Hvor skal du hen næste gang?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Indlæg: 506
Tilmeldt: 11. apr 2016, 18:41
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1532

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Thitida-No-Chey » 10. jan 2019, 06:26

Thitida-No-Chey skrev:London med min HTX klasse om 49 dage... 18 knejter i alderen 17-22 og to kvindlige lærere... Jeg skal vist have fundet mine pitbull-halsbånd frem... :gruble:

Og London igen om 65 dage med min veninde for at høre Loreena McKennitt :love:


.... Oooog Dublin uge 39 ... igen... med min ene daværende 3G-klasse... Oooog... Ingen anelse pt, men sikkert London, Edinburgh eller Dublin engang næste forår... med min anden daværende 3G-klasse, som jeg netop er blevet kontaktlærer i...

Fordi jeg er med på alle de her ture, får jeg stillet min rejselyst i løbet af skoleåret og kan bare sove alle ferier væk :lol: :lol:
0
It's a shark
shaking his tail
in his pink speedos....
What's not to like??
Billede
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1744
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6026

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Ondemand » 10. jan 2019, 08:00

Er på vej fra Bangkok til Bornholm .. på mandag er det så afsted til Istanbul.
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf MOGA » 10. jan 2019, 13:55

Vi har fået styr på sommerferien, 3 uger i USA fra Seattle til Los Angeles.
3
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 10. jan 2019, 17:42

Et par uger i Florida til marts. Bliver hentet i lufthavnen og så må jeg ellers ikke få at vide hvad vi skal :-D
Jeg forestiller mig roadtrip til the Keys, små lækre hoteller, vand og oplevelser - I like it.

-og måske er det noget helt andet, I have no idea og det er lige ved at æde mig op :lol:
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21957
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. jan 2019, 23:54

Weekend i Malmø med min far i februar. Det var en af hans julegaver fra mig.
2
Ndss
Indlæg: 44
Tilmeldt: 5. maj 2017, 16:15
Kort karma: 3
Likede indlæg: 81

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Ndss » 13. jan 2019, 17:33

Indtil videre er sommerferien planlagt og det bliver til Rethymnon, Kreta. Jeg har aldrig været på Kreta før, så jeg glæder mig rigtig meget.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6633

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Sophaya » 14. jan 2019, 14:27

Jeg skal 10 dage til Skotland med min søster i juni. Vi lejer en bil og kører rundt, og har god tid til vandring i højlandene. Det bliver for vildt!
4
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Lone
Indlæg: 1156
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:25
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1005

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Lone » 14. jan 2019, 15:47

Wien i april
2
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf sortkaffe » 14. jan 2019, 18:24

Jeg drømmer om en tur til Rusland, nu må vi se om det bliver i år :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf MyGirl » 15. jan 2019, 12:44

Skal en tøsetur til New York i maj :banan:
2
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Wizzze » 17. jan 2019, 23:33

Wizzze skrev:
Akehurst2 skrev:
Wizzze skrev:Vi har aftalt at vi ihvertfald skal en tur tul London, inden Brexit og kaos risikerer at ramme og komplicere alt i marts, så nok i feb. Og så snakker vi om "rigtig" vinterferie, altså noget med sne osv. det har frk W aldrig villet før, men nu har hun læst nogle artikler og blogs, og er blevet mere åben for ideen, men nu må vi se når det faktisk kommer til at bestille, om det bliver sne, eller sol og pool der trækker :D


Hep til skiferie! Hvad overvejer i? Og hvilke blogs har dog fået overbevist en, der har været så afvisende tidligere? :-D

Jeg vil også på skiferie. Har godt nok lige været af sted hele julen, men det var så sølle sne at det ikke rigtig tæller...


Lige nu, nok noget i Østrig eller Schweiz, der plejer at være lidt mere orden og organisation end i Frankrig/Italien :D
Og vælger man Schweiz så er maden jo et godt mix af alle de tre andre lande :savl: Men vi har slet ikke fået kigget sne og vejr endnu, endsige fundet ledige hoteller.


