Hvor blev december af? Jeg har slet ikke ...

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7410
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23374

Re: Hvor blev december af? Jeg har slet ikke ...

Indlægaf Aragorn » 22. dec 2017, 20:02

Wizzze skrev:
Aragorn skrev:Jeg har ikke opdaget det er blevet vinter endnu, dagene er fløjet afsted.


11grader juleaften, hvilken vinter?


Det er sandt, men det er da i hvert fald blevet mørkt.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8735
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Hvor blev december af? Jeg har slet ikke ...

Indlægaf Artem » 22. dec 2017, 20:08

Det bliver værre og værre for mig hvert år. Men tror mest det skyldes alderen hvor tiden bare går hurtigere. Som barn og ung var et år jo langt tid. I dag er et år intet, hvor tiden bare flyver af sted og det samme med december. For kan også godt tænke at der skal hygges og før jeg har set mig om er det den 24 og jeg har ikke nået en skid...
4
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvor blev december af? Jeg har slet ikke ...

Indlægaf sigge » 22. dec 2017, 21:00

...skrevet julekort, bagt småkager, spist klementiner, set "The Holiday".
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvor blev december af? Jeg har slet ikke ...

Indlægaf Daine » 22. dec 2017, 21:38

Spist nok æbleskiver! Har købt en pande til formålet, så jeg selv kunne bage dem ... den ligger stadig i sin æske.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Hvor blev december af? Jeg har slet ikke ...

Indlægaf DenBruneMunk » 22. dec 2017, 22:14

Er det jul nu?
0
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Hvor blev december af? Jeg har slet ikke ...

Indlægaf superboa » 22. dec 2017, 22:46

December er gået vanvittigt hurtigt :8:

Har ikke fået spist en eneste æbleskive eller pebernød, set særlig meget julekalender eller hørt nok julemusik. Til gengæld er alle gaverne på plads + pakket ind og jeg har fået lavet konfekt og bagt småkager.
0
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvor blev december af? Jeg har slet ikke ...

Indlægaf Maoam » 23. dec 2017, 16:34

DenBruneMunk skrev:Er det jul nu?


http://erdetjul.dk/ :jule:
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvor blev december af? Jeg har slet ikke ...

Indlægaf Kattefjæs » 23. dec 2017, 17:13

Hmm. Jeg var vaert for Christmas Crafts paa arbejde hvor jeg laerte alle at flette julehjerter. Saa pyntede vi juletraeet bagefter. Jeg var til dansk julemarked i slutningen af november. Alle julegaverne var faerdige og pakket ind tirsdag i sidste uge. Jeg har vaeret ude og koebe diverse sager lidt ad gangen, som juleslik, nisseoel, smaakager, glögg, roedkaal... alle de der smaating. I stedet for en stor, ubehagelig shoppingtur har jeg bare ordnet det lidt af gangen. Stille og roligt.

I dag var vi saa oppe og koebe alle de ting vi skal bruge friske, fx groentsager, maelk, floede, smoer osv. Jeg er klar til at lave julemad i morgen. I aften spiser vi hotdogs for vi gider ikke risengroed. :lol: Der er nisseoel paa koel. Og dagen efter jul skal vi have juleburgere, dvs. med rester af groentsagerne og roedkaalen.... og sovs!

Jeg har ikke rigtig spist juleslik, smaakager osv., men det er fordi jeg synes jeg bliver hurtigt traet af det hvis hele maaneden gaar med det, saa jeg har kun lige koebt ind til et par dage (altsaa dagene mellem jul og nytaar) til min mand og jeg, i stedet for at svaelge i julecrap hele maaneden igennem. Saa det er nok et aktivt valg at jeg ikke lige har faaet gjort den slags ting.

Jeg gider godt julemad og klippeklistre, men jeg gider ikke stresse over det, og jeg gider ikke overvaeldes af julehalloej hele maaneden igennem, ligesom jeg heller ikke rigtig gider julefilm... Tror jeg er ret nem at stille tilfreds, egentlig :lol:
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvor blev december af? Jeg har slet ikke ...

Indlægaf Kattefjæs » 23. dec 2017, 17:16

Hm, naar jeg taenker over det ville jeg faktisk nok gerne have spist nogle aebleskiver, men problemet er bare at man ikke kan koebe dem i butikkerne herovre, saa jeg ville vaere noedt til at bestille dem frosne, men jeg kan ikke faa dem leveret hjem til, saa de skulle leveres til arbejde... hvor jeg saa skulle transportere dem hjem, hvilket tager en time, og saa er de ikke specielt frosne mere. Det er for besvaerligt, og jeg gider I HVERT FALD ikke lave dem selv. :lol: :lol: :lol: Hvis jeg havde vaeret i Danmark, saa havde jeg nok spist nogen, meeeen det gaar jo nok ogsaa uden. Jeg har i stedet soerget for at der kan laves vafler til morgenmad d. 25. december, saa det ser jeg frem til.

Der var faktisk aebleskiver til det danske julemarked, men jeg aad saa meget andet at jeg ikke kunne faa nogen ned. :rulle:
0
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Hvor blev december af? Jeg har slet ikke ...

Indlægaf lulu-p » 25. dec 2017, 15:01

Jeg har ikke fået hvilet. Jeg har heldigvis en uges ferie endnu, så forhåbentlig indhenter julefreden mig inden nytår.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvor blev december af? Jeg har slet ikke ...

Indlægaf musling » 28. dec 2017, 15:44

... fået set julefilm på netflix
... hørt nok julemusik
... fået bagt de sidste småkager (dejen ligger stadig i køleskabet)
... slappet af og hygget med julemusik og et julemagasin
... fået opdaget, at det var jul - og nu er den næsten slut..
0

Tilbage til "Fest og bryllup"