. Eller... rettere. Fiser rundt som en galning i deres butikker :-D
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Akehurst2 » 18. dec 2017, 10:15

Angelina skrev:
PaleSeptember skrev:Tæller det, at vi tager til Prag næste weekend med 2 katte på katteudstilling? Vi skal bo på 4 stjernet hotel med spa og wellness, og udstillingen er på hotellet, så det kan ikke blive nemmere. Men vi skal hygge og spise godt :love2:


Prag tæller altid! Håber I havde en fed weekend ...

Vi smutter til Prag på lørdag - og snupper en uge med spa og wellness (og lige med en stjerne mere, bare fordi vi kan :D )


Uh, en anbefaling til et godt sted? Kunne godt bruge noget stjernebesat wellness :D
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf billiebean » 18. dec 2017, 10:22

Muuuligvis Istanbul. Men er gravid og er lidt rundforvirret over om det nu er en god idé at tage afsted. Jeg bliver mega hurtigt træt af at gå og får ondt i ben og ryg og mættet af indtryk. Og hvad med vacciner og mad og og og.. Omvendt vil jeg vildt gerne UD og opleve noget. Og tænker der er dejligt turist-frit i januar dernede.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf paint » 18. dec 2017, 14:17

Rejsevejledning Tyrkiet (Udenrigsministeriet)

http://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-t ... r/tyrkiet/
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf PaleSeptember » 18. dec 2017, 17:37

Angelina skrev:
PaleSeptember skrev:Tæller det, at vi tager til Prag næste weekend med 2 katte på katteudstilling? Vi skal bo på 4 stjernet hotel med spa og wellness, og udstillingen er på hotellet, så det kan ikke blive nemmere. Men vi skal hygge og spise godt :love2:


Prag tæller altid! Håber I havde en fed weekend ...

Vi smutter til Prag på lørdag - og snupper en uge med spa og wellness (og lige med en stjerne mere, bare fordi vi kan :D )


Det viste sig desværre at være et VIRKELIG lortehotel trods 4 stjerner. Ud af de 5 restauranter de har, så var der kun én åben, og den serverede det seriøst ringeste mad, jeg nogensinde har fået. Personalet var fucking ligeglade, når vi brokkede os, og da vi lørdag forsøgte at komme et andet sted hen at spise, kunne vi ikke komme ud af hotellet, fordi der var spærret af hele vejen rundt pga. demonstration og politi alle steder.

Vi kan nok grine af det om et halvt års tid.....
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf PaleSeptember » 18. dec 2017, 18:23

Angelina skrev:
PaleSeptember skrev:
Angelina skrev:
PaleSeptember skrev:Tæller det, at vi tager til Prag næste weekend med 2 katte på katteudstilling? Vi skal bo på 4 stjernet hotel med spa og wellness, og udstillingen er på hotellet, så det kan ikke blive nemmere. Men vi skal hygge og spise godt :love2:


Prag tæller altid! Håber I havde en fed weekend ...

Vi smutter til Prag på lørdag - og snupper en uge med spa og wellness (og lige med en stjerne mere, bare fordi vi kan :D )


Det viste sig desværre at være et VIRKELIG lortehotel trods 4 stjerner. Ud af de 5 restauranter de har, så var der kun én åben, og den serverede det seriøst ringeste mad, jeg nogensinde har fået. Personalet var fucking ligeglade, når vi brokkede os, og da vi lørdag forsøgte at komme et andet sted hen at spise, kunne vi ikke komme ud af hotellet, fordi der var spærret af hele vejen rundt pga. demonstration og politi alle steder.

Vi kan nok grine af det om et halvt års tid.....


Åh nej, det er jeg ked af at høre :( (Det eneste dårlige hotel jeg har boet på i Prag var sjovt nok også da jeg var på messe der, gad vide om det er det samme?)


Hed det Top Hotel?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Cruiser
Indlæg: 3
Tilmeldt: 20. dec 2017, 10:23
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Cruiser » 20. dec 2017, 10:46

Annione skrev:Om 2 uger sidder jeg i Colombia. Eller... rettere. Fiser rundt som en galning i deres butikker :-D

Var i Colombia sidste år. Fantastisk sted :)

Blandt mange andre steder i samme region! :savl:
Angelina skrev:
PaleSeptember skrev:Tæller det, at vi tager til Prag næste weekend med 2 katte på katteudstilling? Vi skal bo på 4 stjernet hotel med spa og wellness, og udstillingen er på hotellet, så det kan ikke blive nemmere. Men vi skal hygge og spise godt :love2:


Prag tæller altid! Håber I havde en fed weekend ...

Vi smutter til Prag på lørdag - og snupper en uge med spa og wellness (og lige med en stjerne mere, bare fordi vi kan :D )

Kunne personligt godt bruge en tur ned og smage på nogle pilsnere, selvom man i disse tider kunne have behov for endnu sydligere himmelstrøg.

Kunne jo være luksuriøst med en tur til et varmt, varmt sted, med strande og sol.. og farvede drinks :D

Skal muligvis til en forretningskonference her i starten af det nye år på en lidt eksklusiv destination. Det er vi flere der skal, så der kommer det lidt af sig selv. Det er dog ikke en standard rejse, så kan være vi booker privat charter hos aaat. Og ikke en solrig destination desværre.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Annione » 2. jan 2018, 13:57

Vi tager videre til Belize i morgen. Glæder mig til sol og strand :sol:
2
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4212

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Fræksak » 3. jan 2018, 19:16

Sverige på skiferie om en måned. Jeg har stået på ski hele min barn- og ungdom, men mine børn og min mand har aldrig stået før, og jeg er i mellemtiden blevet meget overvægtig, så det blir sgu lidt spændende, hvad vi synes om det! Men om ikke andet kan man vel kælke og spille brætspil og sådan :-D.

Pigerne glæder sig gevaldigt i hvert fald :).
1
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf paint » 3. jan 2018, 21:16

Sandsynligvis til Rom i dagene før og lige efter d. 21 april, hvor Rom holder sin årlige fødselsdagsfest, med optog af folk i gamle romerske dragter. Museerne, plejer at være åbne til ud på aftenen og have gratis adgang. Og det hele rundes af med et mægtigt fyrværkeri.

Rom, blev grundlagt omkring det 8. århundrede f. Kr. (ifølge overleveringen d. 21 April år 753 f. kr). Hun er ved at være en ældre dame. ;)
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Rejser"