New York City alene?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: New York City alene?

Indlægaf Muddi » 10. jul 2016, 12:51

Kruspersille skrev:
Muddi skrev:
Kruspersille skrev:Hvor gammel er du da siden din mor ikke synes, du kan være en dag alene i NY? Der bor altså også unge mennesker i NY, og de klarer sikkert fint :)
Hvad mener din fars kusine med, at det tager nogle dage at oprette sig på airbnb? Det passer altså ikke, du opretter dig da bare. Det kan selvfølgelig være et problem, hvis ikke du har et betalingskort, der kan bruges på siden.
Vi boede sidst her: http://www.nuhotelbrooklyn.com i et megahyggeligt område i Brooklyn tæt på Brooklyn bridge. Det ser ud som om, der er ledigt på tirsdag, men ved ikke, om det er over budgettet? Men det er måske også sjovest for dig at bo på Manhattan, hvis det kun er for en enkelt nat?


I dont tell you how old I am. Du dør af grin :genert:


Helt i orden :D Jeg fik bare indtryk af, at du måske var 15-16 (når du nu ikke selv kan oprette dig på airbnb), og så kan jeg måske godt forstå, hvis din mor er lidt bekymret :)



Tag 15 og læg 16 til, så har du min alder :genert:

Ved ikke hvorfor hun er så skide bekymret :rulle:
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19613

Re: New York City alene?

Indlægaf Animi » 10. jul 2016, 12:55

Muddi skrev:Tag 15 og læg 16 til, så har du min alder :genert:

Ved ikke hvorfor hun er så skide bekymret :rulle:


Tror bare de fleste mødre er sådan :P Jeg er 25 år, og min mor vil stadigvæk gerne have at jeg skrive til hende når jeg tager hjem fra en bytur og når jeg er kommet hjem - på trods af at jeg jo ikke bor hjemme, men for mig selv :lol2:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: New York City alene?

Indlægaf DetSorteCirkus » 10. jul 2016, 13:46

Må man spørge, hvad din mor baserer sin bekymring på? Har hun været alene i New York, eller har hun på anden måde en særlig forudsætning for at vide, at det et farligt?
0
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: New York City alene?

Indlægaf Muddi » 11. jul 2016, 00:55

Rikke skrev:Jeg synes det er ærgerligt, at du tilsyneladende tror på at hun har ret i sin bekymring :(

Jeg vil æde min gamle hat på, at både hun og du vil have godt af at opleve, at du sagtens kan stå på egne ben i en millionby som NY :)


Det tror jeg skam ikke. :) Der er bare nogle faktorer som gør, at det måske ikke er en så god idé lige på tirsdag. Men jeg gør det i nær fremtid, det kan jeg love dig :)
0
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: New York City alene?

Indlægaf Muddi » 11. jul 2016, 01:02

DetSorteCirkus skrev:Må man spørge, hvad din mor baserer sin bekymring på? Har hun været alene i New York, eller har hun på anden måde en særlig forudsætning for at vide, at det et farligt?



For at være helt ærlig, så ved jeg det ikke, andet end jeg er en pige. Eller jo, måske ved jeg det godt alligevel, men det er så skørt at det ikke giver mening. I 1996 var min søster og jeg med vores forældre i Californien i en måned. Vi boede dels hos nohet familie, og kørte dels rundt i de nærliggende stater og så forskellige ting, som man nu gør på de kanter. Min fars moster, som bor der pg er amerikansk gift, sagde til mine forældre, før vores roadtrip, at de ikke måtte lade min søster og jeg gå alene, for der var mange som godt kunne finde på at kidnappe (særligt lyshårede?) børn. Og ja, flere steder vi kom, var der opslag om børn der var forsvundet. Men altså, vi var 11 og 15 dengang, så det hænger jo ikke sammen med at jeg nu er 31. :forvirret2:
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: New York City alene?

Indlægaf IrmaPigen » 11. jul 2016, 06:53

Jeg forstår det ikke rigtigt..

Du er 31 år.
Din mor vil ikke have du tilbringer er døgn alene i NYC.
Og du føjer hende?
1
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: New York City alene?

Indlægaf Muddi » 11. jul 2016, 11:21

IrmaPigen skrev:Jeg forstår det ikke rigtigt..

Du er 31 år.
Din mor vil ikke have du tilbringer er døgn alene i NYC.
Og du føjer hende?



Nej. Det gør jeg absolut ikke.
0
Brugeravatar
BlushBaby
Indlæg: 13
Tilmeldt: 3. jul 2016, 14:07
Kort karma: 5
Likede indlæg: 28

Re: New York City alene?

Indlægaf BlushBaby » 14. jul 2016, 10:46

DetSorteCirkus skrev:
BlushBaby skrev:Kan forresten anbefale dette hotel. Ligger med Times Square lige rundt om hjørnet....så du farer ikke vild.
https://www.choicehotels.com/new-york/n ... tels/ny464


Det var da godt nok billigt med den beliggenhed :dance:

Ja!
Vi bookede godt nok 4-5 mdr i forvejen. 3 piger om dobbeltværelse... Vi skulle af med ca 1500 hver dor 4-5 nætter.
Og det var med ho morgenmad med bagels og vafler hehe
0

Tilbage til "Rejser"