Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1806
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 621
Likede indlæg: 8507

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf englishchannel » 28. maj 2018, 20:21

1234 skrev:
englishchannel skrev:Matthew Lewis, aka Neville Longbottom fra Harry Potter-filmene, blev gift i weekenden :lun:

Billede

Hvem skulle have troet at han Neville Longbottom kunne score en så flot kvinde og blive så flot selv :nerve:


De er virkelig et flot par, og jeg er vild med hele hendes look :love2:
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Wizzze » 28. maj 2018, 20:29

Mangler det spanske bryllup fra 2004, og det belgiske fra 1999 ikke?

Der har iøvrigt lige været et "tysk kongeligt bryllup" i Sydamerika, som lidt er druknet i al Harry&Meghan og Frede dækningen.

Prins Christian af Hannover og frue
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Wizzze » 28. maj 2018, 20:40

RavenClaw skrev:
Daine skrev:^ Jeg kan godt huske ‘balladen’ dengang. Hun ligner heller ikke en specielt lykkelig brud, der er ikke mange store smil fra hende (om nogen), specielt ikke når man sammenligner hende med de nordiske brude i tråden :)


Hun har også noget af en mand at kæmpe med. Når man ser dem sammen i offentligheden, virker han ikke særlig passioneret omkring hende. For ikke at nævne, at han muligvis var hende utro, inden de blev gift. Jeg var nok også sprunget fra, hvis min kommende mand var sådan. Jeg har lidt ondt af hende.


Han skulle bruge en arving (en ægte en) for ikke at risikere, at den gamle aftale om hjemfald til Frankrig skulle blive udløst, så det var nok mest et spørgsmål om at nu skulle det snart være. Det er vidst også en offentlig hemmelighed at tvillingerne kom til verden, med lidt hjælp fra reagensglas.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9481
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7799

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Sophies-mor » 28. maj 2018, 20:44

Wizzze skrev:
RavenClaw skrev:
Daine skrev:^ Jeg kan godt huske ‘balladen’ dengang. Hun ligner heller ikke en specielt lykkelig brud, der er ikke mange store smil fra hende (om nogen), specielt ikke når man sammenligner hende med de nordiske brude i tråden :)


Hun har også noget af en mand at kæmpe med. Når man ser dem sammen i offentligheden, virker han ikke særlig passioneret omkring hende. For ikke at nævne, at han muligvis var hende utro, inden de blev gift. Jeg var nok også sprunget fra, hvis min kommende mand var sådan. Jeg har lidt ondt af hende.


Han skulle bruge en arving (en ægte en) for ikke at risikere, at den gamle aftale om hjemfald til Frankrig skulle blive udløst, så det var nok mest et spørgsmål om at nu skulle det snart være. Det er vidst også en offentlig hemmelighed at tvillingerne kom til verden, med lidt hjælp fra reagensglas.

Mon ikke Clooney tvillingerne også er det?
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf HappyPaww » 28. maj 2018, 20:50

1234 skrev:Jeg er egentlig overrasket over, at så mange af dem har kjoler der ikke sidder helt perfekt.
Bare de to eksempler herover er langt fra perfekt fitting efter min mening.

Den smukkest brudekjole synes jeg klart er Kates, hvis jeg skulle gå all in på prinsessestilen ville min være noget i den stil.

Sjovt - den bryder jeg mig virkelig ikke om :genert: Synes det er så grimt med de der formstøbte skåle. Og så synes jeg generelt hun er rimelig kedelig og konet for sin alder...
2
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf 1234 » 28. maj 2018, 21:10

HappyPaww skrev:
1234 skrev:Jeg er egentlig overrasket over, at så mange af dem har kjoler der ikke sidder helt perfekt.
Bare de to eksempler herover er langt fra perfekt fitting efter min mening.

Den smukkest brudekjole synes jeg klart er Kates, hvis jeg skulle gå all in på prinsessestilen ville min være noget i den stil.

Sjovt - den bryder jeg mig virkelig ikke om :genert: Synes det er så grimt med de der formstøbte skåle. Og så synes jeg generelt hun er rimelig kedelig og konet for sin alder...

Formstøbte skåle?

Jeg synes virkelig den er smuk og ikke spor konet.
Ingen koner ville gå i så tætsiddende tøj :lol:
Jeg ville nok have valgt en anden blonde, men ellers synes jeg virkelig den er perfekt.
0
avdotja
Indlæg: 4929
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 536
Likede indlæg: 14679

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf avdotja » 28. maj 2018, 21:54

Wizzze skrev:Mangler det spanske bryllup fra 2004, og det belgiske fra 1999 ikke?

Der har iøvrigt lige været et "tysk kongeligt bryllup" i Sydamerika, som lidt er druknet i al Harry&Meghan og Frede dækningen.

Prins Christian af Hannover og frue
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Okay, han er nu også pæn nok :fløjt:
2
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7395

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf bluetof1 » 29. maj 2018, 06:12

^Han er pæn, ja, og hendes kjole er da i hvert fald kongelig. Jeg undrer mig bare over hvorfor pokker ingen har fået den tilpasset ordentligt over brystet. Alternativt givet hende en ordentlig BH på.
Og hvorfor HVORFOR er der ingen, der har rettet på hans tøj?! Han ser simpelthen så sjusket ud med skjorten halvt ude af bukserne og slipset, der stikker nedenud :ad!:
6
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf HappyPaww » 29. maj 2018, 07:02

1234 skrev:
HappyPaww skrev:
1234 skrev:Jeg er egentlig overrasket over, at så mange af dem har kjoler der ikke sidder helt perfekt.
Bare de to eksempler herover er langt fra perfekt fitting efter min mening.

