Inspiration til indbydelse

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Inspiration til indbydelse

Indlægaf Guilded_Lily » 20. okt 2018, 14:28

Min mand og jeg slår vores 40-års fødselsdage sammen med vores kobberbryllup i januar, og selvom mange af gæsteren har fået et heads up mht. datoen, skal de have en indbydelse.

Men jeg er helt blank! Jeg mangler idéer til indhold og form.

Så jeg sætter min lid til debatten. Eneste krav er, at den skal laves på computer uden alt for meget teknisk know-how.

Hvad er den sødeste - sjoveste - skøreste uden at være kitchet - indbydelse, du har fået eller lavet selv? Tips til sider på nettet udover Pinterest modtages også gerne :)
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: Inspiration til indbydelse

Indlægaf Pjeps » 20. okt 2018, 15:05

Festsange.dk har en masse invitationer liggende til inspiration.


Jeg fik denne her engang:

I hendhold til takt og tone.

Det er ikke fordi det interesserer mig et klap at se mennesker efter en trættende arbejdsuge, (Guderne skal vide, at jeg hellere gik i seng) eller fordi jeg skylder hverken jer eller nogen anden at invitere til kom-sammen, men simpelthen fordi, at det nu éngang er skik i dette land, at man “bare” fordi man fylder år sender en indbydelse til nogle fuldkommen latterlige og ligegyldige personer, og beder dem komme og spise og drikke dyrt købte madvarer og vine, som spildes på tæpperne, har jeg den blandede fornøjelse at anmode:



om at være til stede: [Her skrives først dag, derefter dato + år, og til sidst klokkeslæt]

ved: [Her skrives adresse]

Hilsen MIG!

Hvis I mod forventning møder op, så lad påklædningen være besynderlig som altid.

Lad mig vide om I kommer, da det er for dumt at låne flere stole end højst nødvendigt.

I det jeg iøvrigt er dødtræt af al den selskabelighed man er ude for, sender jeg trods alt en venlig hilsen.



SU. senest [Her skrives dato + år og derefter tlf. nr.]
1
:ninja:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17190
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41796

Re: Inspiration til indbydelse

Indlægaf LaMariposa » 20. okt 2018, 15:16

Uden at ville virke alt for selvfed, så må gerne se den, vi sendte til vores bryllup :) Hvis du vil dele din email, så sender jeg den til dig.
1
:lun: Be brave
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Inspiration til indbydelse

Indlægaf godtnavn » 20. okt 2018, 17:41

Hvis det skal være ultranemt er der flere fine skabeloner herinde: https://www.greetingsisland.com/
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Inspiration til indbydelse

Indlægaf Æble » 21. okt 2018, 11:55

Jeg synes dem fra paperless post er så fine :lun:
0

Tilbage til "Fest og bryllup"