London baby!

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Metsen
Indlæg: 254
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:31
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 184

London baby!

Indlægaf Metsen » 28. jun 2017, 08:18

Kære meddebattører :)

Jeg skal til London ( :klap: :klap: ) sidst i august sammen med min mor og onkel og jeg har fået opgaven at finde en bolig til os :wacko: :panik:

Kriterier:

- vi vil gerne bo i en lejlighed fremfor på et hotel, da vi gerne vil have muligheden for at lave lidt mad - ikke det store, men nok mest bare morgenmad nogen af dagene. Samtidig er en lejlighed lidt hyggeligere end to separate hotelværelser.

- den behøver ikke ligge inde midt i byen og dermed ikke det allerdyreste! :genert:

- der må gerne være to soveværelser eller et soveværelse og en sovesofa i stuen. Min mor og jeg sover sammen og min onkel for sig - han snorker højt! :wacko: :lol:

Ja, det er vist det :D

Jeg har søgt og googlet, men jeg vil rigtig gerne have lidt anbefalinger på, hvilke sider, der er gode at bruge/hvilke jeg skal holde mig fra/anden info etc etc. Jeg har været på ferie i London flere gange, så jeg er ikke helt tabt bag en vogn, men sidste gang er for 7 år siden, så det er jeg jo så nok lidt alligevel! :gruble: :lol:

Så please hjælp hjælp! :worship:
0
Brugeravatar
Metsen
Indlæg: 254
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:31
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 184

Re: London baby!

Indlægaf Metsen » 29. jun 2017, 16:18

Dikus skrev:De fleste steder har morgenmad med - og så kan der tilvælges et sted med opholdsstue.

Åhhh er det ikke dejligt, når folk ikke svarer på det, de bliver spurgt om :blush: prøv at kigge på secret escapes. De har nogle lækre muligheder i London lige nu. Mener faktisk også, der er et sted med lejligheder


Ahahahaha jo det er da super dejligt! :lol: :lol: :lol:

Jeg kigger også på airbnb, men synes sgu det er lidt svært. Tak for svar alligevel!
0
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: London baby!

Indlægaf Fræksak » 30. jun 2017, 19:57

Altså nu kunne jeg ikke lade være at kigge på Airbnb :genert: Hvad med fx denne: https://www.airbnb.dk/rooms/17645407?gu ... 2017-08-15

Der er ikke så mange, hvor man kan få separate værelser, men det er der her. Det er selvfølgelig ikke i centrum, men tuben (Central line) kører tæt på lejligheden, den får fine anmeldelser og er ikke så dyr.
1

Tilbage til "Rejser"