Når man skal giftes med en, der har social angst

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Humlebien
Kort karma: 1
Likede indlæg: 30

Re: Når man skal giftes med en, der har social angst

Indlægaf Humlebien » 15. jan 2018, 20:56

Tak fordi I alle tog jer tid at skrive herinde til mig med jeres råd, tanker og bekymringer. Jeg ved at det hele var velmenende, men dets mere jeg læste, dets mere bange og nervøs blev jeg. Derfor valgte jeg ikke at gå herind igen og læse videre. Jeg har læst jeres svar nu og ved, at min mand har brug for hjælp - og jeg ved, at jeg er den rette til at hjælpe ham til at få den, det har vi talt om.

Og ja - I læste rigtigt. Min mand! Jeg besluttede mig for at stole på, at han selv var i stand til at sige fra, hvis han ikke mente, at han kunne klare det.

Vi havde den bedste dag og svæver stadig på en sky af lykke. Vores nærmeste familie og venner var der, og vi tog ud at spise efter vielsen. Vi tog hjem efter eftermiddagskaffen, og gik en lang lang tur ved vandet, vinterbadede der, som er en af vores yndlingshverdagsaktiviteter og drak os fulde i hinandens selskab om aftenen. Dagen var meget i vores fælles ånd - intet stort postyr og sammen med mennesker, vi holder af, men også tid med hinanden om aftenen. Dagen efter brylluppet talte vi om, at han skal starte i et forløb og vi er allerede nu i kontakt med en psykiater.

P.S. der er på INGEN måde tale om at han ikke kan klare sin datter. Han er der altid for hende i hverdagen - han kunne ikke klare festen, der blev holdt. Men i hverdagen med datteren og med mig er vi gode til at skabe øjeblikke af lykke, og hverdagen er jo det, der er mest af.
30
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 882
Likede indlæg: 7586

Indlægaf Rapfisk » 15. jan 2018, 22:11

Kæmpe stort tillykke med jeres bryllup og alt det bedste i livet fremover :)
0
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 405
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 5912

Indlægaf Studsgaard » 15. jan 2018, 22:15

Stort tillykke med bryllupet.
0