Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf HappyPaww » 15. aug 2018, 10:27

Speaking of :lol: Kan ikke finde ud af om alle deres billeder - selv hjemme fra badeværelset - er opstillede (og hvem tager i givet fald så billederne :lol:)

5F5EB427-2A2D-4A99-8E7E-6016603DEAD7.jpeg


Og selv stiv og træt ser hun ud til at være fotograferet til et modeblad :cuss: #misundelseerengrimting
33EA5DFA-CD14-4FBD-A526-B3774D7EF0BA.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf englishchannel » 15. aug 2018, 12:44

HappyPaww skrev:
englishchannel skrev:
HappyPaww skrev:Jeg tror aldrig jeg har set to så smukke mennesker sammen :lol: Sådan på den der alt for perfekte photoshoppede måde... Kan ikke forestille mig dem spise pasta og kødsovs i joggingtøj :D


Men hvornår har det nogensinde været et succeskriterium for noget som helst at spise kødsovs i joggingtøj? De to lever givetvis af champagne, sushi og tarmskylninger, og hurra for det!

Ja du har ret :lol: Og kan sagtens følge dine betragtninger, men for mig virker det bare ikke helt ægte (fordom: de er så narcissistiske at de er mest forelskede i deres egne spejlbilleder...). Mangler ægte følelser på billederne.

Synes fx at Lea og Mikkel Kessler ser meget mere ægte forelskede ud, på trods af de smukke eksklusive omgivelser, yderst smukke styling, gæster osv. :love:


Fair nok, jeg kan sagtens anerkende at de er lige vel poserende nok (hvilket jo også er deres job på sin vis) i forhold gennemsnittet, men jeg synes så personligt ikke at det gør noget.
Senest rettet af englishchannel 15. aug 2018, 13:13, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf englishchannel » 15. aug 2018, 13:01

Model Caroline Brasch og Frederik Bille Brahe. Her kan man i hvert fald ikke påstå, at brudeparret og billederne er for perfekte :lol:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Daine » 15. aug 2018, 14:35

Det var en ... alternativ nat, sludder, brudekjole! Og brudepigekjoler ... men elsker lidt, at de bare er pisseligeglade og har helt deres egen fest. Hvad et bryllup jo skal være :)
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf kidkomb » 15. aug 2018, 14:38

Daine skrev:Det var en ... alternativ nat, sludder, brudekjole! Og brudepigekjoler ... men elsker lidt, at de bare er pisseligeglade og har helt deres egen fest. Hvad et bryllup jo skal være :)

Det er godt nok, erhm, noget østeuropæisk?
Det ligner nærmest et russisk mormonbryllup, bortset fra den nonchalante smøg på et af billederne.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7595
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 759
Likede indlæg: 21226

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Nesnay » 15. aug 2018, 15:12

englishchannel skrev:Jeg synes det er interessant, hvor forskellige folk er. Jeg elsker at de ser så godt ud, og at begges look er så gennemført, men både herinde og på den oprindelige artikel har kommentarerne hovedsageligt været negative.

Jeg kan vildt godt lide kendis- og royale bryllupper, fordi de er så over the top i forhold hvad jeg nogensinde kommer til at opleve. Selvom jeg aldrig selv bliver så smuk, tynd eller solbrændt som dem, kan jeg godt nyde deres bryllupsbilleder og hvor perfekte (i min verden er det ikke et skælsord), de er. Men jeg syntes så også at f.eks. Mads Vad og brud var vildt kedelige. Hvis dét er kendisbryllupper, kan jeg ligeså godt besøge Gitte og Peter nede fra vejen og se på deres bryllupsbilleder.

Langt hen ad vejen er det nok bare et spørgsmål om forskellig smag. Jeg kan ikke vurdere ud fra billederne, hvor forelskede de er (men de er garanteret helt skudt i hinanden, det er nygifte jo gerne :) ).

Jeg synes bare, at deres look trækker gevaldigt ned i forhold til deres udgangspunkt, selv om de begge er pænere end majoriteten til at begynde med. Mit overordnede indtryk er "tacky", primært på baggrund af ALT for meget makeup på den meget lidt classy måde, trutmund, hudfarvet illusion netting (som jeg altid synes er grimt -- igen, smag er forskellig), meget høj slids, udstoppet hest (!?) som dekoration osv.

Jeg er kæmpefan af folk, der går all in til fester, og jeg håber, de har haft verdens bedste aften - deres stil appellerer bare overhovedet ikke til mine æstetiske præferencer :)
5
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf avdotja » 15. aug 2018, 19:48

englishchannel skrev:Flere billeder. Hun er så vanvittigt smuk, altså :love:

Billede

Billede

Anden brudekjole:

Billede

Jo jo, hun er da meget pæn - men HAN er smuk :genert: I modsætning til jer andre herinde, kan jeg ovenikøbet også lide hans stumpebukser; synes de er dejligt forfriskende - det er så sjældent at gommens tøj skiller sig, bare en anelse, ud fra det normale.

Når jeg synes det er for poleret, skyldes det ikke at de er unge, smukke mennesker i lækre omgivelser der ikke viser nok følelser. Mit “problem” er at det ligner det hele er blevet efterredigeret lige lovligt kraftigt nok, hvor alt der kunne tangere en ujævnhed er blevet fjernet. De ligner simpelthen stereotypen på et amerikansk reklamepar.

Så Charles og Camilla er stadig mit favoritbrudepar, men de får andenpladsen :D
3
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Daine » 15. aug 2018, 20:22

^ På det sidste billede ligner de voksdukker fra Madame Tussauds :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf englishchannel » 17. aug 2018, 16:19

Ronan og Storm Keating:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
11
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf englishchannel » 17. aug 2018, 16:26

Elizabeth Taylors første (ud af otte) bryllup:

Billede

Billede

Billede
2
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf englishchannel » 17. aug 2018, 16:35

Mere Elizabeth Taylor (jeg har ikke lige styr på gommene :lol: ) :

Andet bryllup:

Billede

Tredje bryllup:

Billede

Fjerde bryllyp:

Billede

Femte bryllup:

Billede

Sjette bryllup (samme gom som femte bryllup):

Billede

Syvende bryllup:

Billede

Ottende bryllup:

Billede
4
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7595
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 759
Likede indlæg: 21226

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Nesnay » 18. aug 2018, 00:04

englishchannel skrev:Elizabeth Taylors første (ud af otte) bryllup:

Billede

Hold op, en smal talje!
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf POCKETKITTEN » 18. aug 2018, 11:05

Christian Stadil og Alice Brunsø. Forfriskende suit.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf POCKETKITTEN » 18. aug 2018, 14:33

Flot kjole!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4583

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Undtagelsen » 18. aug 2018, 16:57

POCKETKITTEN skrev:Flot kjole!


Og selvfølgelig er det Hummel, men hvor er det også fedt at ungerne er i kondisko og ikke små stive laksko eller lignende.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"