Nå, snemængderne der har været så meget i medierne tog lidt pusten ud af skiferieplanerne, det må blive en anden gang.
Nu tager vi en uge i London sidst i jan. og så en laaaang weekend i Amsterdam i slutningen af feb. Hvor den lange weekend i marts og påsken i april skal gå hen er stadig på tegnebrættet.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9840
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9575

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Spjaerten » 21. jan 2019, 22:13

England i maj. Håber ikke brexit driller.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 205
Likede indlæg: 2921

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Kilix » 21. jan 2019, 22:31

Wizzze skrev:
Wizzze skrev:
Akehurst2 skrev:
Wizzze skrev:Vi har aftalt at vi ihvertfald skal en tur tul London, inden Brexit og kaos risikerer at ramme og komplicere alt i marts, så nok i feb. Og så snakker vi om "rigtig" vinterferie, altså noget med sne osv. det har frk W aldrig villet før, men nu har hun læst nogle artikler og blogs, og er blevet mere åben for ideen, men nu må vi se når det faktisk kommer til at bestille, om det bliver sne, eller sol og pool der trækker :D


Hep til skiferie! Hvad overvejer i? Og hvilke blogs har dog fået overbevist en, der har været så afvisende tidligere? :-D

Jeg vil også på skiferie. Har godt nok lige været af sted hele julen, men det var så sølle sne at det ikke rigtig tæller...


Lige nu, nok noget i Østrig eller Schweiz, der plejer at være lidt mere orden og organisation end i Frankrig/Italien :D
Og vælger man Schweiz så er maden jo et godt mix af alle de tre andre lande :savl: Men vi har slet ikke fået kigget sne og vejr endnu, endsige fundet ledige hoteller.


Nå, snemængderne der har været så meget i medierne tog lidt pusten ud af skiferieplanerne, det må blive en anden gang.
Nu tager vi en uge i London sidst i jan. og så en laaaang weekend i Amsterdam i slutningen af feb. Hvor den lange weekend i marts og påsken i april skal gå hen er stadig på tegnebrættet.


Min veninde kommer paa besoeg i slutningen af Februar, og vi har planlagt en dag i Amsterdam, saa kan du ikke lige sende nogen advarsels raketter op, saa vi kan undgaa at rende ind i jer? :-D
0
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 205
Likede indlæg: 2921

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Kilix » 21. jan 2019, 22:36

Naeste tur gaar til Jydeland til foedselsdag, det er ikke vild ferie, saa I April kommer der en Berlin tur med kaeresten, men da han skal arbejde det meste af tiden, kommer min veninde med og underholder mig :-D
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvor skal du hen næste gang?

Indlægaf Wizzze » 21. jan 2019, 22:58

Kilix skrev:
Wizzze skrev:
Wizzze skrev:
Akehurst2 skrev:
Wizzze skrev:Vi har aftalt at vi ihvertfald skal en tur tul London, inden Brexit og kaos risikerer at ramme og komplicere alt i marts, så nok i feb. Og så snakker vi om "rigtig" vinterferie, altså noget med sne osv. det har frk W aldrig villet før, men nu har hun læst nogle artikler og blogs, og er blevet mere åben for ideen, men nu må vi se når det faktisk kommer til at bestille, om det bliver sne, eller sol og pool der trækker :D


Hep til skiferie! Hvad overvejer i? Og hvilke blogs har dog fået overbevist en, der har været så afvisende tidligere? :-D

Jeg vil også på skiferie. Har godt nok lige været af sted hele julen, men det var så sølle sne at det ikke rigtig tæller...


Lige nu, nok noget i Østrig eller Schweiz, der plejer at være lidt mere orden og organisation end i Frankrig/Italien :D
Og vælger man Schweiz så er maden jo et godt mix af alle de tre andre lande :savl: Men vi har slet ikke fået kigget sne og vejr endnu, endsige fundet ledige hoteller.


Nå, snemængderne der har været så meget i medierne tog lidt pusten ud af skiferieplanerne, det må blive en anden gang.
Nu tager vi en uge i London sidst i jan. og så en laaaang weekend i Amsterdam i slutningen af feb. Hvor den lange weekend i marts og påsken i april skal gå hen er stadig på tegnebrættet.


Min veninde kommer paa besoeg i slutningen af Februar, og vi har planlagt en dag i Amsterdam, saa kan du ikke lige sende nogen advarsels raketter op, saa vi kan undgaa at rende ind i jer? :-D


Nemt nok, I skal bare undgå taskemuseet, diamantmuseet og alle steder der sælger sko eller serverer mad og drikke :-D
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Rejser"