godt hotel ved Kastrup?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Teni
Indlæg: 71
Tilmeldt: 12. aug 2016, 08:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 76

godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf Teni » 22. jun 2017, 11:04

kan I anbefale et godt hotel i nærheden af Kastrup lufthavn?

Vi lander i Kastrup kl. 1 om natten d. 14. juli, og da vi skal i cirkus Summarum samme eftermiddag i København, gider vi ikke køre frem og tilbage til Odense, hvor vi bor, men vil tage en overnatning i KBH. Det skal helst være tæt på lufthavnen, da vi ikke gider køre så langt kl. lort om natten, og vores 7-årige er nok også ret smadret på det tidspunkt.

Nogle anbefalinger til et godt hotel? og hvor man også kan tjekke ind midt om natten!
Prisen er ikke så afgørende.
0
she is still there ... inside you ... waiting
let´s go get her
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf HappyPaww » 22. jun 2017, 11:13

Der er Clarion (det tidligere Hilton), hvis det skal være i decideret gåafstand:
https://www.nordicchoicehotels.dk/hotel ... n-airport/

Kigger i op til et par km. væk er der også:
https://www.parkinn.com/hotel-copenhagen/

Lidt billigere:
https://www.zleephotels.com/da/hotel/co ... n-airport/

Og er i klar på en 5 minutters taxatur til Ørestad er er også to gode hoteller der:
http://www.acbellaskycopenhagen.dk/
http://www.cpcopenhagen.dk/
Vælger I dem, er I lige ved siden af metroen, som måske er en fordel, når I skal videre til Summarum :)
1
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf Aspargsen » 23. jun 2017, 07:44

Hvis cirkus Summarum ligger hvor der plejer af ligge skal i da helt klart vælge Clarion (det tidligere Hilton), så er det jo lige før af i kan gå hen til cirkus Summarum
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf Rapfisk » 23. jun 2017, 07:58

Park Inn ligger næsten bygget sammen med Femøren Metrostation, så det er let, hvis det ikke skal være Clarion i Lufthavnen.
2
Livslinjen: 70 201 201
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf Fræksak » 23. jun 2017, 08:24

Rapfisk skrev:Park Inn ligger næsten bygget sammen med Femøren Metrostation, så det er let, hvis det ikke skal være Clarion i Lufthavnen.


Jeg ville også vælge Park Inn - to metrostop fra lufthavnen og 300 meters gang fra Cirkus Summarum (og stranden, hvis I vil bruge den om formiddagen).
1
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf Lalana » 23. jun 2017, 08:32

Jeg tænker også Clarion (tidligere Hilton), man kan gå direkte derind fra ankomsthallen og de har desuden en skøn morgenmad. Men selvfølgelig en smule dyrere end Park Inn :)
0
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf Fræksak » 23. jun 2017, 08:48

Kom lige i tanke om, at hvis I har bil med (det kan jeg ikke helt læse mig frem til), var det måske ekstra praktisk at tage Park Inn. Der er typisk MEGA meget trafik og slåskamp om parkeringspladserne til Cirkus Summarum, så hvis I tager Park Inn, parkerer I jo midt om natten og slipper derfor for at cirkulere rundt i området om eftermiddagen.

Giver det mening? :-D
2
Brugeravatar
Teni
Indlæg: 71
Tilmeldt: 12. aug 2016, 08:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 76

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf Teni » 23. jun 2017, 11:40

Cirkus summarum ligger ved ti-øren og det er jo ikke så langt fra lufthavnen.
Ja vi har bil med, og den skal jo stå i lufthavnen mens vi er i Grækenland.
Hælder mere og mere til bare at tage Clarion, selvom det måske er lidt dyrere.
det er dog en topprioritet at det er så nemt som muligt når vi lander midt om natten :træt:
0
she is still there ... inside you ... waiting
let´s go get her
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf Fræksak » 23. jun 2017, 12:53

Teni skrev:Cirkus summarum ligger ved ti-øren og det er jo ikke så langt fra lufthavnen.
Ja vi har bil med, og den skal jo stå i lufthavnen mens vi er i Grækenland.
Hælder mere og mere til bare at tage Clarion, selvom det måske er lidt dyrere.
det er dog en topprioritet at det er så nemt som muligt når vi lander midt om natten :træt:


Der er altså et stykke at gå fra lufthavnen til Cirkus Summarum, hvis det er det, du tænker på? Ikke mega langt men alligevel et stykke hvis man er et lille barn.