Den smukkest brudekjole synes jeg klart er Kates, hvis jeg skulle gå all in på prinsessestilen ville min være noget i den stil.

Sjovt - den bryder jeg mig virkelig ikke om :genert: Synes det er så grimt med de der formstøbte skåle. Og så synes jeg generelt hun er rimelig kedelig og konet for sin alder...

Formstøbte skåle?

Jeg synes virkelig den er smuk og ikke spor konet.
Ingen koner ville gå i så tætsiddende tøj :lol:
Jeg ville nok have valgt en anden blonde, men ellers synes jeg virkelig den er perfekt.

Ja, synes den er grim ved brysterne :D Og Ja, hendes tøj er stramt, men synes bare det er keeeeedeligt... Især de der dragter med jakke over en kjole - det er sådan noget min mor ville gå i...
3
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf LaMariposa » 29. maj 2018, 07:09

HappyPaww skrev:
1234 skrev:
HappyPaww skrev:
1234 skrev:Jeg er egentlig overrasket over, at så mange af dem har kjoler der ikke sidder helt perfekt.
Bare de to eksempler herover er langt fra perfekt fitting efter min mening.

Den smukkest brudekjole synes jeg klart er Kates, hvis jeg skulle gå all in på prinsessestilen ville min være noget i den stil.

Sjovt - den bryder jeg mig virkelig ikke om :genert: Synes det er så grimt med de der formstøbte skåle. Og så synes jeg generelt hun er rimelig kedelig og konet for sin alder...

Formstøbte skåle?

Jeg synes virkelig den er smuk og ikke spor konet.
Ingen koner ville gå i så tætsiddende tøj :lol:
Jeg ville nok have valgt en anden blonde, men ellers synes jeg virkelig den er perfekt.

Ja, synes den er grim ved brysterne :D Og Ja, hendes tøj er stramt, men synes bare det er keeeeedeligt... Især de der dragter med jakke over en kjole - det er sådan noget min mor ville gå i...


Jeg synes faktisk, at det er jævnt kedeligt at kigge på kjoler til bryllupper i UK. Det er elegant, men konservativt og kedeligt.
2
:lun: Be brave
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf 1234 » 29. maj 2018, 07:43

HappyPaww skrev:
1234 skrev:
HappyPaww skrev:
1234 skrev:Jeg er egentlig overrasket over, at så mange af dem har kjoler der ikke sidder helt perfekt.
Bare de to eksempler herover er langt fra perfekt fitting efter min mening.

Den smukkest brudekjole synes jeg klart er Kates, hvis jeg skulle gå all in på prinsessestilen ville min være noget i den stil.

Sjovt - den bryder jeg mig virkelig ikke om :genert: Synes det er så grimt med de der formstøbte skåle. Og så synes jeg generelt hun er rimelig kedelig og konet for sin alder...

Formstøbte skåle?

Jeg synes virkelig den er smuk og ikke spor konet.
Ingen koner ville gå i så tætsiddende tøj :lol:
Jeg ville nok have valgt en anden blonde, men ellers synes jeg virkelig den er perfekt.

Ja, synes den er grim ved brysterne :D Og Ja, hendes tøj er stramt, men synes bare det er keeeeedeligt... Især de der dragter med jakke over en kjole - det er sådan noget min mor ville gå i...


Altså jeg har ingen holdning til hvad hun ellers går i da jeg kun har set hende i hendes brudekjole stort set og den synes jeg er virkelig flot :love: også over brysterne. Der synes jeg tilgengæld mange af de andre sidde virkeligt uheldigt.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15144

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Zonta » 29. maj 2018, 09:38

Lige lidt ekstra :D I øvrigt havde Victoria lige født 4 måneder inden :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1806
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 621
Likede indlæg: 8507

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf englishchannel » 29. maj 2018, 17:01

englishchannel skrev:Matthew Lewis, aka Neville Longbottom fra Harry Potter-filmene, blev gift i weekenden :lun:

Billede


Nu med flere billeder :love:

Billede

Billede

Billede

Billede
3
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Avino » 29. maj 2018, 18:16

Zonta skrev:Lige lidt ekstra :D I øvrigt havde Victoria lige født 4 måneder inden :genert:


Gad vide, hvorfor hende fra Spice Girls ( hedder de ikke det ?) altid ser så skide sur ud ?
Det må være et kedeligt image at have.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15144

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Zonta » 29. maj 2018, 19:06

Avino skrev:
Zonta skrev:Lige lidt ekstra :D I øvrigt havde Victoria lige født 4 måneder inden :genert:


Gad vide, hvorfor hende fra Spice Girls ( hedder de ikke det ?) altid ser så skide sur ud ?
Det må være et kedeligt image at have.

Jeg tror hun er meget anderledes privat, men jeg er helt enig med dig :D
0
J, juli 2018.

Tilbage til "Fest og bryllup"