Chicago.

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Chicago.

Indlægaf Ficus » 27. aug 2016, 17:34

Jeg skal til Chicago med arbejdet og i den forbindelse kan jeg få 2 dage før og 3 efter i byen :dance:

Men jeg har ikke rigtig lige noget forhold til byen, i den forstand at jeg ikke liiiiige kan komme på noget man bare SKAL se i byen :blush: Nogen der har nogle tips?

Min kæreste er ved at undersøge om han ikke kan komme de sidste 5 dage af turen.


Gider gerne noget god mad, kunst/kultur, museer, lokale mærker, tilbehør og boligdims. På mit arbejde kalder vi det Jægersborggade-mærker :ninja: men ja, er nok rimelig bred i smag her.
0
Brugeravatar
Lone
Indlæg: 1157
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:25
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1005

Re: Chicago.

Indlægaf Lone » 27. aug 2016, 22:29

Chicago er en dejlig by, synes jeg.
Besøg gerne både Hancock og Sears Tower. Førstnævnte er særlig god om aftenen - få en (halvdyr) drink og en fabelagtig udsigt

Madmæssigt er der virkelig meget lækkert i Chicago. Jeg har spist på Table 52 (som nu åbenbart har skiftet navn til Blue Door) som er Art Smiths restaurant, og det var fabelagtigt godt. Snyd ikke dig selv for shrimp and grits..nøj, det var lækkert.
Vi spiste også på Purple Pig samt Rick Bayless' Frontera Grill og XOCO - alle tre var virkelig gode steder.

i Chicago "skal" man også ud at høre blues....fx på Blue Chicago, selvom man måske ikke så meget er til blues er stemningen nok til, at vi i hvert fald blev hængende ret længe.

Er vejret godt, er zoologisk have faktisk virkelig hyggelig.
0

Tilbage til "Rejser"