Edit: så lige, at det er en syvårig, så går det nok :-D Hvis altså I påtænker at lade bilen stå - sådan læser jeg lidt din første linje.
0
Brugeravatar
Teni
Indlæg: 71
Tilmeldt: 12. aug 2016, 08:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 76

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf Teni » 23. jun 2017, 13:26

Fræksak skrev:
Teni skrev:Cirkus summarum ligger ved ti-øren og det er jo ikke så langt fra lufthavnen.
Ja vi har bil med, og den skal jo stå i lufthavnen mens vi er i Grækenland.
Hælder mere og mere til bare at tage Clarion, selvom det måske er lidt dyrere.
det er dog en topprioritet at det er så nemt som muligt når vi lander midt om natten :træt:


Der er altså et stykke at gå fra lufthavnen til Cirkus Summarum, hvis det er det, du tænker på? Ikke mega langt men alligevel et stykke hvis man er et lille barn.

Edit: så lige, at det er en syvårig, så går det nok :-D Hvis altså I påtænker at lade bilen stå - sådan læser jeg lidt din første linje.

Ja lige præcis. Jeg overvejer at lade bilen stå i lufthavnen indtil vi skal hjem fra København. Også fordi jeg har læst flere steder at man alligevel skal betale for parkere ved hotellerne nær Kastrup.
0
she is still there ... inside you ... waiting
let´s go get her
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf Fræksak » 23. jun 2017, 14:56

Teni skrev:
Fræksak skrev:
Teni skrev:Cirkus summarum ligger ved ti-øren og det er jo ikke så langt fra lufthavnen.
Ja vi har bil med, og den skal jo stå i lufthavnen mens vi er i Grækenland.
Hælder mere og mere til bare at tage Clarion, selvom det måske er lidt dyrere.
det er dog en topprioritet at det er så nemt som muligt når vi lander midt om natten :træt:


Der er altså et stykke at gå fra lufthavnen til Cirkus Summarum, hvis det er det, du tænker på? Ikke mega langt men alligevel et stykke hvis man er et lille barn.

Edit: så lige, at det er en syvårig, så går det nok :-D Hvis altså I påtænker at lade bilen stå - sådan læser jeg lidt din første linje.

Ja lige præcis. Jeg overvejer at lade bilen stå i lufthavnen indtil vi skal hjem fra København. Også fordi jeg har læst flere steder at man alligevel skal betale for parkere ved hotellerne nær Kastrup.


Der er nu masser af gratis parkering (jeg bor i det område du taler om), men jeg forstår godt tankegangen.

Men altså, I kan jo bare tage metroen fra lufthavnen til Femøren når det er, det tager ingen tid.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf Aspargsen » 23. jun 2017, 18:53

Teni skrev:Cirkus summarum ligger ved ti-øren og det er jo ikke så langt fra lufthavnen.
Ja vi har bil med, og den skal jo stå i lufthavnen mens vi er i Grækenland.
Hælder mere og mere til bare at tage Clarion, selvom det måske er lidt dyrere.
det er dog en topprioritet at det er så nemt som muligt når vi lander midt om natten :træt:


hvis i vælger Clarion, behøver i ikke engang af gå udenfor
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf Tilly » 23. jun 2017, 19:17

Hvis det skal være billigt kan jeg anbefale Cabinn Metro. De har også en god morgenmads buffet :D Jeg fandt den billigste pris der via Expedia for nylig...
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20487
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43978

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf paint » 24. jun 2017, 08:19

Må det gerne være billigt, er der også dette https://www.bbhotels.dk/hotel-kastrup/

Stedet har også langtidsparkering til 40 kr i døgnet

BB Hotel Kastrup, ligger 800 m fra lufthavnen
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Teni
Indlæg: 71
Tilmeldt: 12. aug 2016, 08:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 76

Re: godt hotel ved Kastrup?

Indlægaf Teni » 26. jun 2017, 07:48

det endte med et værelse på Clarion (tidligere Hilton) :)
vi kiggede på hoteller i går, og en del blev sorteret fra pga. hvornår man kan tjekke ind (vi ankommer til hotellet kl. 2 - 3 om natten) og hvornår check ud er.
Clarion har først check ud kl. 12 og så lykkedes det mig at overbevise manden om fordelen ved at vi slet ikke skal ud at køre mellem fly og hotel :klap:

mange tak for alle svar!! :kys:
2
she is still there ... inside you ... waiting
let´s go get her

Tilbage til "Rejser"