Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
IrmaPigen
Kort karma: 361
Likede indlæg: 4413

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf IrmaPigen » 24. jul 2018, 11:31

Jeg anede faktisk ikke, at Charles og Camilla var gift. Jeg troede de levede på polsk.

Det har han self al ret til. Han var jo også skilt fra Diana inden hendes død.

Jeg får dog stadig en lidt dårlig smag i munden. Hvorfor helvede giftede han så ikke med Camilla med det samme i stedet for at spilde en anden kvindes tid. Synes sq det er lidt groft at udnytte en ung kvinde, hvis det bare er for at sikre at man kan få børn og tronarven er sikret.
1
LaMariposa
Kort karma: 315
Likede indlæg: 5482

Indlægaf LaMariposa » 24. jul 2018, 14:19

IrmaPigen skrev:Jeg anede faktisk ikke, at Charles og Camilla var gift. Jeg troede de levede på polsk.

Jeg får dog stadig en lidt dårlig smag i munden. Hvorfor helvede giftede han så ikke med Camilla med det samme i stedet for at spilde en anden kvindes tid. Synes sq det er lidt groft at udnytte en ung kvinde, hvis det bare er for at sikre at man kan få børn og tronarven er sikret.

Der står noget her: https://www.bt.dk/royale/ny-bog-goer-op ... e-saa-soed
0
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 351
Likede indlæg: 4299

Indlægaf Æble » 24. jul 2018, 14:32

IrmaPigen skrev:Jeg anede faktisk ikke, at Charles og Camilla var gift. Jeg troede de levede på polsk.

Hun var ikke passende parti for en tronarving (var for gammel og havde haft kærester osv). Og familien havde allerede mærket konsekvenserne af “forbudt” kærlighed da Kong Edward måtte abdicere fordi han ville giftes med en fraskilte kvinde. De går/gik åbenbart ikke så meget op i kærlighed, mere i “ære”/pænhed.
4
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 760
Likede indlæg: 10102

Indlægaf vibbsen » 24. jul 2018, 18:34

Havde han kunnet bestemme selv, så var det antagelig også sådan det var endt. Det er jeg faktisk slet ikke i tvivl om. Hvis man dykker lidt ned i Camilla & Charles' "historie" så var det jo i bund og grund hende han ville have haft fra starten af. Men hun var ikke "fin" nok. Og han måtte affinde sig med at se hende blive gift med en anden. Og selv blive gift med en som han aldrig selv ville have valgt. Men som var at betragte som fin nok.

Og se hvad der kom ud af det.....Mon ikke også det er derfor at hans egne børn har fået "lov" til at gifte sig med dem de elskede. Fordi han selv har prøvet at blive gift med en der var fin nok til monarkiet.

I
14
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 189
Likede indlæg: 2710

Indlægaf englishchannel » 13. aug 2018, 17:01

Sanger Josh Cuthbert og model Chloe Lloyd

Billede

Billede

Billede

Billede
2
D.itsen
Kort karma: 293
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 3329

Indlægaf D.itsen » 13. aug 2018, 17:12

Hvad gik der galt for de bukser og hvorfor uden strømper? De er ellers virkelig et smukt par
3
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 538
Likede indlæg: 9001

Indlægaf Lemonella » 13. aug 2018, 17:29

D.itsen skrev:Hvad gik der galt for de bukser og hvorfor uden strømper? De er ellers virkelig et smukt par

Åh ja, de bukser ser helt forkerte ud og så synes jeg, det første billede med alle blomsterne, er alt for pusse-nussed.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 13. aug 2018, 17:53

Lemonella skrev:
D.itsen skrev:Hvad gik der galt for de bukser og hvorfor uden strømper? De er ellers virkelig et smukt par

Åh ja, de bukser ser helt forkerte ud og så synes jeg, det første billede med alle blomsterne, er alt for pusse-nussed.

Faktisk synes jeg at billederne virker sådan lidt for "upersonlige"....Det kunne ligeså godt være billeder til en reklame for brudekjoler eller noget andet...

