Hvordan holder I fødselsdag?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 126
Likede indlæg: 1831

Re: Hvordan holder I fødselsdag?

Indlægaf TinaW » 9. feb 2018, 07:15

Efter jeg fik barn, så er det meget begrænset hvor meget jeg bliver (og ønsker at blive) fejret. Får gave af mand og barn og hvis manden ikke er ude at arbejde, så inviterer han gerne ud at spise. Har så også fødselsdag i december og det har barnet også, så der er rigeligt at se til med at skulle arrangere hans fødselsdag og jul.
0
Brugeravatar
mariannaa
Kort karma: 126
Likede indlæg: 1226

Indlægaf mariannaa » 9. feb 2018, 11:46

Jeg går overhovedet ikke op i min fødselsdag - min mand går dog vældig op i at fejre den, så jeg bliver rigtigt forkælet (også) den dag :D
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 549
Likede indlæg: 9203

Indlægaf Lemonella » 9. feb 2018, 13:28

Jeg ville egentlig helst at folk forbigik min fødselsdag og eftersom jeg har fødselsdag om sommeren, hvor folk som regel alle er smuttet på ferie, så slipper jeg som regel for at holde noget, så jeg er glad. :D
Ej okay, jeg inviterer familien og kommer der nogen, er det fint, melder de afbud, overlever jeg og hygger med kæresten. Vi tager som regel ud og spise på et af vores yndlingssteder. Gerne Fur Bryghus. :)
Gaver går jeg ikke så meget op. Til familiens store irritation, ønsker jeg mig aldrig noget. Jeg har jo alt. En god og kærlig familie og en dejlig kæreste. :lun:

Min kæreste fødselsdag derimod, bliver holdt, hvert år og med hele familien til brunch med det hele. Vi spiser, snakker, hygger, går tur og leger med de børn der er med. Er vejret dårligt, leger vi indendørs. Spiller spil, eller bygger med lego. Ret sjovt. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
MOGA
Kort karma: 212
Likede indlæg: 2137

Indlægaf MOGA » 9. feb 2018, 19:58

Jeg hader min fødselsdag, så jeg undgår helst at fejre den.
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 630
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 9349

Indlægaf Delfin » 10. feb 2018, 04:35

Tillykke med fødselsdagen.

Jeg holder stort set aldrig fødselsdag og får heller ikke et bjerg af gaver. Måske går min datter og jeg ud at spise en dag omkring det tidspunkt, men ikke nødvendigvis, og heller ikke anderledes end alle andre gange, vi går ud at spise.

Sidst jeg holdt rigtig fødselsdag, var da jeg blev 50 for 8 år siden. Der var vi 5 incl mig.
Jeg tror heller ikke, jeg gider holde noget særligt, når jeg bliver 60.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1555
Likede indlæg: 11405

Indlægaf Krølle » 2. maj 2018, 19:28

Jeg har i mange år ignoreret min fødselsdag og har intet gjort ud af den. Der skete dog noget, da jeg blev 35 sidste år, og pludselig virker det som en vigtig ting.

Jeg planlægger derfor st trodse novembers notorisk nederen vejr og holde stort kalas for venner og familie, når jeg i 2018 bliver den svimlende, skæve sum af 36 år :-D

Alle falder med garanti på halen af overraskelse. Jeg har seriøst aldrig - som i: ALDRIG - holdt fødselsdag før. Heldigvis er jeg god til at bage, og maddelen har jeg godt et halvt år til at øve mig på.
2
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 998
Likede indlæg: 8597

Indlægaf Rapfisk » 20. maj 2018, 18:51

Krølle skrev:Alle falder med garanti på halen af overraskelse. Jeg har seriøst aldrig - som i: ALDRIG - holdt fødselsdag før. Heldigvis er jeg god til at bage, og maddelen har jeg godt et halvt år til at øve mig på.

Lav en tråd i Mad! Ligesom der var én, der gjorde til nytår for et par år siden. Bedste tråd nogensinde.
1
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1555
Likede indlæg: 11405

Indlægaf Krølle » 20. maj 2018, 18:56

Rapfisk skrev:
Krølle skrev:Alle falder med garanti på halen af overraskelse. Jeg har seriøst aldrig - som i: ALDRIG - holdt fødselsdag før. Heldigvis er jeg god til at bage, og maddelen har jeg godt et halvt år til at øve mig på.

Lav en tråd i Mad! Ligesom der var én, der gjorde til nytår for et par år siden. Bedste tråd nogensinde.

God ide! Det er om 6 mdr - præcis :-D
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2848
Likede indlæg: 18180

Indlægaf Wizzze » 20. maj 2018, 19:00

Bare hæld nok på gæsterne, så er maden ligegyldig :-D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 527
Likede indlæg: 5420

Indlægaf Sophaya » 20. maj 2018, 20:02

Jeg får ENDELIG lov til at holde min fødselsdag, som jeg allerhelst vil det i år. Det plejer at være noget med at stresse rundt og skulle alt muligt andet - sidst holdte jeg fx fødselsdag til frokost for min nærmeste familie, og skulle samme dag 3 timer i bil for at være med til søskendes fødselsdag dagen efter. I år holder jeg igen frokost for nærmeste familie, men på dagen før min fødselsdag. På selve dagen er de eneste planer, at min kæreste og jeg skal spise fødselsdagsmorgenmad med jordbærkage (!), og så at vi skal ud og spise til aften på en god restaurant. Jeg har altid ønsket mig sådan en fødselsdag, hvor jeg ikke skulle være vært eller fare landet rundt, så det er fantastisk at det endelig kan lade sig gøre.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 103
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 1921

Indlægaf Luffegås » 20. maj 2018, 21:33

Da jeg blev 18 ramte realiteterne mig ret hårdt, og jeg opdagede ingen andre end mine kærester gad og fejre mig..Medmindre man selvfølgelig selv inviterede, men det var svært for mig at få råd til, og plads til.

Min fødselsdag for to år siden var vi i nordjylland, og sidste år var vi i zoo og fodre giraffer. I år skal vi til århus. Jeg har det fantastisk på den måde, og tror jeg efterhånden kommer til at udvide det med udlandsophold.
Det er som om jeg hellere vil give mig selv oplevelser jeg kan huske, end at stresse over at lave boller og lagkage og rydde op i en uge op til.
Og i år bliver jeg faktisk 30, men har så valgt at blive gift 9 dage inden xD
0
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 104
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 2294

Indlægaf Alkaia » 23. maj 2018, 17:22

Jeg elsker min fødselsdag. På selve dagen går jeg altid, som i altid, i biografen.

Fejringen:
Jeg inviterer altid min nærmeste familie på frokost eller kage i den nærmeste weekend efter min fødselsdag (hvis alle kom ville vi blive 18! :8:).
I år gik der seks dage. Havde fødselsdag en mandag, skulle flytte tirsdag og havde eksamen torsdag, så var lidt presset i sidste uge. :lol:

Familien kom forbi, min kæreste lavede lækker frokost og vi fik is til dessert.

Vi går som regel også en tur, i år blev det dog bare en tur på den nærmeste legeplads. Der er en svævebane! :love: Jeg kunne altså kysse dem der har insisteret på det!
1
I always dance like no one is watching. :pompom:

Tilbage til "Fest og bryllup"