Den store juletråd 2018

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2138

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf klumphen » 18. nov 2018, 16:49

LaMariposa skrev:
klumphen skrev:Jul og nørderi møder hinanden - jeg har programmeret farverne på mit lille juletræ :D

jul_med_farver.jpg

Jeg er en sucker for julelys med farvede pærer :lun: Det meste af mit julepynt er ret stilet, men farvede pærer skal der bare være :D

Ja! Jo mere det ligner juletræet fra juletegnefilmen med Mickey mouse, Pluto og Chip og Chap, jo bedre! :D
3
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 439
Likede indlæg: 8858

Indlægaf sigge » 18. nov 2018, 17:10

Jeg har den her lysestage, som jeg selv lavede for nogle år siden efter kraftig inspiration fra Ferm Living - tror jeg det var. Den passer til almindelige kronelys.
Jeg bruger den aldrig, så jeg vil høre, om nogen her er interesseret i at få den mod at betale porto? Ellers afleverer jeg den bare til den lokale genbrugsbutik, for jeg gider ikke at forsøge at sælge den.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 668
Likede indlæg: 12405

Indlægaf Persnikedy » 19. nov 2018, 07:53

Mit lokale center har fået deres juletræ op så nu synes jeg godt at jeg kunne få min julekrans op også. Jeg komemr dog til at gå imod mine ejne regler denne uge og begynder at pynte op. Det kribler i fingrene for meget til at lade vær
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 158
Likede indlæg: 2226

Indlægaf TinaW » 19. nov 2018, 07:56

Kathain skrev:Efter at have set dem herinde har jeg bestilt to af disse :love2:

Billede

Hvor har du bestilt dem henne?
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 665
Likede indlæg: 7024

Indlægaf Pandesteg » 19. nov 2018, 07:57

Jeg har ingen regler for hvornår jeg pynter op. Gider ikke gå og parlamentere med mig selv, om jeg må "bryde" mine egne regler :lol: Jeg har sat julepynt (dallevalle engle og store røde glaslanterner) op ude i vores gang, mest fordi den er helt nyrenoveret, så det indbød bare til at starte med at pynte derude, fordi der var ret tomt :lol: Og så har jeg hængt en træstjerne med lys viklet omkring op hos vildkattekillingerne. Er faktisk nødt til at tage det lidt af gangen, for ellers tror jeg ikke jeg når alt det jeg har planlagt :D
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 158
Likede indlæg: 2226

Indlægaf TinaW » 19. nov 2018, 08:04

Pandesteg skrev:Jeg har ingen regler for hvornår jeg pynter op. Gider ikke gå og parlamentere med mig selv, om jeg må "bryde" mine egne regler :lol: Jeg har sat julepynt (dallevalle engle og store røde glaslanterner) op ude i vores gang, mest fordi den er helt nyrenoveret, så det indbød bare til at starte med at pynte derude, fordi der var ret tomt :lol: Og så har jeg hængt en træstjerne med lys viklet omkring op hos vildkattekillingerne. Er faktisk nødt til at tage det lidt af gangen, for ellers tror jeg ikke jeg når alt det jeg har planlagt :D

Blev gangen fin?

Jeg har faktisk næsten lavet adventsdekorationen. Mangler nogle sukkulent planter og måske en anden lyskæde end den jeg har brugt...
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 665
Likede indlæg: 7024

Indlægaf Pandesteg » 19. nov 2018, 08:04

TinaW skrev:
Pandesteg skrev:Jeg har ingen regler for hvornår jeg pynter op. Gider ikke gå og parlamentere med mig selv, om jeg må "bryde" mine egne regler :lol: Jeg har sat julepynt (dallevalle engle og store røde glaslanterner) op ude i vores gang, mest fordi den er helt nyrenoveret, så det indbød bare til at starte med at pynte derude, fordi der var ret tomt :lol: Og så har jeg hængt en træstjerne med lys viklet omkring op hos vildkattekillingerne. Er faktisk nødt til at tage det lidt af gangen, for ellers tror jeg ikke jeg når alt det jeg har planlagt :D

Blev gangen fin?

Jeg har faktisk næsten lavet adventsdekorationen. Mangler nogle sukkulent planter og måske en anden lyskæde end den jeg har brugt...

Ja meget! Jeg mangler lige at give den nye skænk en sidste gang maling, så poster jeg billeder :D
2
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 19. nov 2018, 08:10

Jeg er nød til at have regler ellers så det helt amok og jeg pynter op med det samme temperaturen kommer under 10. Jeg er virkelig a kid in a candy store med hensyn til julen :genert:
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 19. nov 2018, 12:22

Som med mit Luksusfælden snolder er jeg virkelig utålmodig med julen, såååå eh :genert:
7
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Kathain
Kort karma: 8
Likede indlæg: 243

Indlægaf Kathain » 19. nov 2018, 14:43

TinaW skrev:

https://nederkjaersholm.dk/shop/julepakke-med-led/ :)
1
Finidut
Kort karma: 27
Likede indlæg: 265

Indlægaf Finidut » 19. nov 2018, 18:07

Jeg var inde at se filmen “Den tid på året” med en veninde i aftes og den fik mig virkelig i julehumør. Så da jeg kom hjem, kom der julemusik på anlægget, pebernødder, brunkager og clementiner blev fundet frem og der blev lagt julepuslespil. Jeg havde virkelig lyst til at begynde at pynte op, men alt julepynten stod på loftet. Hele dagen i dag har jeg haft lyst til hjemmelavede æbleskiver, så efter arbejde måtte jeg lige afsted ind til byen efter en æbleskivepande og jeg har nu brugt eftermiddagen på at bage (og spise) æbleskiver, hænge lyskæder op og lægge julepuslespil. Her er allerede blevet så hyggeligt og jeg glæder mig til at få pyntet endnu mere op. Det mærkelige er, at det er en del år siden, jeg har været i sådan et julehumør, men sikke dejligt, det er :blush2:
8
Myth
Kort karma: 10
Likede indlæg: 357

Indlægaf Myth » 19. nov 2018, 18:39

Min stuedør blev lige pyntet
17
Mariajensen83
Kort karma: 16
Likede indlæg: 143

Indlægaf Mariajensen83 » 19. nov 2018, 20:23

Min søn og jeg var inde at se Julemandens datter i lørdags. Den var rigtig god - kan klart anbefales. Dog syntes han den var en smule uhyggelig.
Efter filmen gik vi tur på strøget og nød det fine julelys. Det var SÅ hyggeligt :santa2:
5
Finidut
Kort karma: 27
Likede indlæg: 265

Indlægaf Finidut » 19. nov 2018, 20:31

Kathain skrev:
TinaW skrev:

https://nederkjaersholm.dk/shop/julepakke-med-led/ :)

Ih, hvor er der mangle flotte ting derinde :love2: Tak for linket!
0
Smiling_Goat
Kort karma: 809
Likede indlæg: 13526

Indlægaf Smiling_Goat » 19. nov 2018, 22:13

Gaaaaawd jeg kan næsten ikke styre mig i år.. Jeg skal passe min eks' hus, mens han er udenbys. Når han kommer hjem, er jeg ret sikker på, at alle hans nipsting har fået nissehuer :genert:

Og det hjælper heller ikke, at jeg skal stå for julen i år. Jeg har købt en granguillande med lys i til hver altan, lavet nissehuer til alt med et hoved, en krans til hoveddøren, en topstjerne til juletræet og en nisse.. Og det var før, jeg fandt ud af at jeg lægger hjem til julen.

Så mange juleting jeg skal have lavet :ivrig:

(det går galt det her)
5

Tilbage til "Fest og bryllup"