Helt sikkert et smukt par....Men det er alle par som bliver fotograferet til bryllupsreklamer jo....Man må da håbe at der her er tale om de billeder som er gjort tilgængelige for presse, og at de så har nogen "Personlige" billeder som viser lidt mere af deres personlighed og hengivenhed for hinanden. For det synes jeg virkelig mangler på disse billeder...
9

Citat Hella Joof
avdotja
Kort karma: 226
Likede indlæg: 4277

Indlægaf avdotja » 13. aug 2018, 18:03

Jeg havde slet ikke lagt mærke til de manglende strømper, hvis I ikke havde nævnt det :lol:

Men er ellers enig med vibbsen. Virkelig smukt par og hold op en fantastisk figur hun har! Men det ligner en amerikansk reklame for photoshop/filtre/hvad det nu hedder.

Er dog vild med at der er en hund med som gæst. Pyntet op og det hele :D
1
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 697
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4610

Indlægaf Vira » 13. aug 2018, 18:04

Jeg synes det er en meget mærkelig kjole, og som jer andre hvorfor har han ikke strømper på? :lol:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 13. aug 2018, 20:54

Vira skrev:Jeg synes det er en meget mærkelig kjole, og som jer andre hvorfor har han ikke strømper på? :lol:

Jeg ville have lignet et gardin i den kjole. Og hr.vibbsen var blevet sendt ud i bilen og hente nogen strømper.

Men OK...Vi er jo så heller ikke særlig kendte....Det skulle da lige være som Hr & Fru Medister med sovs og kartofler....
0

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 13. aug 2018, 20:57

Iøvrigt så bliver jeg ved med at - hvilket er virkelig pinligt for jeg er bare ikke sådan en fat-shaming person - ved med at se på hende den temmelig tykke brudepige i baggrunden....Hun er virkelig smuk i sin kjole og alt det der. Men hun stikker altså virkelig ud i mængden af "Ekstremt perfekte og slanke mennesker"......
2

Citat Hella Joof
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 395
Likede indlæg: 8372

Indlægaf sigge » 14. aug 2018, 06:12

vibbsen skrev:Iøvrigt så bliver jeg ved med at - hvilket er virkelig pinligt for jeg er bare ikke sådan en fat-shaming person - ved med at se på hende den temmelig tykke brudepige i baggrunden....Hun er virkelig smuk i sin kjole og alt det der. Men hun stikker altså virkelig ud i mængden af "Ekstremt perfekte og slanke mennesker"......

Sjovt nok standsede mit blik først ved hende yderst til venstre, som står og træder i sin kjole, som i øvrigt ikke gør noget godt for hendes barm.

Men ja, hende den anden skiller sig også ud.
0
Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 189
Likede indlæg: 2710

Indlægaf englishchannel » 14. aug 2018, 07:04

vibbsen skrev:Iøvrigt så bliver jeg ved med at - hvilket er virkelig pinligt for jeg er bare ikke sådan en fat-shaming person - ved med at se på hende den temmelig tykke brudepige i baggrunden....Hun er virkelig smuk i sin kjole og alt det der. Men hun stikker altså virkelig ud i mængden af "Ekstremt perfekte og slanke mennesker"......

Synes du virkelig, at brudepigerne og brudesvendene (?) er ekstremt perfekte? Når man kigger på dem enkeltvis har langt de fleste af mændene da temmelig gennemsnitlige ansigter, og jeg vil heller ikke kalde kvinderne (udover måske den smilende blondine lige bag dem) specielt modelagtige. Bruden og gommen ligner Barbie og Ken, men jeg synes da at alle andre ser relativt normale ud, selvfølgelig på en rig og velklædt måde.

I øvrigt ville jeg ønske at bruden havde været mindre rundhåndet med sminken, for alt det contouring er i mine øjne alt for voldsomt til et bryllup og hun har fine træk i forvejen. Udover det er hun en vanvittigt smuk brud i mine øjne. Jeg elsker virkelig hendes look!
6
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 14. aug 2018, 12:14

sigge skrev:

Sjovt nok standsede mit blik først ved hende yderst til venstre, som står og træder i sin kjole, som i øvrigt ikke gør noget godt for hendes barm.

Men ja, hende den anden skiller sig også ud.

:lol: :lol: :lol: Ja, det er da også rigtigt....Her tænker jeg at det havde været rart hvis fotografen lige havde råbt "Hey, brudepige til venstre. Du står på din kjole" :lol: :lol: :lol: Han kunne også tilføje "Og du skulle overveje at stramme dine bh stropper lidt mere"...Men det vil no ikke være passende.
1

Citat Hella Joof

Tilbage til "Fest og bryllup"