Hotel i Rom

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25021
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30013

Hotel i Rom

Indlægaf Wizzze » 26. mar 2017, 11:19

Vores normale "go to"-hoteller i Rom er udsolgt den uge vi skal af sted :whine: så vi skal finde et nyt sted. Har I gode erfaringer med et hotel i Rom så hører vi gerne om det. Vi vil helst bo indenfor trekanten (Spanske trappe, Piazza Venezia, Piazza Navona) men har du det perfekte hotel i Trastevere så hører vi også gerne om det. Vi kigger i prislejet 1500-2000kr. pr overnatning, men er det perfekte sted billigere så tager vi også det med :-D
0
Do as I say! :whip:
MOGA
Indlæg: 4054
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Hotel i Rom

Indlægaf MOGA » 26. mar 2017, 12:22

Jeg stod med samme problem, da jeg skulle booke. Det jeg ville have, og som du foreslog, var udsolgt.
Jeg endte med dette. Ikke et stort hotel, og under budget, men rigtig gode anmeldelser - og morgenmad på sengen ;)

https://da.hotels.com/hotel/details.htm ... 72.000.000
1
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Hotel i Rom

Indlægaf Trommedreng » 27. mar 2017, 18:35

Overvejet AirBnB? I kan leje ret lækre lejligheder nær den spanske trappe med dét budget.
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1442
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 103
Likede indlæg: 4925

Re: Hotel i Rom

Indlægaf Patience » 27. mar 2017, 19:16

Sidst vi var i Rom boede vi på hotel Forum. Det ligger lige overfor Forum Romanum og har den skønneste tagterrasse med bar og restaurant og en enestående udsigt over Forum Romanum
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25021
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30013

Re: Hotel i Rom

Indlægaf Wizzze » 27. mar 2017, 19:32

Trommedreng skrev:Overvejet AirBnB? I kan leje ret lækre lejligheder nær den spanske trappe med dét budget.


Vi har faktisk siddet og kigget på lejligheder, men så er der jo ingen der laver overdådig morgen buffet :D
Eller kommer og rydder op og gør rent når vi går ud i byen.

Patience skrev:Sidst vi var i Rom boede vi på hotel Forum. Det ligger lige overfor Forum Romanum og har den skønneste tagterrasse med bar og restaurant og en enestående udsigt over Forum Romanum


Det ser godt ud :gogo: og jeg tror faktisk vi har gået forbi det engang :gruble:

Var det ikke fordi vi har været så heldig at der blev et værelse ledigt på Albergo Senato, som er et af "vores" hoteller, så havde vi seriøst overvejet Forum, nu har jeg gemt det til en anden god gang.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Hotel i Rom

Indlægaf Trommedreng » 28. mar 2017, 09:21

Wizzze skrev:
Trommedreng skrev:Overvejet AirBnB? I kan leje ret lækre lejligheder nær den spanske trappe med dét budget.


Vi har faktisk siddet og kigget på lejligheder, men så er der jo ingen der laver overdådig morgen buffet :D
Eller kommer og rydder op og gør rent når vi går ud i byen.


Der er faktisk nogle udlejere som tilbyder denne service under opholdet. Da jeg boede i London, havde værten en fast rengøringsdame, som kom forbi hver dag.

Hvornår vil I rejse? Secret Escapes har sommetider nogle ret attraktive kampagner.
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.

Tilbage til "Rejser"