Hvor er din drømmeferie destination?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvor er din drømmeferie destination?

Indlægaf girl_beat » 22. sep 2015, 12:07

Vi har Maldiverne øverst på honeymoon-ønskesedlen... :love:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 773
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Hvor er din drømmeferie destination?

Indlægaf Brutus » 22. sep 2015, 12:21

Canada og St. Thomas / St. Croix
0
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
wh1971
Permanent bortvist
Indlæg: 155
Tilmeldt: 3. sep 2015, 06:13
Kort karma: 2
Likede indlæg: 43

Re: Hvor er din drømmeferie destination?

Indlægaf wh1971 » 22. sep 2015, 12:50

Har prøvet både Seychellerne og Zanzibar og det kan da kun varmt anbefales.

Så fik jeg børn og så gik pengene til det...
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvor er din drømmeferie destination?

Indlægaf Annione » 27. sep 2015, 08:37

dykkersild skrev:Min bror har været på maldiverne - han glædede sig i mdr.vis - og da de første par dage var gået - kedede de sig gudsjammerligt resten af tiden. Lille ø - gå rundt på 1/2 time, sand, sand og atter sand. Fantastisk vand men alt for voldsom sol. Som han sagde; tænk at glæde sig til at komme retur til fattige Indien.

Anyway - jeg har op til flere destinationer: rundrejse i Diskobugten i Grønland, Kina (den kan jeg sætte hak ved næste år), British Columbia, Canada - den er i støbeskeen til sommeren 2018, 4 mdr. Så vil jeg gerne til Peru og New Zealand - og så vil jeg gerne på en ordentlig tur til de norske fjorde.


Jeg vil sige, at man skal have et roligt sind, hvis man skal til Maldiverne. Det er dumt at tage dertil, hvis man ikke kan læne sig tilbage og bare nyde.

Jeg synes Maldiverne var top-fantastisk. Snorkle ud fra stranden, når som helst. Vade rundt på øen i bare tæer. Sippe vin og se solnedgang. Dase i solen eller skyggen med en god bog. Spise ude morgen, middag og aften. Soppe i måneskin, i det blødeste sand og varmeste vand. Se på fodring af gigantiske rokker. Og så gentage næste dag. What's not to like??? :love: Vi kedede os i hvert fald ikke på de 10 dage vi var der.
3
MitBrugernavnHer
Indlæg: 47
Tilmeldt: 26. aug 2015, 12:22
Kort karma: 0
Likede indlæg: 32

Re: Hvor er din drømmeferie destination?

Indlægaf MitBrugernavnHer » 3. okt 2015, 19:50

Autocamper i USA og Canada er min favorit drømmerejse, som jeg heldigvis har været på mange gange.

Af drømmerejser jeg ikke har været på, så står Antarktis højt på listen, og New Zealand er også noget jeg rigtig gerne vil prøve.
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvor er din drømmeferie destination?

Indlægaf sigge » 5. okt 2015, 09:20

Jeg drømmer om Antarktis, og min kusine og jeg taler også jævnligt om det. Men jeg tror desværre ikke, det bliver til noget inden for en overskuelig fremtid, medmindre en af os vinder den store gevinst i Lotto (og vi spiller nærmest aldrig nogen af os).
1
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Rejser"