Selskabslokale - Vestegnen

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
rosena
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. feb 2016, 11:26
Kort karma: 8
Likede indlæg: 182

Selskabslokale - Vestegnen

Indlægaf rosena » 6. aug 2018, 19:55

Er der nogen der kan hjælpe med forslag til selskabslokaler på Vestegnen? Bor i Taastrup men det er ikke super afgørende, at det er lige i nabolaget :)

Jeg skal holde fødselsdag for ca. 30-40 mennesker så det behøver ikke være kæmpestort :)

Det skal umiddelbart være et sted hvor jeg selv kan medbringe mad og drikke.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Selskabslokale - Vestegnen

Indlægaf Mi55y » 7. aug 2018, 06:16

Kender du nogen, der bor i boligforening? De har som regel nogle lokaler, man kan leje til en billig penge. Dog kan der være ret strikse regler for brugen, som f.eks. at lokalet ikke må bruges efter et bestemt tidspunkt ud på natten. Det er oftest, hvis lokalet er i en kælder under beboelse. Fritliggende lokaler er der som regel ikke så mange regler for.

Jeg ved dog, at der er et forsamlingshus i Reerslev, men ved ikke, om det er for langt ude?
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
rosena
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. feb 2016, 11:26
Kort karma: 8
Likede indlæg: 182

Re: Selskabslokale - Vestegnen

Indlægaf rosena » 7. aug 2018, 06:23

Mi55y skrev:Kender du nogen, der bor i boligforening? De har som regel nogle lokaler, man kan leje til en billig penge. Dog kan der være ret strikse regler for brugen, som f.eks. at lokalet ikke må bruges efter et bestemt tidspunkt ud på natten. Det er oftest, hvis lokalet er i en kælder under beboelse. Fritliggende lokaler er der som regel ikke så mange regler for.

Jeg ved dog, at der er et forsamlingshus i Reerslev, men ved ikke, om det er for langt ude?


Ja. Det gør jeg egentlig men er ikke så vild med lokalet.

Tak for tip med Reerslev.
0
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Selskabslokale - Vestegnen

Indlægaf Lilleluftballon » 7. aug 2018, 09:15

Herstedhus i Albertslund kunne være et bud?
0
Olaf
Indlæg: 493
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 380

Re: Selskabslokale - Vestegnen

Indlægaf Olaf » 7. aug 2018, 12:13

Prøv evt Ishøj forsamlingshus
0
rosena
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. feb 2016, 11:26
Kort karma: 8
Likede indlæg: 182

Re: Selskabslokale - Vestegnen

Indlægaf rosena » 7. aug 2018, 12:56

Olaf skrev:Prøv evt Ishøj forsamlingshus

Tak. Den er jeg klar over findes og kunne være et godt bud. Og er oveni købet ledig den ønskede dag.
0
rosena
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. feb 2016, 11:26
Kort karma: 8
Likede indlæg: 182

Re: Selskabslokale - Vestegnen

Indlægaf rosena » 7. aug 2018, 13:04

Lilleluftballon skrev:Herstedhus i Albertslund kunne være et bud?

Det ser spændende ud. Desværre står der at der er lukket for udlejning pt. :(
0
rosena
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. feb 2016, 11:26
Kort karma: 8
Likede indlæg: 182

Re: Selskabslokale - Vestegnen

Indlægaf rosena » 7. aug 2018, 13:05

Confucius skrev:
rosena skrev:Er der nogen der kan hjælpe med forslag til selskabslokaler på Vestegnen? Bor i Taastrup men det er ikke super afgørende, at det er lige i nabolaget :)

Jeg skal holde fødselsdag for ca. 30-40 mennesker så det behøver ikke være kæmpestort :)

Det skal umiddelbart være et sted hvor jeg selv kan medbringe mad og drikke.


Min mor blev i sin tid gift i nykirken, og så driblede vi over i stationscentret ved Taastrup station, hvor man kunne leje festlokaler oppe på tagterrassen. Jeg ved ikke om man stadig kan det? det er 14 år siden.

Også et godt bud. Kan ikke helt finde andet end at man skal bestille mad osv med.
0
rosena
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. feb 2016, 11:26
Kort karma: 8
Likede indlæg: 182

Re: Selskabslokale - Vestegnen

Indlægaf rosena » 7. aug 2018, 13:40

Confucius skrev:
rosena skrev:
Confucius skrev:
rosena skrev:Er der nogen der kan hjælpe med forslag til selskabslokaler på Vestegnen? Bor i Taastrup men det er ikke super afgørende, at det er lige i nabolaget :)

Jeg skal holde fødselsdag for ca. 30-40 mennesker så det behøver ikke være kæmpestort :)

Det skal umiddelbart være et sted hvor jeg selv kan medbringe mad og drikke.


Min mor blev i sin tid gift i nykirken, og så driblede vi over i stationscentret ved Taastrup station, hvor man kunne leje festlokaler oppe på tagterrassen. Jeg ved ikke om man stadig kan det? det er 14 år siden.

Også et godt bud. Kan ikke helt finde andet end at man skal bestille mad osv med.


Vi fik mad, men ellers husker jeg ikke så mange detaljer. Jeg havde intet med planlægningen at gøre. Jeg var der bare som gæst.

Skal du bare kunne medbringe mad og drikke eller skal du også kunne tilberede det på stedet?

Så langt er jeg ikke. Tænker det er let tilberedning/opvarmning hvis det er.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"