Myth skrev:Jeg havde ferie i sidste uge og fik gennemgået alt julepynt og fik sorteret en del fra.Dejligt at få gjort. Fik også sat lidt - nej, lad os nu være ærlige, en hel del pynt op. Jeg mangler efterhånden kun lige at lave stuevinduet med sne og bånd på. Og så selvfølgelig dekorationerne. Ellers er jeg sådan set klar og færdig. Mangler også at bage lidt, selvom de første vanillekranse blev bagt i søndags. Mine honninghjerter er også bagt. Næste gang vil jeg dog finde en anden opskrift. Der var potaske i denne her og det gav en meget grim lugt at ammoniak i ovnen og en lille bismag af noget stærkt og ammoniak agtigt. ØV.
Er I også ved at være klar eller pynter i først i weekenden ?
Det lyder godt nok Træls med den bismag i honningkagerne! Jeg håber at du har held med at finde en anden opskrift!
Jeg vil gerne have støvet af og pudset vinduer inden jeg pynter op, det har manden og jeg aftalt at gøre Søndag formiddag, så jeg tænker at oppyntning for alvor tager fat søndag eftermiddag.
Jeg er dog tyvstartet lidt, jeg har allerede købt 4 store flotte røde julestjerner og hyacinter plus det store julefad med appelsiner og klementiner står på stuebordet.
Udenfor har vi sat lyskæderne op også, det er simpelthen SÅ fint og hyggeligt når det begynder at blive mørkt!
Ellers så er tiden primært gået med at få styr på de forskellige adventsgaver og julegaverne. Det er lidt rart snart at være i mål med den del!